Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
glashelder zei:
Z'n andere 3 interviews waren al niet veel beter. Van één interview was hij de helft "kwijt" (:wtf:) dus dat begon midden in een interview en de rest was dus exact zo als hierboven.

Geniaal. Zo'n dingen doen me beseffen dat het nog niet al te erg gesteld is met mij. Ik ben gewoon een beetje lui.

Nog efkes Impractical Jokers afkijken en dan een kort dutje doen. Examen is om 9, maar ja, als ik de vragen ne keer heb gelezen en kort over nagedacht, ben ik weg ze. Keer zien of ik wa broeken kan vinden in de solden want m'n garderobe is er vrij rampzalig aan toe. Heb 1 'water in de kelder'-broek, 1 waar echt gewoon grote gaten inzitten, 1 waar ik bekan door zit van de ettelijke keren die ze gewassen is...

puni

Legacy Member
Binnen tweeënhalf uur mijn belangrijkste vak. En ik denk dat ik het helemaal onder de knie heb (waarschijnlijk ben ik tegen dan wel alles vergeten, maar soit :p).

Mijn eerste vak, de 12e, was ook wel zalig. Mondeling, en alles quasi perfect beantwoord. Ze heeft een bijvraag gesteld om te kijken of ik niet gewoon alles vanbuiten had geleerd (wat ik zelfs ni kan, maar soit), en die was ook juist. :woohoo:

Baats

Legacy Member
Vandaag wiskunde. Mijn persoonlijke zwakte, en ook het vak waar ik vorig jaar het minst op haalde (11 & 12), en 't is van dezelfde prof. Ontzettend veel voor het gedaan tijdens het jaar, dus 't is van moeten.

Eén van de twee examens waar ik echt tegenop zag, maar ik vertrek wel met goede moed naar't examen.

TheRedDevils

Legacy Member
Baats zei:
Vandaag wiskunde. Mijn persoonlijke zwakte, en ook het vak waar ik vorig jaar het minst op haalde (11 & 12), en 't is van dezelfde prof. Ontzettend veel voor het gedaan tijdens het jaar, dus 't is van moeten.

Eén van de twee examens waar ik echt tegenop zag, maar ik vertrek wel met goede moed naar't examen.

Succes!
Ik bekijk nog snel eens de bewijzen, dat ik daar zeker geen punten laat liggen :p
Heb wel het gevoel dat jij en Snowyflake er veel meer voor hebben gedaan maar kheb vorig jaar hetzelfde gezien dus tzal wel daar aan liggen.

n9ne

Legacy Member
Damn, tis weer vroeg :(
Nog nen voormiddag de laatste stukken erin stampen en dan vertrekken voor het voorlaatste!

Succes aan iedereen vandaag!

joshetei

Legacy Member
ale, keer vertrekken naar mn examen spanbeton, en dan zit ik al over de helft joepie!

s0123986

Legacy Member
Deze namiddag Economie (van marc de clerc, voor diegene die hem kennen :p). Het zal nipt worden om een tien te halen, maar ik heb er al een beter gevoel bij dan gisteren. Nu nog eens alles snel herhalen en dan hopen op het beste.

Saphira

Legacy Member
succes aan iedereen die vandaag examens heeft (incl. me). Diegene die studeren, brand maar 'n goed kaarsje voor mij!

Utred

Legacy Member
Success allemaal!

Tis grote paniek in de facebookgroep over of ze nu de 2 fysiche mechanismes van het middenoor moeten kennen, want dat is echt wel supermoeilijk en bijna niet te leren.

De 1e is een hefboomwerking door de verschillende lengte van de gehoorbeentjes ( F*l=F*l )
De andere is F=p*A , waar je dan de F moet vervangen adhv de hefboomformule.

In het 2e semester hebben we fysica, dat gaat fantastisch worden.

Tsubasa

Legacy Member
Utred zei:
Blandijn is for life yo.

Daar zit veel waarheid in. Tijdens mijn springuren ging ik vaak daar wat studeren/in de cafetaria zitten met vrienden die daar nu de master doen. In economie is't toch 80% bescheten boel :p. Ook al wel al een paar leuke mensen leren kennen.

Succes iedereen die examen heeft! Hier nog 8 dagen leren en dan redelijk wat examens. Begin stilaan te denken dat dat mijn doelstelling van 5/6 naar een prestatie van 4/6 gaat reduceren, maar vandaag zal het anders zijn!

Oh en beginnen jullie ook echt moe te geraken. Ik geraak er echt niet meer uit... Nog 2,5 weken...

Tibokio

Legacy Member
Veel succes allemaal! Sebiet mijn allereerste examen, direct moeilijkste vak.

_ns_

Legacy Member
Ook succes aan allen, vandaag nog wat herhalen en vnv terug naar mijn geliefde kot. Waar zit gij btw ergens tibokio?

Tibokio

Legacy Member
_ns_ zei:
Ook succes aan allen, vandaag nog wat herhalen en vnv terug naar mijn geliefde kot. Waar zit gij btw ergens tibokio?

Voor mijn examen sebiet? In die Jean Monnet auditorium. Ergens in de parkstraat, dacht ik :p

kil911ler

Legacy Member
Aan alles succes, strx is het ook mijn eersten :D

Begin nu te merken dat er toch wat kleine stress begint te ontstaan in mn lichaam, maar mijn geest ontkent natuurlijk alles :unsure:

_ns_

Legacy Member
Das op de campus van sociale wetenschappen, het meest modern uitziende gebouw, kunt ge niet nakijken :p.

Ik bedoelde u kot btw :unsure:.

Tibokio

Legacy Member
_ns_ zei:
Das op de campus van sociale wetenschappen, het meest modern uitziende gebouw, kunt ge niet nakijken :p.

Ik bedoelde u kot btw :unsure:.

Ah, oké! Ehh, ik zit in de bogaardenstraat :p

Mss. Slash

Legacy Member
Straks om 13u30 examen wiskunde...
Pffff, waarom kan integralen niet goed :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan