Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik ben echt de laatste om advies aan anderen te geven, maar ben je zeker dat dat volgende examen zo gemakkelijk is? Ik onderschat iets ook nog al rap :/

Ge drukt het nog vrij eufemistisch uit naar mijn mening. :,-)

Examens die slecht gaan en de volgende onderschatten, das in uw eigen been schieten. Ik ben nu ook bezig aan een examen met slaagpercentage 96% (:lol: ) maar daarom studeer ik het niet minder deftig. :)

tom1

Legacy Member
Sjeezes, als hij tijd genoeg heeft voor zijn volgend examen moet hij de namiddag van zijn examen toch niet leren :wtf:?

Freaks :unsure:

Insanitarium

Legacy Member
Ironpole zei:
Examens die slecht gaan en de volgende onderschatten, das in uw eigen been schieten. Ik ben nu ook bezig aan een examen met slaagpercentage 96% (:lol: ) maar daarom studeer ik het niet minder deftig. :)

Waar komt ge die slaagpercentages eigenlijk te weten?
Via de prof? :p

Nu, de dag zelf dat ik naar een examen ga, denk ik vaak dat ik wel een kans maak.
Al heb ik barslecht geleerd.

De dagen voor het examen ben ik wel niet zó optimistisch. (Wat goed is, anders zou ik waarschijnlijk minder doen.)

TheRedDevils

Legacy Member
Snowyflake zei:
Nope wat was er mss? Ik zat in c3001 (alé nu heeft dat een ander nr maar ge weet wel waar dak bedoel :p)


Welke vector oefening? Er was er toch maar eentje daar waar ge de mogelijke waarden van a moest geven? Ik had ook eerst iets van wtf toen ik mijn stelsel had bij die lagrange oefening maar was uiteindelijk goed te doen hoor ge moest die afgeleide van x - afgeleide van y doen en dan eentje ervan substitueren met waarde die je bekwam van uwen lambda functie. Dus die oefeningen die op elkaaar opvolgden kon ik nog mee leven :) Ik vond het al vriendelijk dat ze bv dat kritisch punt gaven voor het tweede deel.

Haha ik had juust hetzelfde bij de theorie. "eee das vanuit het voorbeeldexamen! ... Shit khad beter dat antwoord ervan opgezocht .." Dus die definitie kon ik niet geven :crazy: wel dat bewijs eronder :D

trouwens kan het dat bij leontief daar tweede deel waar je driehoekje XA en XB moest berekenen dat dat geen ronde getallen waren? bij mij was 58/56 ofzoits, ik vond dat mega ambetant ..

Wat had je voor a? 4 en -1 ofzo? :p
En bij die laatste oefening van Lagrange moest je gewoon aantonen dat de oplossing positief was (dat het een maximum was), je moest dat niet uit je hoofd rekenen.
Theorievraag had ik opgezocht dus wist ze beiden ^^

Bij output A had ik +4 en bij B +8. Leek me echt simpel, dus hopelijk heb ik niets over het hoofd gezien :unsure:
(Delta F was 0 en 7, dat moest je toch gewoon vermenigvuldigen met uw inverse?)

Ironpole

Legacy Member
Insanitarium zei:
Waar komt ge die slaagpercentages eigenlijk te weten?
Via de prof? :p

Vroeger kwamen de punten op Minerva ipv op OASIS, daar stonden dan grafiekjes bij van hoeveel man er een A, B, C of D had.

kil911ler

Legacy Member
Ironpole zei:
Vroeger kwamen de punten op Minerva ipv op OASIS, daar stonden dan grafiekjes bij van hoeveel man er een A, B, C of D had.

Hmm, da waren nogal demotiverende grafieken indertijd :unsure:

Insanitarium

Legacy Member
Indien ik een creditcontract wil aangaan aan de KUL voor een vak in het tweede semester, dien ik dan nog altijd mijn reeds behaalde diploma's mee te nemen bij het inschrijven?
Want ik ben al student bij de KUL, en dat lijkt me wat vreemd.

Edit: never mind, ik heb het al gevonden :$



Ironpole zei:
Vroeger kwamen de punten op Minerva ipv op OASIS, daar stonden dan grafiekjes bij van hoeveel man er een A, B, C of D had.

Och ja, dat. Toledo toont dat enkel als ge uw punten al hebt.
Spijtig wel, ik vraag me wel af wat het slaagpercentage bij ons is voor bepaalde vakken :P

Racing_Genk

Legacy Member
Cadiuro zei:
Examen ging zoals verwacht: slecht. 5/20 is een best optimistische schatting...

Nu thuis voor de namiddag, vanavond terug naar Leuven. Beetje gamen, beetje gitaar, is goe eten, heb meer dan tijd genoeg voor het volgende examen (dat dan niet eens moeilijk is).
:lol:

Ziet maar da ge der nu door zijt of gade drie keer uw eerste jaar gan doen:p

Matt.

Legacy Member
Ironpole zei:
Vroeger kwamen de punten op Minerva ipv op OASIS, daar stonden dan grafiekjes bij van hoeveel man er een A, B, C of D had.

Die grafiekjes gingen normaal vorig semester ook op Oasis beschikbaar zijn. Dus misschien komen ze dit semester wel terug.

