Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
Ik wil van dat oefeningenexamen van morgen af, dan kan ik nog tot vrijdag 'chiller' theorie leren.

h0pje

Legacy Member
Miljaaaaaaaar, ik ben hier keihard aan het uitbollen voor mijn laatste examen. Maar ik moet wel nog een hoop doen. Motivatie = weg.

clercqie

Legacy Member
Ik zit in Gent, dus ik heb geen idee over wie je het hebt :p

Bij ons is dat maar 1 vak, en dan de rest wordt eigenlijk in andere vakken ingewerkt. Het is vooral differentiaalvergelijkingen oplossen, dus dat valt nog mee :)

Exorikos

Legacy Member
clercqie zei:
Ik zit in Gent, dus ik heb geen idee over wie je het hebt :p

Bij ons is dat maar 1 vak, en dan de rest wordt eigenlijk in andere vakken ingewerkt. Het is vooral differentiaalvergelijkingen oplossen, dus dat valt nog mee :)

Wij hebben ook vakken die zo heten vandaar. :p Wiskundige methoden 1 is bij ons in drie delen Markovketens, groepentheorie en complexe analyse. Differentiaalvergelijkingen is bij ons allemaal in 2e bach in één groot vak gegoten en daar komt daarna niks meer over terug.

Die vakken van de master fusion science aan de UGent zien er nog wel interessant uit.
Plasmatechnologie en fusietechnologie
Plasmafysica

josilirios

Legacy Member
Anders nekeer serieus over u studierichting praten in plaat van tetten te posten :s:s:s:s:s
Drew waar zijt ge?

Snowyflake

Legacy Member
josilirios zei:
Anders nekeer serieus over u studierichting praten in plaat van tetten te posten :s:s:s:s:s
Drew waar zijt ge?

Sinds dat repkes weg zijn heeft Drew hier nauwelijks tetten gepost ..

Misericordiam

Legacy Member
Meh, fuck dees. Ik ga seffes wat in m'n bed kruipen. Niks van energie en goesting.

Snowyflake zei:
Sinds dat repkes weg zijn hebben de rephoeren hier nauwelijks tetten gepost ..

Word

Matt.

Legacy Member
Invullen die handel (5-10 minuutjes):

De studentenvertegenwoordigers van KH Limburg hebben (i.s.m. studentenvertegenwoordigers uit alle studentensteden) een enquête opgesteld over studentenmobiliteit. Het doel is om zoveel mogelijk informatie te verzamelen. Op die manier staan studentenvertegenwoordigers sterker in gesprekken met mobiliteitspartners zoals De Lijn, NMBS, ...

Je kan de enquête invullen op www.stumo.be. Maak kans op duotickets voor de bioscoop, een Itunescard t.w.v. 25 euro of een cadeaubon voor de Mediamarkt van 50 euro.

kil911ler

Legacy Member
Subai zei:
Op één of andere manier is het laatste er altijd teveel aan... Weird!

Gelukkig is het maar MAP, moest het een zwaarder vak geweest zijn... kwas gejost :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan