Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:Yes, morgen om 10u30 samenkomen om dan om 13u30 een presentatie te geven.
Samen stressen, plezant!
Wanneer moet jij Snowy?
Er was enen in de jury die mega veel vragen over dat financieel plan vroeg en de groep voor ons was mega down toen ze buitenkwamen maar wij hebben het blijkbaar beter gekunnen want mijn groep was echt super happy toen we buitenkwamen, ze waren bijna hysterisch aan het lachen :') Dus denk wel dat het goed was. Zelf maar 10 seconden gepraat tijdens de verdediging
Had er gisteren beetje te weinig tijd in gestoken maja maakt niet uit derest van mijn groep wisten precies super veel 
Tsubasa zei:Pff, rendabiliteit gaat niet vlot. Het is echt fucking te veel. Ik krijg tees nooit allemaal in mijne kop, snappen of niet. Denk dat ik ga overschakelen op de essentie... Zal niet ten volle kunnen genieten van het restaurantbezoek straks. Het spookt door mijn hoofd dat dit laatste kan mislukken.
Zoja dan is H8 rendabiliteit wel een rothoofdstuk
Maar mogen jullie geen formularium gebruiken ofzo dat je al die ratio's moet blokken?
Dat is toch nutteloos gelijk of ge over paar jaar nog al die ratio's vanbuiten kent, het is toch veel belangrijker ze te kunnen interpreteren en kunnen gebruiken etc ...Ik heb het over de werknemers van de Brug zelfDrew zei:Dezelfde mannen die zaten te klagen dat hun kroketjes te duur waren door het kapitalistische systeem?

edraket zei:Examen ging cva, zal er wel door zijn. Nu knallen voor mijn laatste vrijdag!
Manu zei:'t Gaat hier totaal niet vooruit en het ligt 100% aan mij![]()
glashelder zei:KlaarExamen superhard geaced, as expected.
So long boys, ik ga leukere dingen doen!
Succes nog.

glashelder zei:KlaarExamen superhard geaced, as expected.
So long boys, ik ga leukere dingen doen!
Succes nog.

Vincort zei:Is het niet verboden hier te posten als je examens klaar zijn?![]()