Cadiuro
Legacy Member
_ns_ zei:Sneeuw @ louvain bitches!
Inderdaad! Da al die stakers ma ondergesneeuwd raken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_ns_ zei:Sneeuw @ louvain bitches!
PinkyNTheBrain zei:Ik ga ook herhalen, morgen de laatste.
Probeer de ratio's te ontleden en de redenering erachter te snappen, gaat veel vlotter gaan! In 2e bach zat ik die ook knal vanbuiten te blokken, nu heb ik gewoon steeds de redenering erachter proberen begrijpen en toen ging het vanzelfTsubasa zei:Liquiditeit: check
Solvabiliteit en rendabiliteit: niet check
Op een loze manier gewoon puur ratio's blokken en echt geen zin meer hebben: check
Besef dat ze maar beter de ratio's vraagt die ik nog weet, want sowieso vergeet ge er een paar: check
dan kunt ge ze als het ware ter plaatse samenstellen zonder te hoeven blokken.Manu zei:Probeer de ratio's te ontleden en de redenering erachter te snappen, gaat veel vlotter gaan! In 2e bach zat ik die ook knal vanbuiten te blokken, nu heb ik gewoon steeds de redenering erachter proberen begrijpen en toen ging het vanzelf![]()
. Die ratio's vind ik logischer.Utred zei:Tgaat precies ferm koud zijn in de bergen.

edraket zei:Ik had assistent zaterdag nog een mail gestuurd met een vraag, em is er precies nie content mee. Kan mij ook nie herinneren dat ik leesbevestiging aangezet heb zelfs.
Aangezien ik in het weekend niet voortdurend mijn mails controleer, heb ik
je e-mail deze voormiddag pas ontvangen. Blijkbaar besef je zelf ook dat
deze vraag rijkelijk laat komt, vandaar waarschijnlijk de vraag om
leesbevestiging. Ik kan je vertellen dat dit uiterst ongebruikelijk is en
dat dit ook maar matig wordt geapprecieerd.
Hieronder vind je alsnog een antwoord op je vraag:
Nog wat lezen, geen sneeuw hier in Gent![]()

Subai zei:Hij bedoelt dat hij hem pas deze voormiddag gelezen heeft en niet dat hij hem pas deze voormiddag ontvangen heeft. Dat zou ik terugsturen, blijter
OT: EN GOAN! Ben stikkapot, maar we geven niet op. Nog zo'n 2uur tot het examen, yo!
