Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Shellshock

Legacy Member
Vraagje voor degenen die een tweede verkorte bachelor, of banaba volgen: hoe zorgen jullie ervoor om gemotiveerd te blijven? Ik kan me er deze blokperiode niet meer toe aanzetten om veel te studeren. Als ik drie uur per dag effectief heb geleerd zal het veel zijn. Ik ben het gewoon zo kotsbeu.

RAWK

Legacy Member
Iemand die IW studeert of gestudeerd heeft aan de KHK Geel en wa tips kan geven voor examens in het eerste jaar? :)

Saphira

Legacy Member
sebiet mijn praktijk gaan inoefenen :sad: geen zin in. tis wel mijn laatste morgen :p

Fliblit

Legacy Member
Moe. Zo moe. En toch ga ik nog studeren vanmiddag. Maar wel om half negen het bedje in :sleep:

Estrebian

Legacy Member
@Baats/Snowyflake/Red: zaten jullie ook in CPVZ? Wa was dat jong :)

Risk management was best moeilijk, zeer dubbelzinnige MC-vragen. Hopelijk een 10.

Tsubasa

Legacy Member
Ik zou dit stuk beter gewoon doorlezen zodat ik mijn tijd niet blijf verdoen, maja, als hij het dan vraagt :sad:

Qua kosten/baten is hier wel al anderhalve dag magertjes door dit lastige stuk dat mij niet kan boeien...

TheRedDevils

Legacy Member
Estrebian zei:
@Baats/Snowyflake/Red: zaten jullie ook in CPVZ? Wa was dat jong :)

Risk management was best moeilijk, zeer dubbelzinnige MC-vragen. Hopelijk een 10.

CPVZ? Waar is dat? :unsure:

Nog een halfuurtje pauzeren en dan beginnen aan het vak van woensdag, Analytical Tools in Business Management. Hopelijk valt dat examen wat mee.

Baats

Legacy Member
Estrebian zei:
@Baats/Snowyflake/Red: zaten jullie ook in CPVZ? Wa was dat jong :)

Risk management was best moeilijk, zeer dubbelzinnige MC-vragen. Hopelijk een 10.

Jep, wat een boeltje zeg :D

Gelukkig was de plaats links van mij niet bezet, dus had ik nog wat ademruimte...
Trouwens, aan iedereen die afgaf stelde hij een vraag, waar bijna iedereen 6 op antwoordde. Aantal antwoorden ofzo? :p

TheRedDevils zei:
Maat zegt dat hij het zot moeilijk vond, wtf :p
Benieuwd wat Baats en Snowyflake ervan vonden!


Snowyflake zei:
Bwoa kzou der wel door moeten zijn maar of dat met een 18 gaat zijn daar vrees ik beetje voor :p


Goh, in principe was het echt niet zo moeilijk, alleen spijtig dat de oefening elkaar opvolgden.
Die vector-oefening kon ik niet, dus de oefening die daarop volgde ook niet.
Zelfde bij de Lagrange-functie. Afgeleiden gevonden natuurlijk, maar zo'n stelsel kon ik toch niet uit mijn hoofd hoor :oink:

Theorievraag wist ik dat die ging komen, maar toch heb ik hem niet zo goed gekunnen, typisch :lol:

Die integraal, dubbelintegraal, Leontief etc. volledig gekunnen, dus in principe moet ik wel genoeg puntjes gesprokkeld hebben voor er door te kunnen zijn. 't Zal gene vetten zijn, maar 't zou mij toch enorm verbazen moest ik er niet door zijn.

Woensdag Analytical Tools. In feite echt niet zo veel, maar bij die docent heb ik echt het gevoel dat hij ons niveau niet goed aanvoelt, dus wie weet wat dat gaat geven..

Plutus

Legacy Member
Morrissey zei:
Weet iemand tot wanneer de examens aan de HUB in juni ongeveer duren? Ik vind er maar niks over terug op de website.
Zaterdag 23, ten laatste :p precieze datums zijn natuurlijk af te wachten. Nu duurt het ook tot 4/2, maar ik ben op 28/1 al klaar.

Snowyflake

Legacy Member
Estrebian zei:
@Baats/Snowyflake/Red: zaten jullie ook in CPVZ? Wa was dat jong :)

Risk management was best moeilijk, zeer dubbelzinnige MC-vragen. Hopelijk een 10.

Nope wat was er mss? Ik zat in c3001 (alé nu heeft dat een ander nr maar ge weet wel waar dak bedoel :p)

Baats zei:
Jep, wat een boeltje zeg :D

Gelukkig was de plaats links van mij niet bezet, dus had ik nog wat ademruimte..



