Tsubasa zei:
Waarom is alles interessanter in den blok. Heb echt geen zin vandaag.
+ ik haat 10 dagen hebben. Want zelf het besef dat je meerdere vakken moet leren in die periode (en dus eigenlijk hetzelfde is als gewoon 4/5dagen - examen - 4/5dagen - examen ...), helpt niet.
Ik heb hier net hetzelfde probleem

Alleen heb ik nu 10 dagen (allez, 9) tot het volgende vak... En daarna 7 dagen voor het vak daarna. Hoe moet ik mij nu in hemelsnaam motiveren als mijn examen pas over een ruime week is?
kil911ler zei:
En yep, wij zijn de praktische mensen é
Puur theorie is niets voor mij, heb dat op de harde manier ondervonden
Ah, ik hou van pure theorie

Denkers en ideeën en theorieën en dat dan allemaal in verband brengen met elkaar

En dat dan toepassen op je eigen wereldbeeld, waahh

Sorry, even sociologisch momentje
Ik heb in humane wel zo'n beetje les gehad over verschillende instellingen die er zijn en de structuur en hoe dat dan werkt en 'k vond dat echt verschrikkelijk saai, dat is echt gewoon lijstjes van buiten blokken. M'n zus (die nu ortho doet, remember) heeft ook een paar zo'n vakken waarbij ze dan alle speciale schoolvormen moet kennen en wat de voorwaarden zijn om in zo'n speciale BUSO-vorm les te mogen krijgen en blahblah.
Daarom ook dat ik niet voor die minor sociaal werk heb gekozen, dan moest ik lijk ook lijstjes vanbuiten blokken over bijzondere jeugdzorg en zo
