Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
edraket zei:Jamaja, moekik die nu nog mail sturen me excuses ofzo:
Ik ben dus helemaal niet thuis in die elitaire universitaire wereld![]()

_ns_ zei:Rakke jongen, tis al om zeep gewoon. Laat da vak vallen en pakt een ander op.




Suphafly zei:stuur gewoon trg, sorry zijne hoogheid![]()





Tsubasa zei:Stuur gewoon dat het uw bedoeling niet was als ge der mee inzit
aan de toon van zijn mail, verwacht hij een verontschuldiging
edraket zei:Jamaja, da zit dus wel in mijne kop nu e Die gaat da examen waarschijnlijk wel verbeteren
Ja nee, ik heb er nog mondeling oefeningen van vrijdag en die weet wie ik ben denk ik. Is maar 20 man voor da vak ofzo
NOG MEER SMILEYS NODIG















Bekos zei:Zelfstandigheid is misschien niet het juiste woord. Ik zou het eerder zelfontwikkeling noemen. De persoon die ik nu ben na 3 jaar op kot te zitten is helemaal iemand anders dan de persoon die ik was toen ik net uit het middelbaar kwam en ik geloof niet dat dat enkel komt doordat ik ouder geworden ben of omdat het unief nu eenmaal anders is dan het middelbaar. Die zaken hebben zeker meegespeeld maar de belangrijkste factor was imo toch dat ik op kot plots helemaal mezelf kon zijn. Er was niemand meer die alles analyseerde wat ik deed, ik kon alles op mijn eentje beslissen,...

. Goed ja, ik heb hier niemand die mij analyseert, ik heb het vertrouwen van mijn ouders en die zitten niet heel de tijd op mijn kap. Ik maak mijn eigen beslissingen etc dus ik heb mss een vertekend beeld 
Dinsdagland zei:Idd, voeg wel een leesbevestiging in zodat je zeker weet dat je verontschuldiging is aangekomen!
freakykiller zei:, nog een uurke en exame en GEDOAAN
ad: