Misericordiam
Legacy Member
Iemand zei:Hmm, ken ik jou(w naam)? :d
Nee, ik ken jouw naam ook maar vanuit dit forum. Die heb je enkele versies geleden eens gepost in deze topic.
Te stalkerish?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand zei:Hmm, ken ik jou(w naam)? :d
Misericordiam zei:Nee, ik ken jouw naam ook maar vanuit dit forum. Die heb je enkele versies geleden eens gepost in deze topic.
Te stalkerish?

Misericordiam zei:Ik heb moobs
Close enough?
Morrissey zei:Al bezig van de 9e, tot den 3e![]()
mirin'_ns_ zei:overmorgen tot 30e, kortste examenperiode evah
Baats zei:Wees blij dat ze een beetje gespreid liggen. Ik heb echt een gigantisch kakrooster (nu maandag, woensdag en vrijdag examen bv.). Die examens zouden te doen zijn met een goeie spreiding, maar nu gaat het toch serieus afzien worden ze.
ad:Ik vraag me altijd af wie die roosters opstelt en ons soms van die kutspreidingen geeft. Ik ben 5 dagen vroeger klaar dan de meeste van mijn jaar, maar nu heb ik wel 3 examens op 7 dagenBaats zei:Wees blij dat ze een beetje gespreid liggen. Ik heb echt een gigantisch kakrooster (nu maandag, woensdag en vrijdag examen bv.). Die examens zouden te doen zijn met een goeie spreiding, maar nu gaat het toch serieus afzien worden ze.
Volgend semester is het ook maar een rare soep heb ik al gezien.Lorvet zei:Ik vraag me altijd af wie die roosters opstelt en ons soms van die kutspreidingen geeft. Ik ben 5 dagen vroeger klaar dan de meeste van mijn jaar, maar nu heb ik wel 3 examens op 7 dagenVolgend semester is het ook maar een rare soep heb ik al gezien.

TheRedDevils zei:Strontvoetbal. Weinig zin om terug te beginnen.


tommie314 zei:Ei da boelke heeft hier lang platgelegen zuh
Joeshoe zei:Kzie het al volledig zitten voor morgen.
Tot dat ik straks aan dat ene schijthoofdstuk op het einde kom dat in elke cursus zit waar je geen reet van begrijpt en de moed mij tot in de schoenen zakt. Happens. Every. Time.

Had jij een tweede zit politicologie?Drew zei:Ze hadden mss best ook het percentage obese mensen geteld.![]()

Lorvet zei:Het wel een plotse boost gegeven aan mijn blz/uur-ratio!
@freaky: Dat bedoel ik onder andere, meeste examens zijn zo'n 4 dagen dacht ik en voor eentje heb je dan 10 dagen? Ik steek het op de elektrotechniek!
Voor de rest hetzelfde (4 dagen voor elk examen). Ik vind dat positief !