Vincort
Legacy Member
josilirios zei:alleen tetten dacht ik
Agreed.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
josilirios zei:alleen tetten dacht ik
Racing_Genk zei:kvind da nie kunnen dat der zoveel nu al gedaan hebben![]()

Nas zei:Wat is eigenlijk het meeste aan herexamens dat jullie al gehad hebben in 1 zomer?![]()
Nas zei:Wat is eigenlijk het meeste aan herexamens dat jullie al gehad hebben in 1 zomer?![]()
Nas zei:Wat is eigenlijk het meeste aan herexamens dat jullie al gehad hebben in 1 zomer?![]()
Wie doet beter?PinkyNTheBrain zei:Ik heb ne keer 5 van mijn 10 vakken opnieuw meoten doen... alle moeilijke dan nog
TOCH ERDOOR![]()
_ns_ zei:Eerst 't lui vèrreken uithangen en dan zijn best doen... typisch
(oi22)
Efflorescence zei:Drie in het eerste jaar.
Twee in mijn tweede jaar.
Dit jaar hopelijk géén.
.