Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Bertold

Legacy Member
Boom stam zei:
Morgen het allerlaatste examen voor deze periode, nog wel massas te doen + heel belangrijk vak.

Wat is algemeen gezien het beste? Niet gaan slapen en gewoon doordoen, of 2 a 3 uurtjes slapen? Ik denk dat ik meer moe zal zijn indien ik 2 uurtjes zou slapen.
Misschien studenten die ervaring hebben met nacht niet slapen?
Ik heb examen van half 9 tot half 1. Nadien kan ik in principe terplekke in slaap vallen!

Heb al wel eens examens gedaan zonder te slapen, maakt wel als ge dat doet dat ge niet stil valt tot op het examen, actief blijven, blijven herhalen of leren anders loopt het altijd slecht af! Als het mondeling is: niet doen en minstens 3 uur slapen :p

P.S. ik deed het wel enkel als ik om 8u of 8u30 examen had en als het geen wiskunde vakken waren of vakken waar je in moet hoofdrekenen of logisch denken (a la accounting etc)

Greenie

Legacy Member
Tsubasa zei:
Probeer 3u te slapen. Niet minder.
&
Sleep and learning - Wikipedia, the free encyclopedia

&
Sleep - Wikipedia, the free encyclopedia
Sleep debt results in diminished abilities to perform high-level cognitive functions. Neurophysiological and functional imaging studies have demonstrated that frontal regions of the brain are particularly responsive to homeostatic sleep pressure.[34]

& meest belangrijk:
File:Sleep Hypnogram.svg - Wikipedia, the free encyclopedia
Dus voor 3uur de diepste slaap :) (ergst om in wakker te worden en meest nodig)


Zo opzoeken verklaard ineens waarom ik vaak na 5-6uur vaak wakker ben :D

WolCoM

Legacy Member
edraket zei:
Rampdag vandaag, zit al de hele tijd met voetbal in mijn hoofd!

Sjans da wij pas morgen spelen. Zal der nie opnieuw een hele dag blokken aan verspelen dan. :p

Hup, naar Leuven voor men laatste!

Tsubasa

Legacy Member
Greenie zei:
&
Sleep and learning - Wikipedia, the free encyclopedia

&
Sleep - Wikipedia, the free encyclopedia
Sleep debt results in diminished abilities to perform high-level cognitive functions. Neurophysiological and functional imaging studies have demonstrated that frontal regions of the brain are particularly responsive to homeostatic sleep pressure.[34]

& meest belangrijk:
File:Sleep Hypnogram.svg - Wikipedia, the free encyclopedia
Dus voor 3uur de diepste slaap :) (ergst om in wakker te worden en meest nodig)


Zo opzoeken verklaard ineens waarom ik vaak na 5-6uur vaak wakker ben :D

Sorry geen zin om die artikels te lezen :p. Ik heb een week geleden van half 4 tot half 7 geslapen omdat ik ook laat moest door doen en mijn examen om half 9 ging goed, was ook wakker. Het examen was eentje van 4u en niet slaperig geworden tijdens het maken. Daarna wel :)

Orchidee

Legacy Member
Fuck. Heel mijn examen supergoe gekunnen, en net toen ik afgaf zag ik dat ik iets ben vergeten uitwerken.:angry: Daar gaat mijn twintig. Hopelijk is dat mijn enige fout, een 18 of zo is nog mogelijk. :unsure:

En khad nog nooit zo weinig voor wiskunde gedaan als nu :')

_ns_

Legacy Member
Gisteren aan de prof gevraagd of de prof nog kwam tijdens het examen want ik had een vraag. Kut :baard:. Kon er nog mee lachen, dus dat zal hopelijk niks aan de verbetering veranderen.


Voor de KUL'ers, weten jullie al wanneer jullie uw punten krijgen?

Snowyflake

Legacy Member
Bekos zei:
Denk gewoon aan alle schade die al die alcohol kan toebrengen, de gehoorschade die ze kunnen oplopen, hoe vreselijk het is om nu door de kou te fietsen? Dat is wat ik probeer :p

Ik peis dat ik op een feestje nog minder gehoorschade zou oplopen dan tijdens het studeren ... Met mijn ma die constant trap op en af loopt te crossen moet ik mijn muziek zo luid zetten dat mijn oren piepen na het studeren :sad:

't word tijd dat gedaan :sad:

GemaneDude

Legacy Member
coldplayke zei:
Morgen Engels taal en tekst. Grammatica dus.
De enige moeilijkheid is dat je 2/3 juist moet hebben voor 10/20 te halen.
Nu had ik net eens de online test gemaakt, had ik 22/30 (geslaagd)
Maar ik had maar 2 fouten gemaakt :wtf:
Nu zie ik dat als je in een oefening 1 fout maakt, je 0/4 op die oefening krijgt, ook al zijn alle andere 7 invulzinnen wel goed.
Ik hoop dat dat een fout op de site is :sop:

Ja, da's een fout op de site, kan niet anders. :p

Jecht

Legacy Member
_ns_ zei:
Gisteren aan de prof gevraagd of de prof nog kwam tijdens het examen want ik had een vraag. Kut :baard:. Kon er nog mee lachen, dus dat zal hopelijk niks aan de verbetering veranderen.


Voor de KUL'ers, weten jullie al wanneer jullie uw punten krijgen?

:lol:

Ik heb horen zeggen dat wij de 15de onze punten krijgen. Was vorig jaar ook zoiets denk ik, in het midden van de eerste week.

Lorvet

Legacy Member
Examen van gisteren zwaar geaced. Gokje; 19 :unsure: Maar het zit er op hier ^^ Keer naar The Wire beginnen kijken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan