Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Plutus

Legacy Member
Pas iets voor 12 gestart maar damn, 't gaat vlot :music: gisteren ging het totaal niet vooruit, nu bewegen mijn vingers als het ware vanzelf.

Ben ik de enige hier die aan 't thesissen is?

josilirios

Legacy Member
Knallen paste hier gewoon veel beter omdat dat woord elke pagina gebruikt wordt.
Dat het een zalig lied is is mooi meegenomen, hé Utred.

josilirios

Legacy Member
Waarschijnlijk zoals elke goeie band ten onder gegaan door het feit dat de mensen hun talent niet (h)erkenden?

Subai

Legacy Member
De ghost-page is back! :o

OT: tgaat niet vooruit als je met het gedacht zit dat je tijd teveel hebt. Vanmiddag wat meer doordoen want de voormiddag was niet echt productief te noemen.

Utred

Legacy Member
josilirios zei:
Knallen paste hier gewoon veel beter omdat dat woord elke pagina gebruikt wordt.
Dat het een zalig lied is is mooi meegenomen, hé Utred.
Als nachtmerries liedjes waren, zouden ze klinken gelijk dat knallending.

s0123986

Legacy Member
Examen vandaag ging redelijk. Het zal een dubbeltje op zijn kant worden.

Efflorescence

Legacy Member
Om 4 uur deze nacht krijg ik telefoon om te vragen of ik niet mee kom feesten want de examens zijn gedaan,
mijn examens duren jammer genoeg tot 17u vrijdag, fml. :sop:

Snowyflake

Legacy Member
alé net gezien dak mijn punten krijg op 16 feb dus nog een goei twee weken op mijn gemak :D

alé vanaf vrijdag op mijn gemak...

clercqie

Legacy Member
Ah gij kijkt int Japans? :)

Ja dan kan ik u ni helpen, sorry :p

Edit: Ken er nochtans genoeg die int japans kijken :unsure:

Exorikos

Legacy Member
clercqie zei:
Ah gij kijkt int Japans? :)

Ja dan kan ik u ni helpen, sorry :p

Edit: Ken er nochtans genoeg die int japans kijken :unsure:

Hoe zijn je examen al geweest? Jij schakelde toch van bach chemie naar ma fysica als ik me niet vergis?

clercqie

Legacy Member
Exorikos zei:
Hoe zijn je examen al geweest? Jij schakelde toch van bach chemie naar ma fysica als ik me niet vergis?

Gohja, het wordt wat afwachten, denk ik... Kheb de moeilijkheid wat onderschat, en daardoor al twee examens wat verprutst.
Grappig wel, want gisteren had ik Relativiteit wat het moeilijkst ging zijn, dacht ik en eigenlijk was het mijn "makkelijkste" tot nu toe :p

Donderdag mijn laatste (Wiskundige Methoden), maar dat zou moeten lukken normaal :)

En bij u? Wordt het er makkelijker op in de Master? ;)

En enkel de oude Pokemonafleveringen moeten in het nl, de nieuwe zijn echt bucht in die taal :p

Exorikos

Legacy Member
clercqie zei:
Gohja, het wordt wat afwachten, denk ik... Kheb de moeilijkheid wat onderschat, en daardoor al twee examens wat verprutst.
Grappig wel, want gisteren had ik Relativiteit wat het moeilijkst ging zijn, dacht ik en eigenlijk was het mijn "makkelijkste" tot nu toe :p

Donderdag mijn laatste (Wiskundige Methoden), maar dat zou moeten lukken normaal :)

En bij u? Wordt het er makkelijker op in de Master? ;)

En enkel de oude Pokemonafleveringen moeten in het nl, de nieuwe zijn echt bucht in die taal :p

Ik vind het alleszins niet moeilijker, maar ik word wel weer luier. Geen goed teken alleszins... :s

Wiskundige methoden 1 of 2? Dat examen van 1 is zo anders dan de leerstof: Maes is easy, Fannes denk je dat kei moeilijk gaat zijn maar het examen is makkelijk, Toine lijkt zeer doenbaar tijdens het leren maar het examen is ineens een stuk moeilijker.

Toine heeft me nog nooit laten slagen op zijn deel. Altijd een 9... :( Gelukkig waren beide vakken van hem (deeltjesfysica en wiskundige methoden) samen met anderen proffen. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan