Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
Lang leve de assistenten van de Plateau!

En de boeken gaan hier toe ^^ Benieuwd of de prof al dan niet origineel gaat zijn. Hopen van niet natuurlijk :p

Fliblit

Legacy Member
Het voorbeeldexamen is schijtemoeilijk :rofl: Aah, dat wordt weer dolle pret (over)morgen.

edraket

Legacy Member
Jamaja, moekik die nu nog mail sturen me excuses ofzo :s:s:s:s:

Ik ben dus helemaal niet thuis in die elitaire universitaire wereld :s:s:s:s

_ns_

Legacy Member
Rakke jongen, tis al om zeep gewoon. Laat da vak vallen en pakt een ander op :s.

Suphafly

Legacy Member
edraket zei:
Jamaja, moekik die nu nog mail sturen me excuses ofzo :s:s:s:s:

Ik ben dus helemaal niet thuis in die elitaire universitaire wereld :s:s:s:s

stuur gewoon trg, sorry zijne hoogheid :p

edraket

Legacy Member
_ns_ zei:
Rakke jongen, tis al om zeep gewoon. Laat da vak vallen en pakt een ander op :s.

Jamaja, da zit dus wel in mijne kop nu e :s
Die gaat da examen waarschijnlijk wel verbeteren :s:s:s:s


Suphafly zei:
stuur gewoon trg, sorry zijne hoogheid :p

Ja nee, ik heb er nog mondeling oefeningen van vrijdag en die weet wie ik ben denk ik. Is maar 20 man voor da vak ofzo :s:s:s:s:s

NOG MEER SMILEYS NODIG

Tsubasa

Legacy Member
Stuur gewoon dat het uw bedoeling niet was als ge der mee inzit

aan de toon van zijn mail, verwacht hij een verontschuldiging

Dinsdagland

Legacy Member
Tsubasa zei:
Stuur gewoon dat het uw bedoeling niet was als ge der mee inzit

aan de toon van zijn mail, verwacht hij een verontschuldiging

Idd, voeg wel een leesbevestiging in zodat je zeker weet dat je verontschuldiging is aangekomen!

josilirios

Legacy Member
Lol @ Edraket z'n mail :p

Vandaag mijn herexamen gaan vastleggen, motiveert niet om nog veel te doen voor het laatste, vakantie is toch omzeep, kanker.

Misericordiam

Legacy Member
edraket zei:
Jamaja, da zit dus wel in mijne kop nu e Die gaat da examen waarschijnlijk wel verbeteren


Ja nee, ik heb er nog mondeling oefeningen van vrijdag en die weet wie ik ben denk ik. Is maar 20 man voor da vak ofzo

NOG MEER SMILEYS NODIG

't is gedaan met u.:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s


(Wat ne bitch is die assistent zeg: weekendmail ween ween, phaggot.)

Insanitarium

Legacy Member
Bekos zei:
Zelfstandigheid is misschien niet het juiste woord. Ik zou het eerder zelfontwikkeling noemen. De persoon die ik nu ben na 3 jaar op kot te zitten is helemaal iemand anders dan de persoon die ik was toen ik net uit het middelbaar kwam en ik geloof niet dat dat enkel komt doordat ik ouder geworden ben of omdat het unief nu eenmaal anders is dan het middelbaar. Die zaken hebben zeker meegespeeld maar de belangrijkste factor was imo toch dat ik op kot plots helemaal mezelf kon zijn. Er was niemand meer die alles analyseerde wat ik deed, ik kon alles op mijn eentje beslissen,...

Zie, dat begrijp ik wel.

Ik ben ook helemaal niet tegen het 'op kot gaan', want zelf zou ik het ook wel graag doen.
Mijn ouders en broer lijken veel op elkaar qua gedrag, en ik verschil toch redelijk hard van hen.
Dat hebben ze zelf al een paar keer gezegd, en er schuilt ook waarheid achter.
Wanneer zij praten met elkaar, merk ik dat wij zo verschillend zijn (niet alleen de onderwerpen, maar ook de manier waarop ze praten, en waarop ze dingen aanpakken is zo verschillend).

Vroeger had ik er ook constant conflict mee, maar vanaf een bepaalde leeftijd is dat gewoon gestopt.
We zijn ook toleranter geworden tegenover elkaar :p
Ik zou ook geen andere ouders willen.

Het enige waarvoor ik op kot zou gaan is de kans om nieuwe mensen te leren kennen, langer te kunnen slapen en te werken in rust.

freakykiller

Legacy Member
en wakker te komen vol chicks in uw bed als ge uw swag nie afzet :s


:unsure:, nog een uurke en exame en GEDOAAN

Dinsdagland

Legacy Member
Binnen half uur examen en gedaan. Heb het gevoel dat ik het meeste wel beet heb, maar heb toch een grote herhalingsdrang :(

Tsubasa

Legacy Member
Vind het nog altijd bollocks. "zelfstandig, ontwikkeling, whatever". Je wilt gewoon vrijheid en plezier maken en niemand gaat u daar voor afschieten, maar doe er niet flauw over :p. Goed ja, ik heb hier niemand die mij analyseert, ik heb het vertrouwen van mijn ouders en die zitten niet heel de tijd op mijn kap. Ik maak mijn eigen beslissingen etc dus ik heb mss een vertekend beeld ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan