Bertold
Legacy Member
Boom stam zei:Morgen het allerlaatste examen voor deze periode, nog wel massas te doen + heel belangrijk vak.
Wat is algemeen gezien het beste? Niet gaan slapen en gewoon doordoen, of 2 a 3 uurtjes slapen? Ik denk dat ik meer moe zal zijn indien ik 2 uurtjes zou slapen.
Misschien studenten die ervaring hebben met nacht niet slapen?
Ik heb examen van half 9 tot half 1. Nadien kan ik in principe terplekke in slaap vallen!
Heb al wel eens examens gedaan zonder te slapen, maakt wel als ge dat doet dat ge niet stil valt tot op het examen, actief blijven, blijven herhalen of leren anders loopt het altijd slecht af! Als het mondeling is: niet doen en minstens 3 uur slapen

P.S. ik deed het wel enkel als ik om 8u of 8u30 examen had en als het geen wiskunde vakken waren of vakken waar je in moet hoofdrekenen of logisch denken (a la accounting etc)
leep Hypnogram.svg - Wikipedia, the free encyclopedia
(ergst om in wakker te worden en meest nodig)
Daar gaat mijn twintig. Hopelijk is dat mijn enige fout, een 18 of zo is nog mogelijk. 
. Kon er nog mee lachen, dus dat zal hopelijk niks aan de verbetering veranderen.



) kijken