Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drew zei:Wij zijn te lui voor een fb groep![]()



TimeFtw zei:Milieutechnologie krijgt maar 4 uiltjes -> die studie is waardeloos


Nas zei:De burgies hebben geen facebook, dat is een SOCIALE netwerksite



Been slackin' again bro?freakykiller zei:Subiet een keuzevakje knallen in één avond![]()

Lorvet zei:Been slackin' again bro?
Het gebrek aan meisjes in onze richting helpt wel het niveau van de FB-gesprekken/vragen omhoog imho![]()
, gisteren onverwachts veel sysi gedaan !freakykiller zei:Ik ben nog maar 3 uur op, de dag moet nog beginnen, gisteren onverwachts veel sysi gedaan !
Zal wel 2 keer zo efficiënt zijn als de 5 dagen die ik er in gestoken heb 
Drew zei:
tom1 zei:

http://www.academiapress.be/media/c...a06f020e43594a9c230972d/9/7/9789038217567.jpgfreakykiller zei:Hebben jullie dan wel examens ? Daar hebt ge LEERSTOF enzo voor nodig hé
Tis maar een grapken hé Pol
Subiet een keuzevakje knallen in één avond![]()
Cadiuro zei:Examen ging zoals verwacht: slecht. 5/20 is een best optimistische schatting...
Nu thuis voor de namiddag, vanavond terug naar Leuven. Beetje gamen, beetje gitaar, is goe eten, heb meer dan tijd genoeg voor het volgende examen (dat dan niet eens moeilijk is).