Utred
Legacy Member
Tsubasa zei:Eila, ik zit niet meer op den Blandijn... en ben ook geen hippie meer
Blandijn is for life yo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsubasa zei:Eila, ik zit niet meer op den Blandijn... en ben ook geen hippie meer



data Tree a = Nil | Node a (Tree a) (Tree a)
sl :: Show a => Tree a -> [String]
sl t = go "" "" t
where go _ _ Nil = []
go h sh (Node v ta Nil) =
(h ++ show v) : (map (sh ++) $ go "`-- " " " ta)
go h sh (Node v ta tb) =
(h ++ show v) :
(map (sh ++) $ go "|-- " "| " ta ++ go "`-- " " " tb)
instance Show a => Show (Tree a) where
show t = concat $ intersperse "\n" $ sl t
Wat bedoel je met centraal, dat ze altijd de middenste optie kiezen? Dat is redelijk logisch voor veel respondenten. Ze denken dat de antwoorden normaal verdeeld zijn en de middenste optie normaal is en de andere meer extremer. Gewoon geen middenste optie aanbieden, dan zijn ze verplicht om te kiezen in een bepaalde richting.Misericordiam zei:Weet er iemand of er iets is dat je kan doen tegen een centrale antwoordtendens van respondenten op vragenlijsten?
glashelder zei:Wat bedoel je met centraal, dat ze altijd de middenste optie kiezen? Dat is redelijk logisch voor veel respondenten. Ze denken dat de antwoorden normaal verdeeld zijn en de middenste optie normaal is en de andere meer extremer. Gewoon geen middenste optie aanbieden, dan zijn ze verplicht om te kiezen in een bepaalde richting.
Helemaal eens - eens - niet mee eens - helemaal niet mee eens
Enkel bij bijvoorbeeld kennisvragen zou je de optie van geen mening of neutraal mogen geven, omdat mensen geen mening kunnen geven over iets dat ze niet kennen en een verplichting zou een vertekening geven.

Misericordiam zei:Ik was eigenlijk op een antwoord van jou aan het rekenen. Gracias en reppers natuurlijk![]()
Wat studeer jij eigenlijk?glashelder zei:Wat bedoel je met centraal, dat ze altijd de middenste optie kiezen? Dat is redelijk logisch voor veel respondenten. Ze denken dat de antwoorden normaal verdeeld zijn en de middenste optie normaal is en de andere meer extremer. Gewoon geen middenste optie aanbieden, dan zijn ze verplicht om te kiezen in een bepaalde richting.
Helemaal eens - eens - niet mee eens - helemaal niet mee eens
Enkel bij bijvoorbeeld kennisvragen zou je de optie van geen mening of neutraal mogen geven, omdat mensen geen mening kunnen geven over iets dat ze niet kennen en een verplichting zou een vertekening geven.
glashelder zei:Ik vond het wel stoer dat ik dat allemaal nog wist
Voordeel van het twee keer te blokken zeker![]()


Insanitarium zei:
Ik weet nog dat het één van de 13 richtlijnen/aanraders voor het opstellen van een survey was dat ik voor het kwantitatieve deel voor Methodologie II heb moeten leren.
Wel best kut, een herexamen hebben van methodologie
Dat zijn nu echt eens de saaiste vakken ooit. Broodnodig in sociaal-wetenschappelijke richtingen, dat wel.
Ik denk dat dat zowat de nuttigste vakken waren in mijn opleiding (criminologie).