Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Tsubasa zei:
Vind het nog altijd bollocks. "zelfstandig, ontwikkeling, whatever". Je wilt gewoon vrijheid en plezier maken en niemand gaat u daar voor afschieten, maar doe er niet flauw over :p. Goed ja, ik heb hier niemand die mij analyseert, ik heb het vertrouwen van mijn ouders en die zitten niet heel de tijd op mijn kap. Ik maak mijn eigen beslissingen etc dus ik heb mss een vertekend beeld ;)

Ik wou gewoon weg zijn van mijn ma ze:s:s:s

Baats

Legacy Member
Yes, morgen om 10u30 samenkomen om dan om 13u30 een presentatie te geven.

Samen stressen, plezant!

Wanneer moet jij Snowy?

Iemand

Legacy Member
Pff,
Ecofin 10,5 mondeling, schriftelijk zal wel in orde zijn. Ben er van af. Eindelijk

NotoriousP

Legacy Member
Hupla dat ging goed, nu nog een chill vakske vrijdag en we zijn er van af.

Faun

Legacy Member
edraket zei:
kem em een mailke met mijn excuses derin verzonden :s:s:s:s

DAMAGECONTROL!!!

Welke zever is dat eigenlijk dat die er vanuit gaat dat ge express een leesbevestiging stuurt. Ik beheer gmail en ugent mail samen in Thunderbird, en als ik van daaruit mail wordt er sowieso altijd een leesbevestiging gestuurd.

Ironpole

Legacy Member
Dat begint hier zwaar verwarrend te worden. Pff, hopelijk snel verduidelijking. :(

Utred

Legacy Member
Tis tijd dat de volgende thread er is want diene spookpagina begint op mijn systeem te werken.

kil911ler

Legacy Member
What the.. is dien titel plots weer veranderd of...

En met 50 posts per pagina heb ik vo de moment geen ghost-page !cool:

Utred

Legacy Member
kil911ler zei:
What the.. is dien titel plots weer veranderd of...

En met 50 posts per pagina heb ik vo de moment geen ghost-page !cool:

Ja tis gans het begin van ne pagina dus ik nu ook nie. Kga es in de gaten houden vanaf welke post hij er is.

Th1x4nG

Legacy Member
pas vanaf ergens in de xx40/xx90, denk ik. ik ga gewoon altijd naar de laatst ongelezen (ookal klopt da soms ni), en zolang e ni aan 50 of 00 zit weet ge da ge ni meer naar de volgende pagina moet gaan :)

josilirios

Legacy Member
kijken hoe de laatste cursus uit de printer rolt, mijn manier van ontspannen. :p

Century

Legacy Member
Cadiuro zei:
We zijn door de verwering door, denk ik.

Verwering :sleep::sleep::sleep:

Heeft mij al twee keer punten gekost (drie keer als ge het proefexamen meetelt), dus dat gaat nu hopelijk niet het geval zijn. Doch echter, keb er niet zo'n goed oog in... Moeilijk hoofdstuk, zeker als em de combinatie met andere hoofdstukken gaat vragen.

Dinsdag nog eens herhalen.

Vandaag vroeg 'm toch verwering en veel over de mineralen, dus pas op :p

Tsubasa

Legacy Member
Alright, solvabiliteit: check. Ging vlot. Nu het gigantische rendabiliteit. Hopelijk tegen 18u klaar, zou eigenlijk wel moeten lukken... Dan naar de Japanner! :drool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan