Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Fak, gene zak gedaan vandaag.

De dag is nog niet om!

Th1x4nG zei:
dan ik*

Hoeveel? :p

14 so far. Gemiddelde op m'n bachelor is 12. Maar bij ons worden er veel lage punten gegeven, da's al aangetoond. :unsure: (Ofwel omdat ze strenger zijn, ofwel omdat de mensen op onze faculteit dommer zijn dan op andere faculteiten, wie zal het zeggen. :p) Maar het evolueert in de goeie richting, in 't eerste jaar was m'n gemiddelde 11, 2de jaar 12, 3de jaar 13, dus vandejaar gaan we voor onderscheiding. :unsure:

Matt.

Legacy Member
Ironpole zei:
Damn, ben hier Biosystemen aan het studeren en als ik termen opzoek op Wikipedia heb ik altijd de neiging om door te klikken naar de meest vuile/gore ziekten ever.

Voor de daredevils, op Nederlandse Wikipedia: Decubitus, Necrose, Karbonkel... :puke:

Deze infectie zal ik alleszins ook nooit meer vergeten. :p

Utred

Legacy Member
Wa is die ziekte nu weer dat ze soms maar 1 oog hebben? Mijn tandartsvriend heeft me vorig jaar toen hij pathologie aant blokken was een hele hoop toffe ziektes getoond, maar dat was toch de leukste.

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Ik zei dat na vorig semester al :') Ik ging het gewoon weer doen zoals in het eerste semester: meer naar de les gaan (ah ja, want het is toch winter en vroeg donker en wat moet je dan thuis gaan zitten doen) en mij volledig toeleggen op mijn studies!

Dat is grotendeels wel gelukt (aangezien ik achterlijk veel werk had), maar voor de rest heb ik elke les die geskipt kon worden geskipt en mij volledig toegelegd op Pokémon-afleveringen bekijken, domme dingen posten op 9lives en lachen met katjes op het internet. :sad:

Het is ook niet dat ik niet genoég doe of echt constant niks doe of zo... Ik weet gewoon dat ik echt zoveel beter zou kunnen. En dat is wel een beetje sneu. Mijn innerlijke strever is er heel verdrietig om.
:lol:
'k Wil dat overigens ook nog es doen, van begins af aan, maar 14 seizoenen is redelijk veel :unsure:

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
:lol:
'k Wil dat overigens ook nog es doen, van begins af aan, maar 14 seizoenen is redelijk veel :unsure:

Ik ben 178 afleveringen ver geraakt voor ik het beu was :$ (En dat is nog maar halverwege seizoen 4 :p)

Matt.

Legacy Member
WolCoM zei:
Technically... ist geen infectie maar een symptoom. :crazy:

"If the infection is left untreated it can develop into a chronic disease called elephantiasis." :unsure:
Hoe noemt de ziekte dan?

WolCoM

Legacy Member
Matt. zei:
"If the infection is left untreated it can develop into a chronic disease called elephantiasis." :unsure:
Hoe noemt de ziekte dan?

Kan diverse oorzaken hebben waaronder filariasis of een aangeboren lymfebaanaandoening, maar het wordt blijkbaar ook als een aparte ziekte gezien. Dus ge hebt wel gelijk. :)
Kzou het eerder als een symptoom beschouwen maja.

Lorvet

Legacy Member
stinky zei:
Lol, iemand die blijkbaar binnen is geraakt in onze facebook groep, die onze richting niet doet en dat blijkbaar heel spectaculair vind. Heel de wall ondergespamd met :PWND BY 1st BACH COMPUTER SCIENCE!
Ik vind de verschillende reacties erop veel hilarischer eigenlijk :p Ondertussen hebben we al een werkje van hem voor Frans gevonden op youtube, zijn GSM-nummer, zijn richting (want 1ste bach CW bestaat immers niet), enz. Tijd voor terug te pranken zou ik zeggen :evil:

Ironpole zei:
Damn, ben hier Biosystemen aan het studeren en als ik termen opzoek op Wikipedia heb ik altijd de neiging om door te klikken naar de meest vuile/gore ziekten ever.

Voor de daredevils, op Nederlandse Wikipedia: Decubitus, Necrose, Karbonkel... :puke:

Herkenbaar, ik had dat enkele weken terug toen ik al die termen aan het opzoeken was. Probeer ook eens de effecten van een hippe drug, genaamd krokodil, op te zoeken. Dat is dus echt goor :p

Matt. zei:
Deze infectie zal ik alleszins ook nooit meer vergeten. :p

Proficiat Matt, u heeft mij net doen inzien dat ik die safesearch soms best aan zet voor ik iets opzoek :unsure:

glashelder zei:
Ik ben 178 afleveringen ver geraakt voor ik het beu was :$ (En dat is nog maar halverwege seizoen 4 :p)
Ik zit nog maar aan aflevering 20 van seizoen 1 :( Ik heb nog werk te doen blijkbaar.

edraket

Legacy Member
Gasten, serieus. Ik was aant eten. Fuck off me under vieze ziektes :(

Chill loopke van 5,4 km.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan