Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Ik had er 4 vorig jaar, waarvan 1 omdat ik dat examen niet mocht meedoen in eerste zit.
Omdat ik toch veranderde heb ik er maar 2 meegedaan, die ik dan vlug de dag ervoor eens bekeek, en op alle 2 derdoor. IN YOUR FACE BLANDIJN
VANDEJAAR GEENEEN AJA

Tsubasa

Legacy Member
Snowyflake zei:
Is dat ook uit die gele boeken dat jullie dat hebben? :p Zoja dan is H8 rendabiliteit wel een rothoofdstuk :s Maar mogen jullie geen formularium gebruiken ofzo dat je al die ratio's moet blokken? :s Dat is toch nutteloos gelijk of ge over paar jaar nog al die ratio's vanbuiten kent, het is toch veel belangrijker ze te kunnen interpreteren en kunnen gebruiken etc ...

Jep, die gele boeken. Wij krijgen een balans en een toelichting. De rest moet je maar weten.

@Fliblit: ik ga ook niet meer achter mijn boeken zitten, de sake heeft mij moe gemaakt :p. Ga wel nog mijn deel van de presentatie van morgen doen. Dus even iets bekijken in access...

Utred

Legacy Member
Langs de 1e kant heb ik weer veel te weinig geblokt, langs de andere kant was dat elk examen al zo en toch ging het altijd goed.

Century

Legacy Member
Cadiuro zei:
Wa doet ge?

Trouwens, bestaande kans als em da vandaag gevraagd heeft, da em da woensdag ni gaat vragen e :p

Uiteraard vraagt em trouwens veel over mineralen, da doet em altijd. Tis, als ge de proefexamens meetelt, de 6e keer da'k hier examen van ga doen (altijd net gebuisd, ene keer geslaagd maar omlaag gehaald door het andere - jaarvak), dus ik weet wel waar ik me moet aan verwachten hoor :p Tis daarom da ik zo stress, het MOET goe zijn nu e

Geografie, eerste bach, net als u. 'k Ben EV, ge kent me wel.

Vanmorgen leek hij best vriendelijk, waarschijnlijk omdat hij daar een uur te laat afkwam. En ik had ook niet echt de indruk dat het een mondeling was. Hij las uiteindelijk gewoon mijn voorbereiding, heeft daar wat kleine foutjes in aangeduid en dat was het. Echt veel van bijvragen heb ik niet gehad. Nu, ik denk ook wel dat ik chance heb gehad met de vragen. Mocht ook wel na mijn dikke fail bij fysica :p

WolCoM

Legacy Member
Nog geen enkel herexamen in voorbije 4 jaar. :cool: Beat that!

Wel een buis in men eerste jaar voor filosofie, maar toen kon je nog buispunten inzetten. Mihihihi

Nunak

Legacy Member
Allez nog 1 hoofdstuk zien te doen vandaag.

Pff ligt dieje ekospam nu nog altijd plat. Bende falers :s

Plutus

Legacy Member
Bon, vandaag toch nog wat op papier gekregen. Morgen eens dagske doordoen! Hoe sneller ik werk, hoe sneller ik 'klaar' ben :woohoo: ik gok op woensdagmiddag.

Ironpole

Legacy Member
Kotgenoot die voor donderdag feestje aan het organiseren is op Facebook, en ik heb vrijdag examen. Asshole. :sop:

insomnia

Legacy Member
Right, klaar met herhalen, morgen laatste examen en dat komt geen dag te vroeg. Normaal gezien moet het wel lukken denk ik, tenzij ik echt pech heb met de tekst die ik trek/krijg.

Succes nog allemaal.

profound

Legacy Member
morge men laatste, en tis openboek, normaal zou het moeten lukken.
GO GO GO!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan