Matt.
Legacy Member
Utred zei:Fak, gene zak gedaan vandaag.
De dag is nog niet om!
Th1x4nG zei:dan ik*
Hoeveel?![]()
14 so far. Gemiddelde op m'n bachelor is 12. Maar bij ons worden er veel lage punten gegeven, da's al aangetoond.
(Ofwel omdat ze strenger zijn, ofwel omdat de mensen op onze faculteit dommer zijn dan op andere faculteiten, wie zal het zeggen.
) Maar het evolueert in de goeie richting, in 't eerste jaar was m'n gemiddelde 11, 2de jaar 12, 3de jaar 13, dus vandejaar gaan we voor onderscheiding. 




(En dat is nog maar halverwege seizoen 4

