Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
Tsubasa zei:
naar The wire = bier?
Kijken = drinken?

Ik combineer die wel moet ik toegeven :p Niets zo chill als een goeie serie checken met een goed glas bier en kaasblokjes :woohoo:

Hier werkt athenax btw.

Snowyflake

Legacy Member
Lorvet zei:
Ik combineer die wel moet ik toegeven :p Niets zo chill als een goeie serie checken met een goed glas bier en kaasblokjes :woohoo:

Hier werkt athenax btw.

en worstjes :D

WolCoM

Legacy Member
Aaaarghhhh kwil zuipen feesten tralallaallaalla aaarggh.

Men boek maar weer keer open doen zeker. :sad:

Cadiuro

Legacy Member
Herhalen lukt echt niet, interesse is steeds weg na twee pagina's.

Kga nog een uurtje proberen, dan vroeg in bed kruipen en morgenvoormiddag wat vroeger opstaan.

Nunak

Legacy Member
Ik ga mijn laptop eens even wegzetten en dan nog een 6-tal uur knallen. Als ik zie wat ik vandaag gedaan heb tot nu is het echt triestig :(

Reflectus

Legacy Member
Nog de hele cursus es overlopen, tvoorbeeldexamen maak ik niet want da's te demotiverend! Vrijdag pas gedaan hebben suckt!! :(

Burrid

Legacy Member
Pff steekt tegen..
Er is een limiet aan nieuwe woorden dat mijn brein kan absorberen, en die is hij al lang gepasseerd.
210 pags met op elke pagina nieuwe taxonomie, nieuwe woorden en begrippen, opsommingen,...
Hopelijk valt het examen mee :sad:

Matt.

Legacy Member
Burrid zei:
Pff steekt tegen..
Er is een limiet aan nieuwe woorden dat mijn brein kan absorberen, en die is hij al lang gepasseerd.
210 pags met op elke pagina nieuwe taxonomie, nieuwe woorden en begrippen, opsommingen,...
Hopelijk valt het examen mee :sad:

En dan kies je een taxonomie-keuzevak? :p

Amper iets gedaan vandaag. Straks wel nog wat werken. 2 uur in de wachtzaal bij den dokter gezeten, maar m'n gehoor is toch terug hemels goed. :love: Tijd voor wat koffie.

Burrid

Legacy Member
Matt. zei:
En dan kies je een taxonomie-keuzevak? :p

Amper iets gedaan vandaag. Straks wel nog wat werken. 2 uur in de wachtzaal bij den dokter gezeten, maar m'n gehoor is toch terug hemels goed. :love: Tijd voor wat koffie.

Ik heb het mij al meerdere malen beklaagd :(

Cadiuro

Legacy Member
Net twee testjes op Toledo gedaan over het gros van de leerstof, weliswaar met cursus erbij. Toch twee keer een behoorlijke score uitgekomen... Kga nu even wandelen (koud en helder winterweer, heerlijk gewoon), mineralen nog eens nakijken (de basis van min of meer alles) en dan slapen.

Joeshoe

Legacy Member
Na vijf aflevering van The Wire te hebben gezien bestaat elke zin in mijn hoofd al voor de helft uit het woord 'nigger'. :unsure:

Nog maar eentje zien! Straks nog wat herhalen en morgen het voorlaatste. Het mag hier gaan gedaan zijn.

Tsubasa

Legacy Member
Fuck, modellen voor succes en faling duren veel langer als gepland. Zal pas af zijn tegen 11u. Dan nog sociale balans en gastcollege. Dat laatste zal dan toch op een rappeke moeten en dat eerst verplaats ik mss naar morgenochtend. Dat begint hier al goed. Morgen ga ik dood gaan. Gelukkig herleef ik donderdag dankzij alcohol (om dan op café in slaap te vallen rond 2u :unsure:)

Snowyflake

Legacy Member
pff kwil wel studeren en tlukt wel maar mijn ogen vallen hier om de 5 seconden toe :s :s

Utred

Legacy Member
Ik ben zwaar de voor-en nadelen aan het afwegen van 2e zit tegenover nu nog 2 dagen aan fucking logopedie werken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan