Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Ging redelijk vlot, komt wel in orde normaal. Kheb mij misschien net iets te weinig aangetrokken van de giscorrectie maar ik heb er wel meer dan genoeg juist ook. Figuren waren wel een ramp.

Nu nog fucking inleiding tot de logopedie. Wat een ongelooflijk kutvak.

Burrid

Legacy Member
Pff taxonomie en opsomming..
Wel nog interessant soms die algen en protisten, aber zu viel ist zu viel!

coldplayke

Legacy Member
Morgen Engels taal en tekst. Grammatica dus.
De enige moeilijkheid is dat je 2/3 juist moet hebben voor 10/20 te halen.
Nu had ik net eens de online test gemaakt, had ik 22/30 (geslaagd)
Maar ik had maar 2 fouten gemaakt :wtf:
Nu zie ik dat als je in een oefening 1 fout maakt, je 0/4 op die oefening krijgt, ook al zijn alle andere 7 invulzinnen wel goed.
Ik hoop dat dat een fout op de site is :sop:

insomnia

Legacy Member
Examen ging goed :woohoo:

Sterkte en succes nog aan de mensen die nog verder moeten.

Tsubasa

Legacy Member
Rendabiliteit hebben we verlaten (:p) en toegevoegde waarde geleerd. Ging redelijk snel en heb het redelijk grondig gedaan. Als er wat stress is, gaan de dingen goed. Vandaag wil ik nog de rest doen en dan morgen volle gas alle ratio's en stromenanalyses blokken adhv die oefeningen die ik nog niet bekeken heb. Het kan in principe lukken. Op zich niet zo moeilijk als ge u concentreert en niet stil staat bij de hoeveelheid. Heel jammer dat die presentatie mijn leren verstoort, hopelijk is mijn groep niet te kwaad als ze straks merken dat ik onzen access bijna niet meer heb bekeken en dus niet te veel vragen ga kunnen beantwoorden :p.

Misericordiam

Legacy Member
Ik denk dat'k er wel door ga zijn. Casus kan wa minder zijn ma kan het aan geen kanten inschatten. Andere vragen gaan wel goed zijn, wel blijkbaar een klein deel van een vraag vergeten op te lossen. Hoe langer ik studeer hoe minder ik goesting heb op mijn examen te herlezen. Nou ja 't waren 20
vragen dus 't is maar een detail.

Wel klote om opeens mijn inhaalexamen een dag vroeger te zetten terwijl ik daar aan geen kanten op ben voorbereid. Heel de tijd sprake van 3 februari, al meer dan een maand ofzo.

Kom'k vandaag de coördinator tegen: inhaalexamen op 2 februari.

Fuckers, chance dat deel 1 openboek is en deel 2 peanuts is maar daar gaat mijn namiddag.

Soit, eerst bikken, dan nog wa Big bang theory en dan maar eens wat knallen.

Utred

Legacy Member
Dat is al beter. Catchy refreintje.
Ik heb nog met die Bab staan praten!
Fak nu zit da gans den dag in mijne kop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan