Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Misericordiam

Legacy Member
Iemand zei:
Hmm, ken ik jou(w naam)? :d

Nee, ik ken jouw naam ook maar vanuit dit forum. Die heb je enkele versies geleden eens gepost in deze topic.


Te stalkerish?

Iemand

Legacy Member
Misericordiam zei:
Nee, ik ken jouw naam ook maar vanuit dit forum. Die heb je enkele versies geleden eens gepost in deze topic.


Te stalkerish?

Niet als ge een vrouw zijt. :cool:

Tsubasa

Legacy Member
Grappig gesprek :')

Kostenleer here I come, ziet er gemakkelijker uit als het vorige deel! Ook al is snappen nog niet het probleem geweest, dit allemaal onthouden en reproduceren daarentegen :unsure:

Baats

Legacy Member
Morrissey zei:
Al bezig van de 9e, tot den 3e :cry:

Wees blij dat ze een beetje gespreid liggen. Ik heb echt een gigantisch kakrooster (nu maandag, woensdag en vrijdag examen bv.). Die examens zouden te doen zijn met een goeie spreiding, maar nu gaat het toch serieus afzien worden ze.

Matt.

Legacy Member
Meh, 't gaat niet vooruit. Eens doen zoals ik mijn examen meestal doe: met het laatste stuk beginnen!

WeedJunk

Legacy Member
Baats zei:
Wees blij dat ze een beetje gespreid liggen. Ik heb echt een gigantisch kakrooster (nu maandag, woensdag en vrijdag examen bv.). Die examens zouden te doen zijn met een goeie spreiding, maar nu gaat het toch serieus afzien worden ze.

²

Vooral dat van vrijdag is het zwaarste bij mij :sad:

Lorvet

Legacy Member
Baats zei:
Wees blij dat ze een beetje gespreid liggen. Ik heb echt een gigantisch kakrooster (nu maandag, woensdag en vrijdag examen bv.). Die examens zouden te doen zijn met een goeie spreiding, maar nu gaat het toch serieus afzien worden ze.
Ik vraag me altijd af wie die roosters opstelt en ons soms van die kutspreidingen geeft. Ik ben 5 dagen vroeger klaar dan de meeste van mijn jaar, maar nu heb ik wel 3 examens op 7 dagen :( Volgend semester is het ook maar een rare soep heb ik al gezien.

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Ik vraag me altijd af wie die roosters opstelt en ons soms van die kutspreidingen geeft. Ik ben 5 dagen vroeger klaar dan de meeste van mijn jaar, maar nu heb ik wel 3 examens op 7 dagen :( Volgend semester is het ook maar een rare soep heb ik al gezien.

Valt toch goed mee volgend semester ? Enkel een rare 10 dagen na het eerste examen :unsure:

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Strontvoetbal. Weinig zin om terug te beginnen.

:cool:


Net de twee VB-examens gedaan. Ziet er serieus te doen uit als'k mijn theorie nog wat beter herhaal :p

Lorvet

Legacy Member
tommie314 zei:
Ei da boelke heeft hier lang platgelegen zuh

Het wel een plotse boost gegeven aan mijn blz/uur-ratio!

@freaky: Dat bedoel ik onder andere, meeste examens zijn zo'n 4 dagen dacht ik en voor eentje heb je dan 10 dagen? Ik steek het op de elektrotechniek!

coldplayke

Legacy Member
Ik heb tussen bijna al mijn examens maar 1 dag, en dan voor het makkelijkste vak 4 dagen :doh:

Joeshoe

Legacy Member
Kzie het al volledig zitten voor morgen. :cool:

Tot dat ik straks aan dat ene schijthoofdstuk op het einde kom dat in elke cursus zit waar je geen reet van begrijpt en de moed mij tot in de schoenen zakt. Happens. Every. Time.

Saphira

Legacy Member
Joeshoe zei:
Kzie het al volledig zitten voor morgen. :cool:

Tot dat ik straks aan dat ene schijthoofdstuk op het einde kom dat in elke cursus zit waar je geen reet van begrijpt en de moed mij tot in de schoenen zakt. Happens. Every. Time.

kraad je echt wel de aankoop van ratjes aan :unsure:

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Het wel een plotse boost gegeven aan mijn blz/uur-ratio!

@freaky: Dat bedoel ik onder andere, meeste examens zijn zo'n 4 dagen dacht ik en voor eentje heb je dan 10 dagen? Ik steek het op de elektrotechniek!

Wel het is het tegengestelde van nu, waar we fysica, biosys en sysi in een week krijgen :p Voor de rest hetzelfde (4 dagen voor elk examen). Ik vind dat positief !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan