Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

WolCoM

Legacy Member
Jah, mij nog ffkes mogen afsluiten van de buitenwereld ook voor 24u. Zojuist al telefoon om te vragen ofdak gedaan had van maat op café, paar smsen, facebook sta vol. FUCK OFF seriously.

Nunak

Legacy Member
WolCoM zei:
Jah, mij nog ffkes mogen afsluiten van de buitenwereld ook voor 24u. Zojuist al telefoon om te vragen ofdak gedaan had van maat op café, paar smsen, facebook sta vol. FUCK OFF seriously.

Denk gewoon aan alle schade die al die alcohol kan toebrengen, de gehoorschade die ze kunnen oplopen, hoe vreselijk het is om nu door de kou te fietsen? Dat is wat ik probeer :p

WolCoM

Legacy Member
Bekos zei:
Denk gewoon aan alle schade die al die alcohol kan toebrengen, de gehoorschade die ze kunnen oplopen, hoe vreselijk het is om nu door de kou te fietsen? Dat is wat ik probeer :p

Mmmmmm. Ain't working. :p

Zit ook weer meer op pot dan wa anders laatste tijd. ^^

josilirios

Legacy Member
Bekos zei:
Denk gewoon aan alle schade die al die alcohol kan toebrengen, de gehoorschade die ze kunnen oplopen, hoe vreselijk het is om nu door de kou te fietsen? Dat is wat ik probeer :p

haha, die losers moeten fietsen in de kou! ik voel me helemaal toppie:)
:cry::cry::cry:

Baats

Legacy Member
Verdediging ging zeer goed, alle vragen direct kunnen beantwoorden met sluitende antwoorden etc. Alleen mij enorm gestoord aan de 'externe'.

Zo'n hautain wijf dat ons een paar maand geleden aanleerde hoe we ons lichaamstaal moesten verzorgen etc. Net dat wijf zat er echt bij als een ongeïnteresseerde zak, liep tijdens onze presentatie zelfs rond (!) en stelde de meest dwaze vragen ooit.

Anyway, vakantie: check!

Tsubasa

Legacy Member
WolCoM zei:
Jah, mij nog ffkes mogen afsluiten van de buitenwereld ook voor 24u. Zojuist al telefoon om te vragen ofdak gedaan had van maat op café, paar smsen, facebook sta vol. FUCK OFF seriously.

Gisteren rond 17u kreeg ik van mijn vroegere medestudenten allemaal een smsje. Die zaten samen op café en elk om toer: "komde nie enen drinken, het zijn hier pintjes voor nen euro"

FUCK OFF ASSHOLES

Presentatie ging wel ok. Op het einde leek het wel of we nog nooit in access hadden gewerkt met ons gepruts. Die vroeg dan ook plots: "wie heeft dat eigenlijk gemaakt?" :doh::p. Ze leggen u wel wat op de rooster, maar op zich vonden ze ons systeem wel goed op paar dingen na. Ik kom dan eigenlijk nog met de oplossing terwijl ik het niet had nagekeken. Jammer dat het mij niet vroeger binnen schoot voor het gepruts.

Nu heel de avond leren. Ondernemingen in moeilijkheden, wanneer falen/succes, sociale balans en het gastcollege. Hoop dat deze hoofdstukken wat meevallen, maar denk het wel. Morgen dan heel de dag ratio's blokken. It's going to be dull. En dan donderdagnamiddag slapen en beginnen drinken :woohoo:

Boom stam

Legacy Member
Morgen het allerlaatste examen voor deze periode, nog wel massas te doen + heel belangrijk vak.

Wat is algemeen gezien het beste? Niet gaan slapen en gewoon doordoen, of 2 a 3 uurtjes slapen? Ik denk dat ik meer moe zal zijn indien ik 2 uurtjes zou slapen.
Misschien studenten die ervaring hebben met nacht niet slapen?
Ik heb examen van half 9 tot half 1. Nadien kan ik in principe terplekke in slaap vallen!

Tsubasa

Legacy Member
Boom stam zei:
Morgen het allerlaatste examen voor deze periode, nog wel massas te doen + heel belangrijk vak.

Wat is algemeen gezien het beste? Niet gaan slapen en gewoon doordoen, of 2 a 3 uurtjes slapen? Ik denk dat ik meer moe zal zijn indien ik 2 uurtjes zou slapen.
Misschien studenten die ervaring hebben met nacht niet slapen?
Ik heb examen van half 9 tot half 1. Nadien kan ik in principe terplekke in slaap vallen!

Probeer 3u te slapen. Niet minder.

OxYg3N

Legacy Member
Morgen voorlaatste examen! Eindelijk, vrijdag openboekexamen, wordt wel vervelend.

Lospeed

Legacy Member
De afgelopen 2,5 dagen 7u deftig geleerd en ik ben rond geraakt... Vanavond aan de oefeningen beginnen (en misschien allemaal nog maken :p) en morgen nog eens heel de cursus herhalen dus.
Waarom was de motivatie plots weg zo net voor het laatste examen, ik had die cursus blijkbaar 4 keer kunnen leren. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan