Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Lospeed

Legacy Member
Pfff, de motivatie is echt zoek om iets voor de 3e keer te leren. :sop:
Enerzijds heel de tijd het gevoel dat ik hetgeen ik aan het lezen ben al ken, anderzijds al 2 keer 8 gehad dus zo goed kende ik het blijkbaar niet eh. :p

Mastamane

Legacy Member
Allee, weer een gedeelte "mijn richting is beter dan uw richting" op komst of wat?

Matt.

Legacy Member
Lopen zal voor morgen zijn, geen tijd vandaag. Nog één artikel lezen en dan nog eens alle 1000 slides erdoor proberen te krijgen.

Ook 5 uiltjes trouwens, slechts 1 mens die te lui was om te gaan werken!

coldplayke

Legacy Member
Ugh, ik ben zo moe... al van half 6 wakker gewoon om het examen van 9 uur fatsoenlijk te halen, mocht de trein vertraging hebben.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
coldplayke zei:
Ugh, ik ben zo moe... al van half 6 wakker gewoon om het examen van 9 uur fatsoenlijk te halen, mocht de trein vertraging hebben.

Ge kunt misschien een uiltje vangen.......


LOL

NotoriousP

Legacy Member
Moeilijke vragen gehad bij een deel dat ik makkelijk had verwacht, en andersom bij een ander deel. Al bij al zal ik er wel door zijn, 10-14 afhankelijk van hoe streng ze zijn.

Iemand

Legacy Member
Hopen op 10'tje, meer zit er niet in.
Heb de vragen over 75%-regel, artikel 7, exitheffingen op aanmerkelijkheidsbelangen en pensioenkapitalen, tantièmes en verliesrekeningen voor vennootschapsgroepen wel allemaal goed in kunnen vullen. Op 12 punten, nuja, hier en daar iets vergeten en dat is snel een 9 he.

Heb de vraag over basisvennootschappen en repatriëring van de winst niet echt goed, en treaty shopping ook niet volledig.

Balen, maar ik was met een slecht gevoel vertrokken ook. In tweede zit moet zoiets zeker wel haalbaar zijn.

Nu 2 dagen voor vennootschapsbelasting. Wat een fijn rooster. Dan drie dagen IPR.
Fack jong, wat een kakrooster -_-

TheRedDevils

Legacy Member
Baats zei:
Heb ik ook :) Die Leontief oefening was ook de eerste die ik gemaakt heb van't examen :p


@TRD: Ik ga nu beginnen met Tools.. Valt het wat mee? Ik kan niet goed inschatten welke dingen hij belangrijk vindt etc.. Want soms zet hij daar van die zotte formules in, soms ter info en soms als kennis :/

Snowyflake zei:
jep denk dak zelfde dingen heb bij a (4 en -1)

nja kvrees dak een rekenfoutje heb gemaakt bij het omzetten naar de inverse .. want dat was idd niet zo moeilijk ofwel had jij andere versie he :p welk kleur had je? Ik had geel.

Yeah :D

@Snow : had roze :love:

@Baats : Pff, ik weet ook niet goed wat te verwachten. Hij kon ook niet zo goed les geven vind ik, las gewoon alles af van zijn slides.
Hij heeft gelukkig 'example questions' ter beschikking gesteld.
Ik zal maken dat ik weet hoe ik die moet oplossen. Zou handig zijn als iemand die vragen oplost en op die groep op facebook zet^^

Geen idee hoe ik die theorie moet leren, hoe die collateralized debt obligation op die slides staan uitgelegd :') Dat zal ik wel eens op wikipedia lezen.

Denk dat hij het te moeilijk zal maken, heb zo'n voorgevoel :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan