Insanitarium
Legacy Member
freakykiller zei:Nja maar het blijft nog altijd anders. Bovendien gaat het grootste deel van de studenten niet iedere dag een diepvriespizza in hun oven rammen. Enkel luiaards zoals mezelf, al wil ik daar verandering in brengen volgend jaar
Ik vind het ook niet verkeerd om diepvriespizza te eten, ik zou het waarschijnlijk ook doen

, al wil ik daar verandering in brengen volgend jaar

), thielp 

. Statistiek wrs?