Greenie

Legacy Member
Pointcarre toont niets :(
Zelf al mail je dat ze uurroosters eens van hun aparte bronnen integreren in pointcarre : te ingewikkeld ...

Brek

Legacy Member
Ironpole zei:
Vroeger kwamen de punten op Minerva ipv op OASIS, daar stonden dan grafiekjes bij van hoeveel man er een A, B, C of D had.

Is nog altijd zo in Leuven. Een tijdje na de punten van de herexamens bekend zijn wordt dat beschikbaar gemaakt.

Morgen management accounting. Doenbaar, maar er zijn zoveel kleine zaken die ge kunt vergeten in de oefeningen, het wordt echt opletten morgen.

glashelder

Legacy Member
Op de Facebookgroep: "Iemand die het onderscheid kan geven tss structuring stucture en structured structure EN daaraan gekoppeld interiorisatie van de exterioriteit en exteriorisatie van de interioriteit ?"

... wait, what? :wtf: Fuck. :unsure:

Utred

Legacy Member
glashelder zei:
Op de Facebookgroep: "Iemand die het onderscheid kan geven tss structuring stucture en structured structure EN daaraan gekoppeld interiorisatie van de exterioriteit en exteriorisatie van de interioriteit ?"

... wait, what? :wtf: Fuck. :unsure:

:rofl:

Ondertussen in onze facebookgroep:
cedric, you're a genius :p
:cool:

OxYg3N

Legacy Member
Delen van cursussen op een 0.5/3 studiepunten die wel 1/3 of meer van de paginas bevatten -.-

Insanitarium

Legacy Member
glashelder zei:
Op de Facebookgroep: "Iemand die het onderscheid kan geven tss structuring stucture en structured structure EN daaraan gekoppeld interiorisatie van de exterioriteit en exteriorisatie van de interioriteit ?"

... wait, what? :wtf: Fuck. :unsure:

Als ik één ding geleerd heb uit deze thread, en ook wat uit mijn eigen ervaring, is het dat die FB-groepen op sommige moment komisch zijn, maar op sommige moment ook gewoon frustrerend/ergerlijk.

Wij hebben ook zo'n FB-groep, en man, wat voor een vragen daarin gesteld worden.
Echt gewoon 20x dezelfde vraag hé.
'Ja seg, mogen wij wetgeving meenemen naar vak X?'
En dan wanneer één iemand zegt dat ze naar de prof gestuurd heeft en dat die zei dat we er geen mochten meenemen, gaan ze massaal zelf sturen.

En dat zit daar ook vol met stresskippen. Vreselijk.

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
trouwens kan het dat bij leontief daar tweede deel waar je driehoekje XA en XB moest berekenen dat dat geen ronde getallen waren? bij mij was 58/56 ofzoits, ik vond dat mega ambetant ..

TheRedDevils zei:
Wat had je voor a? 4 en -1 ofzo? :p
En bij die laatste oefening van Lagrange moest je gewoon aantonen dat de oplossing positief was (dat het een maximum was), je moest dat niet uit je hoofd rekenen.
Theorievraag had ik opgezocht dus wist ze beiden ^^

Bij output A had ik +4 en bij B +8. Leek me echt simpel, dus hopelijk heb ik niets over het hoofd gezien :unsure:
(Delta F was 0 en 7, dat moest je toch gewoon vermenigvuldigen met uw inverse?)

Heb ik ook :) Die Leontief oefening was ook de eerste die ik gemaakt heb van't examen :p


@TRD: Ik ga nu beginnen met Tools.. Valt het wat mee? Ik kan niet goed inschatten welke dingen hij belangrijk vindt etc.. Want soms zet hij daar van die zotte formules in, soms ter info en soms als kennis :/

glashelder

Legacy Member
edraket zei:
En dan maar klagen dat ze geen job vinden later. NUTTIGE BOEL!

Wij hebben 5 uiltjes in de studie over schoolverlaters van de VDAB :p Hoe meer uiltjes, hoe meer mensen uit die richting aan het werk zijn na 1 jaar. Vijf is het maximum :cool: (3,6% heeft geen werk na 1 jaar.)

edraket

Legacy Member
glashelder zei:
Wij hebben 5 uiltjes in de studie over schoolverlaters van de VDAB :p Hoe meer uiltjes, hoe meer mensen uit die richting aan het werk zijn na 1 jaar. Vijf is het maximum :cool: (3,6% heeft geen werk na 1 jaar.)

allemaal als socioloog uiteraard.

Snowyflake

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Wat had je voor a? 4 en -1 ofzo? :p
En bij die laatste oefening van Lagrange moest je gewoon aantonen dat de oplossing positief was (dat het een maximum was), je moest dat niet uit je hoofd rekenen.
Theorievraag had ik opgezocht dus wist ze beiden ^^

Bij output A had ik +4 en bij B +8. Leek me echt simpel, dus hopelijk heb ik niets over het hoofd gezien :unsure:
(Delta F was 0 en 7, dat moest je toch gewoon vermenigvuldigen met uw inverse?)

jep denk dak zelfde dingen heb bij a (4 en -1)

nja kvrees dak een rekenfoutje heb gemaakt bij het omzetten naar de inverse .. want dat was idd niet zo moeilijk ofwel had jij andere versie he :p welk kleur had je? Ik had geel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan