Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

kil911ler

Legacy Member
Voor e keer ben ik erin geslaagd om de kerstvakantie goed te gebruiken voor de blok waardoor ik nu gewoon moet herhalen tijdens de examens (nu maandag mijn eerste).

Maar dat gewoon herhalen is saaaaaai :unsure:

Kvoel zelfs geen stress da mij een sjot onder mijne gat geeft :(


@glashelder: theorie kan mij ook aanspreken hoor. We hebben het vak Sociologie en ik vind dit 1 van de interessantste vakken die wij in het eerste jaar krijgen. Dat toepassen op je eigen wereldbeeld vind ik ook heel leuk, maar probleem is dat ik dat niet gewoon wil 'lezen' uit een boekje. Kwil er ook iets mee kunnen doen :p
Ben daarom blij dat ik uiteindelijk deze richting gevonden heb, voel me er echt thuis en kwil alle theorie dak nu opdoe kunnen omzetten tot iets praktisch :D

glashelder

Legacy Member
kil911ler zei:
@glashelder: theorie kan mij ook aanspreken hoor. We hebben het vak Sociologie en ik vind dit 1 van de interessantste vakken die wij in het eerste jaar krijgen. Dat toepassen op je eigen wereldbeeld vind ik ook heel leuk, maar probleem is dat ik dat niet gewoon wil 'lezen' uit een boekje. Kwil er ook iets mee kunnen doen :p
Ben daarom blij dat ik uiteindelijk deze richting gevonden heb, voel me er echt thuis en kwil alle theorie dak nu opdoe kunnen omzetten tot iets praktisch :D

Ja, dat snap ik wel, dat was ook een beetje mijn dilemma :)

insomnia

Legacy Member
Utred zei:
Dienen extra pagina irriteert mij voor dood.

²

kil911ler zei:
Voor e keer ben ik erin geslaagd om de kerstvakantie goed te gebruiken voor de blok waardoor ik nu gewoon moet herhalen tijdens de examens.

Maar dat gewoon herhalen is saaaaaai :unsure:

Kvoel zelfs geen stress da mij een sjot onder mijne gat geeft :(

Zelfde probleem hier.

Saphira

Legacy Member
zoals kil911ler heb ik ook stress nodig. Kben te overmatig bezig met die 2 kleine lieve schatjes van 'n ratjes :D

PinkyNTheBrain

Legacy Member
kil911ler zei:
Voor e keer ben ik erin geslaagd om de kerstvakantie goed te gebruiken voor de blok waardoor ik nu gewoon moet herhalen tijdens de examens (nu maandag mijn eerste).

Ik kan da na 5j nog stééds nie :') altijd tot de laatste minuut bezig :sad:

Saphira

Legacy Member
@ metaphore: hoe kun je nu een niet-purgerend type hebben van boulimie?

Saphira

Legacy Member
glashelder zei:

ma echt ma schattig. Ksnap nu wel wat je zei over de andere 2, daze al zo groot waren... Ik wil echt niets anders meer dan rittens.. Zo snel dat da gewoon aan je wordt :D.
Ze ruiken mij nog maar of ze willen uit de kooi om vastgepakt te worden. Nu slapen ze in mijn kap :D. En knabbelen, ni te doen. Khad 'n T-shirt in de kooi gelegd voor geurgewenning... Khaal em er gisteren uit (heeft er 2 dagen in gelegen)... Vol met gaten.

@Kandul: ma da's toch eerder iets voor Anorexia Nervosa?

metaphore

Legacy Member
tommie314 zei:
Ik ben al bij 3 orthopedisten geweest en slechts 1 ervan was een chirurg. Studeerde gij eigenlijk wel echt geneeskunde?
lol gij bent echt volhardend.
Geloof mij elke orthopedist is een chirurg, anders is het geen orthopedist maar iemand van de fysische geneeskunde ofzo.

Saphira zei:
@ metaphore: hoe kun je nu een niet-purgerend type hebben van boulimie?

Sporten, laxativa, diuretica ... alles om af te vallen maar zonder te braken :p

Saphira

Legacy Member
metaphore zei:
lol gij bent echt volhardend.
Geloof mij elke orthopedist is een chirurg, anders is het geen orthopedist maar iemand van de fysische geneeskunde ofzo.



Sporten, laxativa, diuretica ... alles om af te vallen maar zonder te braken :p

tommie, lijdt gij aan een antisociale persoonlijkheidsstoornis? :unsure:

metaphore

Legacy Member
Saphira zei:
@Kandul: ma da's toch eerder iets voor Anorexia Nervosa?
mja boulimie patiënten van niet-purgerende type gaan dan na een vreetbui bijvoorbeeld 100 keer den trap op en af lopen, of touwtje springen, of laxeermiddelen pakken om hun vreetbui te compenseren.

glashelder

Legacy Member
Saphira zei:
omy die is ook wel schattig. Welk soort was da? :p

Ik heb enkel maar Amerikaanse blauwe agouti's :D.
Hmm je mag altijd wel eens in Gent op bezoek komen hoor :p

Geel dumbootje :)

Ik heb ook een Amerikaans blauwtje gehad (geen agouti), dat was m'n ander favorietje (alhoewel ze allemaal een speciaal plekje in m'n hart hadden hoor). Moskou: http://i211.photobucket.com/albums/bb199/_tabularasa/19-3.jpg

Moskou en Haiku (en het broertje van Moskou, Mao :p) kwamen allebei van Rattery Ruby. Die zijn dan ook echt supermooie ratten geworden, van die grofgebouwde groterds :love:

Ik kom niet op bezoek uit zelfbescherming :sad: Ik heb het al moeilijk genoeg nu ik zo die fotootjes terug zie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan