Hopen op 10'tje, meer zit er niet in.
Heb de vragen over 75%-regel, artikel 7, exitheffingen op aanmerkelijkheidsbelangen en pensioenkapitalen, tantièmes en verliesrekeningen voor vennootschapsgroepen wel allemaal goed in kunnen vullen. Op 12 punten, nuja, hier en daar iets vergeten en dat is snel een 9 he.
Heb de vraag over basisvennootschappen en repatriëring van de winst niet echt goed, en treaty shopping ook niet volledig.
Balen, maar ik was met een slecht gevoel vertrokken ook. In tweede zit moet zoiets zeker wel haalbaar zijn.
Nu 2 dagen voor vennootschapsbelasting. Wat een fijn rooster. Dan drie dagen IPR.
Fack jong, wat een kakrooster -_-