Goh, in principe was het echt niet zo moeilijk, alleen spijtig dat de oefening elkaar opvolgden.
Die vector-oefening kon ik niet, dus de oefening die daarop volgde ook niet.
Zelfde bij de Lagrange-functie. Afgeleiden gevonden natuurlijk, maar zo'n stelsel kon ik toch niet uit mijn hoofd hoor :oink:

Theorievraag wist ik dat die ging komen, maar toch heb ik hem niet zo goed gekunnen, typisch :lol:

Die integraal, dubbelintegraal, Leontief etc. volledig gekunnen, dus in principe moet ik wel genoeg puntjes gesprokkeld hebben voor er door te kunnen zijn. 't Zal gene vetten zijn, maar 't zou mij toch enorm verbazen moest ik er niet door zijn.

Woensdag Analytical Tools. In feite echt niet zo veel, maar bij die docent heb ik echt het gevoel dat hij ons niveau niet goed aanvoelt, dus wie weet wat dat gaat geven..

Welke vector oefening? Er was er toch maar eentje daar waar ge de mogelijke waarden van a moest geven? Ik had ook eerst iets van wtf toen ik mijn stelsel had bij die lagrange oefening maar was uiteindelijk goed te doen hoor ge moest die afgeleide van x - afgeleide van y doen en dan eentje ervan substitueren met waarde die je bekwam van uwen lambda functie. Dus die oefeningen die op elkaaar opvolgden kon ik nog mee leven :) Ik vond het al vriendelijk dat ze bv dat kritisch punt gaven voor het tweede deel.

Haha ik had juust hetzelfde bij de theorie. "eee das vanuit het voorbeeldexamen! ... Shit khad beter dat antwoord ervan opgezocht .." Dus die definitie kon ik niet geven :crazy: wel dat bewijs eronder :D

trouwens kan het dat bij leontief daar tweede deel waar je driehoekje XA en XB moest berekenen dat dat geen ronde getallen waren? bij mij was 58/56 ofzoits, ik vond dat mega ambetant ..

Lorvet

Legacy Member
edraket zei:
Vruchtbare sessie bij het monitoraat. Nu nog wat theorie knallen!!
Komt dat tegen, een sessie van ons monitoraat die nuttig was :doc:

Nog een anderhalf uurtje biologische moed en ik ben van dit vak af, dan nog enkele uurtjes herhalen en overlopen en ik ben klaar voor het examen van morgen :)

libaros

Legacy Member
Ticket voor september is binnen. Ik wist geen enkel bewijs meer, pijnlijk.

Burrid

Legacy Member
Hmm begin toch mijn twijfels te krijgen bij een keuzevak volgend semester.
Een mastervak over de zaadplanten bij de biologen.. als geoloog. Vorig jaar hebben blijkbaar 3 studenten biologie dat vak genomen. Ik vraag mij af waarom er zo weinig interesse is bij de biologen.

Cadiuro

Legacy Member
Examen ging zoals verwacht: slecht. 5/20 is een best optimistische schatting...

Nu thuis voor de namiddag, vanavond terug naar Leuven. Beetje gamen, beetje gitaar, is goe eten, heb meer dan tijd genoeg voor het volgende examen (dat dan niet eens moeilijk is).

Estrebian

Legacy Member
Baats zei:
Jep, wat een boeltje zeg :D

Gelukkig was de plaats links van mij niet bezet, dus had ik nog wat ademruimte...
Trouwens, aan iedereen die afgaf stelde hij een vraag, waar bijna iedereen 6 op antwoordde. Aantal antwoorden ofzo? :p

Ik heb mij aan die zijkanten gezet, zowel links als rechts vrij :cool:

En het waren 10 MC vragen & 2 open vragen, dus wss wel het aantal MC's ze ingevuld hebben. Ik heb gewoon alles ingevuld, 't leven is niet voor de pussies :unsure:

TheRedDevils zei:
CPVZ? Waar is dat? :unsure:

Juist, jij bent pas sinds dit jaar student bij ons :p C163 ofzo.

@Snowyflake: 2 BA en MA Finance & risk mgmt zaten door elkaar in de aula voor twee verschillende examens :p

coldplayke

Legacy Member
Cadiuro zei:
Examen ging zoals verwacht: slecht. 5/20 is een best optimistische schatting...

Nu thuis voor de namiddag, vanavond terug naar Leuven. Beetje gamen, beetje gitaar, is goe eten, heb meer dan tijd genoeg voor het volgende examen (dat dan niet eens moeilijk is).

Ik ben echt de laatste om advies aan anderen te geven, maar ben je zeker dat dat volgende examen zo gemakkelijk is? Ik onderschat iets ook nog al rap :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan