Saphira
Legacy Member
Exorikos zei:Ik hoop dat het geholpen heeft.
EDIT: Precies toch niet zo...![]()
kweet 't niet goed. 3 van de 4 delen goed gelukt. Tzal afwachten worden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exorikos zei:Ik hoop dat het geholpen heeft.
EDIT: Precies toch niet zo...![]()

TheRedDevils zei:Als ik gebuisd ben voor wiskunde krijgen jullie allemaal een vat
Kga voor de 18, alles perfect ingevuld![]()
Ironpole zei:Prof stuurt een mail met volgende betekenis: Ja seg manne, voor dat examen dat jullie vrijdag hebben waarvan ik jullie een heel semester in de waan gehouden heb dat het zonder giscorrectie is zoals vorig jaar, dat is met giscorrectie. Ne prettigen dag nog verder.
![]()

TheRedDevils zei:Als ik gebuisd ben voor wiskunde krijgen jullie allemaal een vat
Kga voor de 18, alles perfect ingevuld![]()

Ironpole zei:Prof stuurt een mail met volgende betekenis: Ja seg manne, voor dat examen dat jullie vrijdag hebben waarvan ik jullie een heel semester in de waan gehouden heb dat het zonder giscorrectie is zoals vorig jaar, dat is met giscorrectie. Ne prettigen dag nog verder.
![]()

Ironpole zei:Prof stuurt een mail met volgende betekenis: Ja seg manne, voor dat examen dat jullie vrijdag hebben waarvan ik jullie een heel semester in de waan gehouden heb dat het zonder giscorrectie is zoals vorig jaar, dat is met giscorrectie. Ne prettigen dag nog verder.
![]()

Lorvet zei:Altijd leuk om te lezen in je inbox wanneer je opstaat. Bijna mijn cornflakes uitgespuwd van het verschieten. Zo ne klootzak, ook al in zijn lessen, en nu is het nog ne troll ook.![]()



Insanitarium zei::O
In welk jaar zit ge?
TheRedDevils zei:Maat zegt dat hij het zot moeilijk vond, wtf
Benieuwd wat Baats en Snowyflake ervan vonden!

Morrissey zei:Weet iemand tot wanneer de examens aan de HUB in juni ongeveer duren? Ik vind er maar niks over terug op de website.