kil911ler
Legacy Member
Voor e keer ben ik erin geslaagd om de kerstvakantie goed te gebruiken voor de blok waardoor ik nu gewoon moet herhalen tijdens de examens (nu maandag mijn eerste).
Maar dat gewoon herhalen is saaaaaai
Kvoel zelfs geen stress da mij een sjot onder mijne gat geeft
@glashelder: theorie kan mij ook aanspreken hoor. We hebben het vak Sociologie en ik vind dit 1 van de interessantste vakken die wij in het eerste jaar krijgen. Dat toepassen op je eigen wereldbeeld vind ik ook heel leuk, maar probleem is dat ik dat niet gewoon wil 'lezen' uit een boekje. Kwil er ook iets mee kunnen doen
Ben daarom blij dat ik uiteindelijk deze richting gevonden heb, voel me er echt thuis en kwil alle theorie dak nu opdoe kunnen omzetten tot iets praktisch
Maar dat gewoon herhalen is saaaaaai

Kvoel zelfs geen stress da mij een sjot onder mijne gat geeft

@glashelder: theorie kan mij ook aanspreken hoor. We hebben het vak Sociologie en ik vind dit 1 van de interessantste vakken die wij in het eerste jaar krijgen. Dat toepassen op je eigen wereldbeeld vind ik ook heel leuk, maar probleem is dat ik dat niet gewoon wil 'lezen' uit een boekje. Kwil er ook iets mee kunnen doen

Ben daarom blij dat ik uiteindelijk deze richting gevonden heb, voel me er echt thuis en kwil alle theorie dak nu opdoe kunnen omzetten tot iets praktisch


ad:

