Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
Ene deel geaced, andere deel verre van. Stomme is dat ge voor alletwee de delen apart geslaagd moet zijn. Dus eigenlijk zijn het twee vakken. Onnozele regeling...

Burrid

Legacy Member
Too much terminology :cry:
Elke paragraaf tientallen nieuwe woorden is gewoon teveel.. en dan nog begrijpen.. en dan nog onthouden :sad:

TheRedDevils

Legacy Member
Geraak niet meteen in gang voor het volgende, zal misschien voor na het avondeten zijn...

Voila, ghostpage gemaakt :evil:

xversex

Legacy Member
Texamen van spectroscopische analysetechnieken was echt een kutexamen: slechts 2 vragen, waarvan 1 uit het enige hoofdstuk (Ramanspectroscopie) datk nie echt geleerd had (slechts 10pg's, khad ze keer diagonaal gelezen). Merde zeg :eek:
Gelukkig datk er nog iets van wist: kkon ramanspectroscopie uitleggen adhv de kwantumtheorie, maar de toepassingen en complementareit met IR-spectroscopie wistk nie .. Kging ook vrij hard de mist in bij haar bijvragen..

Zijn ze trouwens niet verplicht om minimum 3 vragen te geven? (ook al is het mondeling)

Utred

Legacy Member
FUCK IK GA DOOD KBENT ZO ZWAAR BEU

Schijte irritant dat da examen zowel mpc als open vragen heeft, da leert totaal anders.

Nas

Legacy Member
Mijn gevoel bij sociologie :sop:

'k Heb wel allemaal es 'geblokt', maar het zit echt ver. Moest nu statistiek het laatste examen zijn, was ik wel gemotiveerd.
MAAR NEE? FUCKING KANKERSOCIOLOGIE!

heheheh

Legacy Member
JAAAAH nog 1 dag en het is gedaaan.
't was echt een zware exameperiode dees semester. 9 examens op 15 dagen. En het waren ook geen kleintjes. Fluidummachanica en warmteoverdracht watafaaak. Ben benieuwd hoeveel ik er opnieuw ga mogen doen. Ik denk dat alles zowat op 't randje is. Naar goede gewoonte waarschijnlijk 80% 9/20.
Nu nog enkel religie morgen. chilliewillie.

Greenie

Legacy Member
Waaarom toch een keuzevak kiezen met een ietwat vervelend examen...
Terwijl er nog zo'n chille keuzevakken zijn waar je niets voor moest doen :'(

WHY!?!?!?

Tsubasa

Legacy Member
Pff, rendabiliteit gaat niet vlot. Het is echt fucking te veel. Ik krijg tees nooit allemaal in mijne kop, snappen of niet. Denk dat ik ga overschakelen op de essentie... Zal niet ten volle kunnen genieten van het restaurantbezoek straks. Het spookt door mijn hoofd dat dit laatste kan mislukken.

TheRedDevils

Legacy Member
Tsubasa zei:
Pff, rendabiliteit gaat niet vlot. Het is echt fucking te veel. Ik krijg tees nooit allemaal in mijne kop, snappen of niet. Denk dat ik ga overschakelen op de essentie... Zal niet ten volle kunnen genieten van het restaurantbezoek straks. Het spookt door mijn hoofd dat dit laatste kan mislukken.

Ik had da op 2 dagen geleerd, komaan efkes doorzetten :hug:

Tsubasa

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Ik had da op 2 dagen geleerd, komaan efkes doorzetten :hug:

Ma dan toch gewoon de ratio's etc zonder dienen uitleg in den boek overal? Kan toch anders niet :s

Edit: heb jij dat vorig jaar gehad?

xversex

Legacy Member
Matt. zei:
Ene deel geaced, andere deel verre van. Stomme is dat ge voor alletwee de delen apart geslaagd moet zijn. Dus eigenlijk zijn het twee vakken. Onnozele regeling...

:hug:

Vincort

Legacy Member
Naar dat de blok haar einde nadert gaan het aantal klaagposts hier wel door het dak, terecht overigens :D

edraket

Legacy Member
Examen ging cva, zal er wel door zijn. Nu knallen voor mijn laatste vrijdag!

TheRedDevils

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ma dan toch gewoon de ratio's etc zonder dienen uitleg in den boek overal? Kan toch anders niet :s

Edit: heb jij dat vorig jaar gehad?

Jep, is toch een tweedejaarsvak hé? :unsure:
En die ratio's zijn dan ook het belangrijkste, die andere uitleg had ik gewoon eens goed bekeken/gelezen. :p

Tsubasa

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Jep, is toch een tweedejaarsvak hé? :unsure:
En die ratio's zijn dan ook het belangrijkste, die andere uitleg had ik gewoon eens goed bekeken/gelezen. :p

Goed, na restaurant is't volle gas. Echt kut die presentatie morgen en dat die 45min duurt :angry::angry:. Moet mijn deel ook nog voorbereiden na restaurant vanavond. :doh:

Fliblit

Legacy Member
Tsubasa zei:
Goed, na restaurant is't volle gas. Echt kut die presentatie morgen en dat die 45min duurt :angry::angry:. Moet mijn deel ook nog voorbereiden na restaurant vanavond. :doh:

Pff, na een avondje restaurant zou ik me wss niet opnieuw voor m'n boeken kunnen zetten :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan