Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
Century zei:
Vandaag vroeg 'm toch verwering en veel over de mineralen, dus pas op :p

Wa doet ge?

Trouwens, bestaande kans als em da vandaag gevraagd heeft, da em da woensdag ni gaat vragen e :p

Uiteraard vraagt em trouwens veel over mineralen, da doet em altijd. Tis, als ge de proefexamens meetelt, de 6e keer da'k hier examen van ga doen (altijd net gebuisd, ene keer geslaagd maar omlaag gehaald door het andere - jaarvak), dus ik weet wel waar ik me moet aan verwachten hoor :p Tis daarom da ik zo stress, het MOET goe zijn nu e

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Tas koffie gezet, Gojira opgezet, ...

Morgennamiddag de laatste en tgaat voor geen ballen meer :')

KUT

TheRedDevils

Legacy Member
Utred zei:
Ja tis gans het begin van ne pagina dus ik nu ook nie. Kga es in de gaten houden vanaf welke post hij er is.

vanaf .45/.95 denk ik. Nog 20 posts ongeveer.

Edit : [youtube]T4ZqquApZ4E[/youtube]

Stond bij 'aanbevolen' op youtube, kon ik moeilijk negeren :unsure:

Hawk

Legacy Member
Voorlaatste EX achter de rug, nu nog hard blokken voor zaterdag pff.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Exorikos

Legacy Member
Solid State Physics I: goed, niet super. Blij dat ik er vanaf ben. Vaste-stof fysica is wel interessant, maar ik kan het moeilijk opbrengen om me erin te verdiepen. Misschien toch eens uitkijken naar andere keuzevakken voor mijn twee kleintjes van vaste-stof voor volgend semester.

s0123986

Legacy Member
Hawk zei:
Voorlaatste EX achter de rug, nu nog hard blokken voor zaterdag pff.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Dan ben ik toch niet de enigste die tot zaterdag examen heeft:applause:

Cadiuro

Legacy Member
Utred zei:
Weg met de spookpagina!

Kzou beter studeren ipv ghostbuster te spelen:sop:

Which reminds me... Keb Ghostbusters: The Game al een paar jaar op mijn laptop staan, kzou da is moeten uitspelen :p Na de examens!

Enfin, kga mijn internetkabel maar terug uittrekken. Tis ni zo productief momenteel.
Kheb wel nen iPhone 4 gewonnen omdat ik de 999.999.999ste bezoeker was! Sjance da ik vlug geklikt heb en mijn bankgegevens gegeven heb zodat ze snel de nodige administratieve kosten kunnen maken, anders ging de prijs misschien toch nog naar iemand anders.

Nunak

Legacy Member
Cadiuro zei:
Which reminds me... Keb Ghostbusters: The Game al een paar jaar op mijn laptop staan, kzou da is moeten uitspelen :p Na de examens!

Enfin, kga mijn internetkabel maar terug uittrekken. Tis ni zo productief momenteel.
Kheb wel nen iPhone 4 gewonnen omdat ik de 999.999.999ste bezoeker was! Sjance da ik vlug geklikt heb en mijn bankgegevens gegeven heb zodat ze snel de nodige administratieve kosten kunnen maken, anders ging de prijs misschien toch nog naar iemand anders.

Dude das een scam! Ge weet toch dat alleen de 1.000.000.000ste bezoeker dat krijgt! :s:s:s:s:s

Dinsdagland

Legacy Member
Laatste examen ging toch niet helemaal zoals verhoopt. Hopen op een tientje.

Nu al mijn kennis wegspoelen met het nodige gerstenat. Succes aan degenen die nog even voortdoen!

Tsubasa

Legacy Member
Man man, rendabiliteit. Ondanks dat ge het moet begrijpen, ben ik het soms toch rap kwijt :doh:. Hopelijk vraagt ze wat ratio's die ik nog goed weet. Moet nog veel doen + herhalen tegen donderdag 13u. Morgen wel paar uur kwijt. Presentatie midden in de examens is toch ook niet alles.

Cadiuro

Legacy Member
Bekos zei:
Dude das een scam! Ge weet toch dat alleen de 1.000.000.000ste bezoeker dat krijgt! :s:s:s:s:s

Twas me 4 verschilende flashende kleuren! Iedereen weet dat 3 kleuren scam zijn, maar 4 zijn legit.

s0123986

Legacy Member
Het ziet er niet goed uit voor morgen. Nog veel werk, maar de motivatie is zwaar zoek :(
Het zal nog een lange, saaie avond worden :sad:

Misericordiam

Legacy Member
Utred zei:
Weg met de spookpagina!

Kzou beter studeren ipv ghostbuster te spelen:sop:

Ik ga je zo hard kloten bij de volgende thread door te posten en dan te verwijderen tot er een ghost page ontstaat.

:evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan