Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

xversex

Legacy Member
en buiten slapen? Kmoet nog veel doen eigenlijk en vroeg opstaan lukt niet, te weinig discipline :p

Utred

Legacy Member
Als ge zat zijt en ge voelt u misselijk helpt het om het er gewoon uit te spougen. Misschien werkt dat nu ook!

Lorvet

Legacy Member
xversex zei:
en buiten slapen? Kmoet nog veel doen eigenlijk en vroeg opstaan lukt niet, te weinig discipline :p

Man, als ik misselijk ben / mij niet goed voel kan ik niets meer doen omdat ik niets van concentratie heb. Nu gewoon gaan maffen en op tijd opstaan :p Als ge u niet goed voelt gaat ge toch niet al teveel meer kunnen verzetten ;)

Greenie

Legacy Member
ga eens wat meer uitslapen :
7u30 slaap (zal wel 6uur effectief worden) :'(

edraket

Legacy Member
xversex zei:
kent er hier iemand een goed middeltje tegen misselijkheid/duizeligheid?

Motilium / dafalgan.
Das dan 25 euro aub. Daarvoor moekik geen 7 jaar studeren!

De oefeningen nog eens bekeken, nu tijd om te slapen en morgenvoormiddag mij nog een beetje bezig houden.

Matt.

Legacy Member
Pff, weer zo een stoem vak waarvan ik niet weet aan welke vragen ik me moet verwachten. Vroeger was het schriftelijk en toen zou ik wel wat vragen kunnen voorspellen hebben, maar nu is 't mondeling in 4 groepen dus moet ze 4 keer zoveel vragen verzinnen, ik vraag me af waar ze die gaat halen, want zoveel belangrijke zaken staan er niet in die cursus (is vak van 2 proffen en de helft vd punten staat al op papers, dus beperkte cursus). :unsure: Hopelijk wordt dat geen megagedetailleerd examen, want zo heb ik da alleszins ni gestudeerd... 2 dagen voor een vak is toch wa weinig.

Cephalus

Legacy Member
Pffft, in januari raak ik het allemaal zo veel sneller beu dan in juni altijd :(. De fut is er bijna uit. Die deprimerende dagen en die kou doen er echt geen goed aan.

'k Zal het maar afronden voor vandaag. Morgen verder doen.

Subai

Legacy Member
Utred zei:
Als ge zat zijt en ge voelt u misselijk helpt het om het er gewoon uit te spougen. Misschien werkt dat nu ook!

You so funny! :rofl:

OT: ga toch maar vroeg gaan slapen. Ga sowieso een heel stuk niet gezien hebben, maar ja, kan maar mijn best doen zeker :( (iedereen op fb ziet het niet zitten dus ik ben gelukkig niet alleen).

Th1x4nG

Legacy Member
Dag voor het examen en nog steeds niks uitgestoken, man man. Mentaliteit gaat wel moeten veranderen volgend semester.
Drie herexamens is nog wel doenbaar, maar ik vraag mij af wat ik in eigenlijk in januari heb gedaan, als ik er op terugkijk.

Snowyflake

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Dag voor het examen en nog steeds niks uitgestoken, man man. Mentaliteit gaat wel moeten veranderen volgend semester.
Drie herexamens is nog wel doenbaar, maar ik vraag mij af wat ik in eigenlijk in januari heb gedaan, als ik er op terugkijk.

Uw schermafbeelding is alweer voor de helft sexy das al een goed begin :D

Kandul

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Dag voor het examen en nog steeds niks uitgestoken, man man. Mentaliteit gaat wel moeten veranderen volgend semester.
Drie herexamens is nog wel doenbaar, maar ik vraag mij af wat ik in eigenlijk in januari heb gedaan, als ik er op terugkijk.

Het triestige eraan is, dat je het uiteindelijk toch moet doen. Dan doe je het beter nu in plaats van later.

Misericordiam

Legacy Member
Kandul zei:
Het triestige eraan is, dat je het uiteindelijk toch moet doen. Dan doe je het beter nu in plaats van later.

Tweede zit geeft meestal extra druk. Ik heb die echt nodig. 't is dan ook niet verwonderlijk dat m'n beste punten in die periode worden gehaald en ik lijk er dan ook voor geboren te zijn.

:D

freakykiller

Legacy Member
Bwa, 2e zit is gewoon imo easy. Gehebt het al eens geleerd en ge weet waar ge fout zat in de nadruk van het studeren tov nadruk op het examen. Alé ik had toch met weinig moeite hoge punten in 2e zit :unsure:

Overigens vallen deze oefeningen mee, maar al zijn benaderinge (ipv gewoon da stom ding in uw rkm te steken en de waarde te noteren) om de waardes uit te rekenen worden gewoonweg belachelijk.

Racing_Genk

Legacy Member
Ik vind 3 maanden vakantie toch een enorme motivator ze. Ik zou zeer hard ontgoocheld zijn als ik een herexamen heb:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan