Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Vandaag cursus afwerken en wat herhalen. Dan morgen nog eens herhalen. Dan hopelijk slagen en dan VAKANTIEEAAAA

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ik ga ook herhalen, morgen de laatste.

[youtube]q03L0hH6jLM[/youtube]

Je répète, ich wiederhol (oi22)

Tsubasa

Legacy Member
Liquiditeit: check
Solvabiliteit en rendabiliteit: niet check
Op een loze manier gewoon puur ratio's blokken en echt geen zin meer hebben: check
Besef dat ze maar beter de ratio's vraagt die ik nog weet, want sowieso vergeet ge er een paar: check

Plutus

Legacy Member
Tsubasa zei:
Liquiditeit: check
Solvabiliteit en rendabiliteit: niet check
Op een loze manier gewoon puur ratio's blokken en echt geen zin meer hebben: check
Besef dat ze maar beter de ratio's vraagt die ik nog weet, want sowieso vergeet ge er een paar: check
Probeer de ratio's te ontleden en de redenering erachter te snappen, gaat veel vlotter gaan! In 2e bach zat ik die ook knal vanbuiten te blokken, nu heb ik gewoon steeds de redenering erachter proberen begrijpen en toen ging het vanzelf :p dan kunt ge ze als het ware ter plaatse samenstellen zonder te hoeven blokken.

Tsubasa

Legacy Member
Manu zei:
Probeer de ratio's te ontleden en de redenering erachter te snappen, gaat veel vlotter gaan! In 2e bach zat ik die ook knal vanbuiten te blokken, nu heb ik gewoon steeds de redenering erachter proberen begrijpen en toen ging het vanzelf :p

Dat probeer ik en bij die ratio's gaat dat ook effectief wel. Het blijft wel een deel leren he, maar ik blok niet die codes. Gewoon "als ik dat wil berekenen heb ik die posten nodig op de balans, uit de toelichting en moet ik ze delen door...". Als ik eerlijk ben, heb ik de redenering bij kasstromenanalyse niet zo door, maar dat hoofdstuk ligt nu achter mij :p. Die ratio's vind ik logischer.

TheRedDevils

Legacy Member
Tientje moet wel mogelijk zijn.
Dacht eerst dat ik me vergist had van lokaal toen ik toekwam, er stond niemand meer buiten en twas 3 voor 9...
Ze zaten allemaal al klaar om aan hun examen te beginnen :p
Op naar de laatste, vrijdag!

kil911ler

Legacy Member
Pfff, kweeni wat ik er van moet verwachten. Heb precies alle vragen nooit volledig kunnen beantwoorden, maar wel telkens meer dan de helft. Hopelijk is dat voldoende :unsure:

edraket

Legacy Member
Ik had assistent zaterdag nog een mail gestuurd met een vraag, em is er precies nie content mee. Kan mij ook nie herinneren dat ik leesbevestiging aangezet heb zelfs.

Aangezien ik in het weekend niet voortdurend mijn mails controleer, heb ik
je e-mail deze voormiddag pas ontvangen. Blijkbaar besef je zelf ook dat
deze vraag rijkelijk laat komt, vandaar waarschijnlijk de vraag om
leesbevestiging. Ik kan je vertellen dat dit uiterst ongebruikelijk is en
dat dit ook maar matig wordt geapprecieerd.

Hieronder vind je alsnog een antwoord op je vraag:

Nog wat lezen, geen sneeuw hier in Gent :(

Dinsdagland

Legacy Member
Is een halve verplichting om direct te antwoorden? Voel ik zelf toch ook als ongepast aan.

Subai

Legacy Member
edraket zei:
Ik had assistent zaterdag nog een mail gestuurd met een vraag, em is er precies nie content mee. Kan mij ook nie herinneren dat ik leesbevestiging aangezet heb zelfs.

Aangezien ik in het weekend niet voortdurend mijn mails controleer, heb ik
je e-mail deze voormiddag pas ontvangen. Blijkbaar besef je zelf ook dat
deze vraag rijkelijk laat komt, vandaar waarschijnlijk de vraag om
leesbevestiging. Ik kan je vertellen dat dit uiterst ongebruikelijk is en
dat dit ook maar matig wordt geapprecieerd.

Hieronder vind je alsnog een antwoord op je vraag:

Nog wat lezen, geen sneeuw hier in Gent :(

Hij bedoelt dat hij hem pas deze voormiddag gelezen heeft en niet dat hij hem pas deze voormiddag ontvangen heeft. Dat zou ik terugsturen, blijter :)

OT: EN GOAN! Ben stikkapot, maar we geven niet op. Nog zo'n 2uur tot het examen, yo!

edraket

Legacy Member
Subai zei:
Hij bedoelt dat hij hem pas deze voormiddag gelezen heeft en niet dat hij hem pas deze voormiddag ontvangen heeft. Dat zou ik terugsturen, blijter :)

OT: EN GOAN! Ben stikkapot, maar we geven niet op. Nog zo'n 2uur tot het examen, yo!

ksnap uwe post wa echt nie :s

_ns_

Legacy Member
Dat dieje rotzak van nen assistent zegt datem uwe mail vandaag pas ontvangen heeft TERWIJL hij hem eigenlijk al zaterdag heeft ontvangen. :s:s:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan