Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Insanitarium

Legacy Member
freakykiller zei:
Nja maar het blijft nog altijd anders. Bovendien gaat het grootste deel van de studenten niet iedere dag een diepvriespizza in hun oven rammen. Enkel luiaards zoals mezelf :unsure:, al wil ik daar verandering in brengen volgend jaar

Ik vind het ook niet verkeerd om diepvriespizza te eten, ik zou het waarschijnlijk ook doen :p

Faun

Legacy Member
freakykiller zei:
Nja maar het blijft nog altijd anders. Bovendien gaat het grootste deel van de studenten niet iedere dag een diepvriespizza in hun oven rammen. Enkel luiaards zoals mezelf :unsure:, al wil ik daar verandering in brengen volgend jaar

En het is dan nog niet eens uw oven :unsure::D

Matt.

Legacy Member
Halfweg herhalen van het deel van prof 2. Nog 10blz doen en dan maffen. Morgenochtend dan de rest herhalen! Succes nachtblokkers en examenmens morgenochtend! Het einde is nabij!

Nunak

Legacy Member
Insanitarium zei:
Ik deel uw mening inzake het 'op kot gaan terwijl het eigenlijk niet echt nodig is'.

Ik ken iemand die in Leuven op kot zit, maar wiens huis eigenlijk dichter is bij zijn campus dan zijn kot.
Zijn ouders wilden dat hij 'zelfstandig' was. Ook een beetje een achterhaald argument imo.

Iedereen die dat argument gebruikt verdient een goei klets.

Zelfstandig zijn ben je niet wanneer je nog helemaal financieel afhankelijk bent.
Ieder weekend uwe was mee naar huis nemen of een diepvriespizza in de oven kunnen steken getuigt nu niet bepaald van veel zelfstandigheid.

Zelf steek ik min 2u per dag in het pendelen, wat uiteindelijk niet veel is.

Zelfstandigheid is misschien niet het juiste woord. Ik zou het eerder zelfontwikkeling noemen. De persoon die ik nu ben na 3 jaar op kot te zitten is helemaal iemand anders dan de persoon die ik was toen ik net uit het middelbaar kwam en ik geloof niet dat dat enkel komt doordat ik ouder geworden ben of omdat het unief nu eenmaal anders is dan het middelbaar. Die zaken hebben zeker meegespeeld maar de belangrijkste factor was imo toch dat ik op kot plots helemaal mezelf kon zijn. Er was niemand meer die alles analyseerde wat ik deed, ik kon alles op mijn eentje beslissen,...

xversex

Legacy Member
Kheb nen motilium gepakt (bedankt edraket :)), thielp :)
En maar best ook, want kmoest nog een redelijk groot stuk spectroscopische analysetechnieken blokken. Man, wat een kutvak :p

xversex

Legacy Member
Matt. zei:
Pff, weer zo een stoem vak waarvan ik niet weet aan welke vragen ik me moet verwachten. Vroeger was het schriftelijk en toen zou ik wel wat vragen kunnen voorspellen hebben, maar nu is 't mondeling in 4 groepen dus moet ze 4 keer zoveel vragen verzinnen, ik vraag me af waar ze die gaat halen, want zoveel belangrijke zaken staan er niet in die cursus (is vak van 2 proffen en de helft vd punten staat al op papers, dus beperkte cursus). :unsure: Hopelijk wordt dat geen megagedetailleerd examen, want zo heb ik da alleszins ni gestudeerd... 2 dagen voor een vak is toch wa weinig.

²
Zeker alst een blokvak is

Bertold

Legacy Member
Bah kziet nie meer goedkomen met dit vak, kben er veel te laat aan begonnen en had nochtans meer dan genoeg tijd :doh: , kga nog zo veel mogelijk proberen doen en hopen op een klein mirakeltje morgen maar tzou al ferm moeten lukken :p

Mudi

Legacy Member
damm, opgestaan om te herhalen voor mijn examen voor deze morgen. Keek ik waar ik examen had en blijkbaar is de examen pas morgen (morgen zijn we toch de 31ste toch???). Ben ik een dag eerder klaar :)

freakykiller

Legacy Member
Alé, schitterend gewerkt voor de laatste dag te zijn :). Het examen van morgen denk'k nog gered. Als ik nu geen pech heb tijdens het examen of met de vragen zal het normaal wel lukken. Succes aan iedereen die vandaag examen heeft, en de rest van de periode eigenlijk ook nog !

_ns_

Legacy Member
Nog een heel pak tegen 2 uur herhalen, examen falen en dan mij het heilig hart in zuipen godverdomme :angry:

kil911ler

Legacy Member
Ja, sebiet es zien wat dat examen van Psychologie inhoudt. Hopelijk vallen de vragen goed mee ^^

De voorlaatsten... bijna gedaan :love:

edraket

Legacy Member
Nog beetje lezen! Lekker warm hier op mijn kot, chauffage werkt veel beter dan thuis =)

Th1x4nG

Legacy Member
Zit hier veel te vroeg aan het examenlokaal, zoals ne voorbeeldige. Spijtig genoeg kom ik wel om te flessen.

Dinsdagland

Legacy Member
Er zit precies een baksteen in mijn maag. Hopelijk is ie straks weg, dat de nodige liters verzet kunnen worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan