Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsubasa zei:Vind het nog altijd bollocks. "zelfstandig, ontwikkeling, whatever". Je wilt gewoon vrijheid en plezier maken en niemand gaat u daar voor afschieten, maar doe er niet flauw over. Goed ja, ik heb hier niemand die mij analyseert, ik heb het vertrouwen van mijn ouders en die zitten niet heel de tijd op mijn kap. Ik maak mijn eigen beslissingen etc dus ik heb mss een vertekend beeld
![]()



Utred zei:Ik wou gewoon weg zijn van mijn ma ze![]()








edraket zei:uw ma wou weg zijn van ou bedoelde![]()


edraket zei:kem em een mailke met mijn excuses derin verzonden
DAMAGECONTROL!!!
kil911ler zei:What the.. is dien titel plots weer veranderd of...
En met 50 posts per pagina heb ik vo de moment geen ghost-page !cool:
Cadiuro zei:We zijn door de verwering door, denk ik.
Verwering
Heeft mij al twee keer punten gekost (drie keer als ge het proefexamen meetelt), dus dat gaat nu hopelijk niet het geval zijn. Doch echter, keb er niet zo'n goed oog in... Moeilijk hoofdstuk, zeker als em de combinatie met andere hoofdstukken gaat vragen.
Dinsdag nog eens herhalen.
