Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Die grapjassen in de Brug staakten ook vandaan. Er werd wel een 'stakersmaaltijd' en een vegetarisch alternatief aangeboden. :sop:
En dan stonden ze daar doodleuk flyers uit te delen, elke student heeft die mannen gewoon straal genegeerd :)

Drew

Legacy Member
Dezelfde mannen die zaten te klagen dat hun kroketjes te duur waren door het kapitalistische systeem?

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Yes, morgen om 10u30 samenkomen om dan om 13u30 een presentatie te geven.

Samen stressen, plezant!

Wanneer moet jij Snowy?

Vandaag geweest :D Er was enen in de jury die mega veel vragen over dat financieel plan vroeg en de groep voor ons was mega down toen ze buitenkwamen maar wij hebben het blijkbaar beter gekunnen want mijn groep was echt super happy toen we buitenkwamen, ze waren bijna hysterisch aan het lachen :') Dus denk wel dat het goed was. Zelf maar 10 seconden gepraat tijdens de verdediging :p Had er gisteren beetje te weinig tijd in gestoken maja maakt niet uit derest van mijn groep wisten precies super veel :o

Tsubasa zei:
Pff, rendabiliteit gaat niet vlot. Het is echt fucking te veel. Ik krijg tees nooit allemaal in mijne kop, snappen of niet. Denk dat ik ga overschakelen op de essentie... Zal niet ten volle kunnen genieten van het restaurantbezoek straks. Het spookt door mijn hoofd dat dit laatste kan mislukken.

Is dat ook uit die gele boeken dat jullie dat hebben? :p Zoja dan is H8 rendabiliteit wel een rothoofdstuk :s Maar mogen jullie geen formularium gebruiken ofzo dat je al die ratio's moet blokken? :s Dat is toch nutteloos gelijk of ge over paar jaar nog al die ratio's vanbuiten kent, het is toch veel belangrijker ze te kunnen interpreteren en kunnen gebruiken etc ...

glashelder

Legacy Member
Klaar :woohoo: Examen superhard geaced, as expected.

So long boys, ik ga leukere dingen doen!

Succes nog.

Fliblit

Legacy Member
In theorie klaar, nog eens goed herhalen morgen en dan zou dat normaal gezien moeten lukken.

glashelder zei:
Klaar :woohoo: Examen superhard geaced, as expected.

So long boys, ik ga leukere dingen doen!

Succes nog.

:tongue:

Subai

Legacy Member
Examen vandaag was efkes zot vreemd! De grote vragen gingen naar mijn mening redelijk, maar bij de kleine vragen wist ik het allemaal niet meer zo goed. Kvraag mij dus af of ik een soort "black out" gehad heb. Nog nooit eerder meegemaakt eigenlijk. Nu ja, hoop wel dat ik er nog door ben, we zullen wel zien. Tkan mij eigenlijk nie meer schelen begot, het einde nadert.

Donderdag mijn laatste! Mondeling, tis keer wat anders! Jippie!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan