Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

stinky

Legacy Member
Lol, iemand die blijkbaar binnen is geraakt in onze facebook groep, die onze richting niet doet en dat blijkbaar heel spectaculair vind. Heel de wall ondergespamd met :PWND BY 1st BACH COMPUTER SCIENCE!

Hail Priest!

Legacy Member
Voor afgestudeerden is dit echt wel een feelgood thread :) Succes jongens & meisjes!

Matt.

Legacy Member
glashelder zei:
Ja, met al mijn tienen en elven :') Mijn enige semester dat strevenswaardig was, was mijn eerste :sad: Toen had ik plots door dat het niet zó moeilijk was dat ik zo hard moest leren en dat ik het ook wel wat minder mocht. En toen kwamen dus de tienen en elven :p

Niemand haalt relatief meer tienen dan mij denk ik. :sad:

WolCoM

Legacy Member
Drew zei:
De belangrijkste term voor al onze toekomstige dokters is bij deze ook toegevoegd.

:evil:

Waar zitten overigens die vrouwelijke geneeskundestudenten hier????????

glashelder

Legacy Member
TheFallen zei:
Uw punten zeggen weinig tot niets over streverigheid :unsure:

Iemand die heel nonchalant is en amper werkt, maar hoge punten haalt is geen strever. Iemand die er echter volledig voor gaat, er enorm mee bezig is en echt een focus heeft op het halen van goede punten, maar dan slechts 10'n of 11'n haalt, is wel een strever. :p

Deze 2 zijn dan natuurlijk direct de extremen. :)

Nee, maar in het eerste semester ging ik er volledig voor, was er enorm mee bezig en had ik een focus op het halen van goede punten (ook omdat het mijn eerste examens waren, ik wist nog niet welk niveau er verwacht werd van mij). Resultaat: 15'en en 16'en.

Het gevolg daarvan was dat ik doorhad dat ik dus blijkbaar ook niet zó hard moest leren om er door te zijn, dus nu ben ik nonchalant en werk amper en haal 10'en en 11'en.

Van strever naar slacker in 6 months :sad:

Saphira

Legacy Member
mweh morgen eerste examen, dat tegelijkertijd ook mijn enige examen is. Toch wel wat schrik voor, alhoewel ik weet dat ik het kan :sad:.
Waarom ben ik altijd zo aan het twijfelen? :(

TheFallen

Legacy Member
glashelder zei:
Nee, maar in het eerste semester ging ik er volledig voor, was er enorm mee bezig en had ik een focus op het halen van goede punten (ook omdat het mijn eerste examens waren, ik wist nog niet welk niveau er verwacht werd van mij). Resultaat: 15'en en 16'en.

Het gevolg daarvan was dat ik doorhad dat ik dus blijkbaar ook niet zó hard moest leren om er door te zijn, dus nu ben ik nonchalant en werk amper en haal 10'en en 11'en.

Van strever naar slacker in 6 months :sad:

And so it begins :evil:

Maar geen zorgen. Volgende keer zal je echt meer je best doen! (of je zal dit toch tegen jezelf zeggen) :naughty:

TheRedDevils

Legacy Member
Saphira zei:
mweh morgen eerste examen, dat tegelijkertijd ook mijn enige examen is. Toch wel wat schrik voor, alhoewel ik weet dat ik het kan :sad:.
Waarom ben ik altijd zo aan het twijfelen? :(

Tzal wel lukken :hug:

Ironpole

Legacy Member
Damn, ben hier Biosystemen aan het studeren en als ik termen opzoek op Wikipedia heb ik altijd de neiging om door te klikken naar de meest vuile/gore ziekten ever.

Voor de daredevils, op Nederlandse Wikipedia: Decubitus, Necrose, Karbonkel... :puke:

Saphira

Legacy Member
Ironpole zei:
Damn, ben hier Biosystemen aan het studeren en als ik termen opzoek op Wikipedia heb ik altijd de neiging om door te klikken naar de meest vuile/gore ziekten ever.

Voor de daredevils, op Nederlandse Wikipedia: Decubitus, Necrose, Karbonkel... :puke:

ik ben bezig met amputaties, der zitten daar ook heel coole dingen tussen :evil:

glashelder

Legacy Member
TheFallen zei:
And so it begins :evil:

Maar geen zorgen. Volgende keer zal je echt meer je best doen! (of je zal dit toch tegen jezelf zeggen) :naughty:

Ik zei dat na vorig semester al :') Ik ging het gewoon weer doen zoals in het eerste semester: meer naar de les gaan (ah ja, want het is toch winter en vroeg donker en wat moet je dan thuis gaan zitten doen) en mij volledig toeleggen op mijn studies!

Dat is grotendeels wel gelukt (aangezien ik achterlijk veel werk had), maar voor de rest heb ik elke les die geskipt kon worden geskipt en mij volledig toegelegd op Pokémon-afleveringen bekijken, domme dingen posten op 9lives en lachen met katjes op het internet. :sad:

Het is ook niet dat ik niet genoég doe of echt constant niks doe of zo... Ik weet gewoon dat ik echt zoveel beter zou kunnen. En dat is wel een beetje sneu. Mijn innerlijke strever is er heel verdrietig om.

Ironpole

Legacy Member
Saphira zei:
ik ben bezig met amputaties, der zitten daar ook heel coole dingen tussen :evil:

Mehe, die slides zijn ook altijd lachen. Prof is zijn uitleg aan het doen over knieprothesen, vrij plastisch allemaal, en hij klikt gewoon door naar zijn volgende slide. Plots een volledig opengeplooide knie met metalen knieprothese in op groot scherm. *gaat slide terug* "Ahja, voor de mensen die er niet tegenkunnen, nu komen er slides van een operatie van een knie." :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan