Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

freakykiller

Legacy Member
Ironpole zei:
Mehe, die slides zijn ook altijd lachen. Prof is zijn uitleg aan het doen over knieprothesen, vrij plastisch allemaal, en hij klikt gewoon door naar zijn volgende slide. Plots een volledig opengeplooide knie met metalen knieprothese in op groot scherm. *gaat slide terug* "Ahja, voor de mensen die er niet tegenkunnen, nu komen er slides van een operatie van een knie." :D

Toen wist ik plots weer waarom ik geen geneeskunde ging studeren ^^

Exorikos

Legacy Member
Lorvet zei:
Een van de bands die ik live nog moet gezien hebben om gelukkig te kunnen sterven!

Ze komen nooit naar België... Er is zelfs een Facebookgroep "We want Tenacious D in Belgium" :p Ik ben al jaren lid. :cool:

Tsubasa

Legacy Member
freakykiller zei:
Toen wist ik plots weer waarom ik geen geneeskunde ging studeren ^^

Omdat ge geen zin had in dat ingangsexamen en later niet super veel uren wou kloppen? :unsure:

Dat waren toch mijn redenen, want op zich interesseerde mij dat wel.

Lorvet

Legacy Member
Exorikos zei:
Ze komen nooit naar België... Er is zelfs een Facebookgroep "We want Tenacious D in Belgium" :p Ik ben al jaren lid. :cool:
Idd, nog nooit dichter dan Amsterdam geweest blijkbaar. Dit jaar komen ze wel naar Rock am Ring (zalige affiche btw), maar je gaat niet zomaar eventjes 3 dagen naar Duitsland als je nog niet eens je rijbewijs hebt :p

Utred

Legacy Member
Exorikos zei:
Ze komen nooit naar België... Er is zelfs een Facebookgroep "We want Tenacious D in Belgium" :p Ik ben al jaren lid. :cool:
WAAAIT
WAAAIT
WAAAAAIT, YOU MOTHERFUCKER


[youtube]wJTYp1tvd3Q[/youtube]

freakykiller

Legacy Member
Tsubasa zei:
Omdat ge geen zin had in dat ingangsexamen en later niet super veel uren wou kloppen? :unsure:

Dat waren toch mijn redenen, want op zich interesseerde mij dat wel.

Ik denk dat als ik ir word (ale in de veronderstelling dat het me lukt) ik ook wel genoeg uurkes ga kloppen dus daar dacht ik echt niet aan :p. Interesse was er maar mensen open snijden was me net toch een stap te ver, genoeg van gezien met mijn moeder haar video's (lesgeven aan verpleegkundigen)

Th1x4nG

Legacy Member
Lorvet zei:
Idd, nog nooit dichter dan Amsterdam geweest blijkbaar. Dit jaar komen ze wel naar Rock am Ring (zalige affiche btw), maar je gaat niet zomaar eventjes 3 dagen naar Duitsland als je nog niet eens je rijbewijs hebt :p

Rijbewijs halen, hup hup!

Morrissey

Legacy Member
Morgen fiscaliteit, 30 % slaagpercentage :scream:. Soit, ik snap alle oefeningen wel, ook de theorie er goed ingestampt, slagen is voldoende morgen.

Tsubasa

Legacy Member
freakykiller zei:
Ik denk dat als ik ir word (ale in de veronderstelling dat het me lukt) ik ook wel genoeg uurkes ga kloppen dus daar dacht ik echt niet aan :p. Interesse was er maar mensen open snijden was me net toch een stap te ver, genoeg van gezien met mijn moeder haar video's (lesgeven aan verpleegkundigen)

Ik denk nu ook anders over uren kloppen, maar in het 6de had ik wel wat een alternatieve periode... Met dreads zelf :unsure:

TheRedDevils

Legacy Member
Hopelijk is het examen in de lijn van de voorbeeldexamens, dan kan ik een hoge score halen. :)
Eens gaan slapen.

freakykiller

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ik denk nu ook anders over uren kloppen, maar in het 6de had ik wel wat een alternatieve periode... Met dreads zelf :unsure:

Dreads zijn cool :unsure:,
uiteindelijk hou ik de opties open omtrent de verhouding werk-vrije tijd !

Tsubasa

Legacy Member
freakykiller zei:
Dreads zijn cool :unsure:,
uiteindelijk hou ik de opties open omtrent de verhouding werk-vrije tijd !

Ja, maar na een kleine 2j stak het wel tegen. Zit niet altijd gemakkelijk... Op de rugby trok de tegenstander daar ook altijd aan. Ja, dat mag :p

Lorvet

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ik denk nu ook anders over uren kloppen, maar in het 6de had ik wel wat een alternatieve periode... Met dreads zelf :unsure:
Vuile blandijnhippie ... die rugby speelt :unsure:

Ik heb geskipt voor geneeskunde omwille van mijn degout voor biologie, 1 uur in de week was al veel te veel. Anatomie was nog cava, maar genetica en dergelijke kon ik echt niet af, en daar moet je ook door helaas. En dat constante geconfronteerd worden met overlijdens zou ook niets voor mij zijn :(

Rijbewijs halen, hup hup!
Ben aan het oefenen, maar tijd vrijmaken om wat rond te rijden gaat nogal moeilijk nu ik op de univ zit.

freakykiller

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ja, maar na een kleine 2j stak het wel tegen. Zit niet altijd gemakkelijk... Op de rugby trok de tegenstander daar ook altijd aan. Ja, dat mag :p

Hmm das wel een beetje laf vind ik :p. Dreads moeten ook passen bij mensen vind ik, bij mij zou het denk'k totaal niet passen

^genetica vond ik net interessant !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan