Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
stinky zei:
Was dat examen vorig jaar moeilijk?

Redelijk ja. Vraag van hydrostatica, een simpel buizennetwerk en dan een paar zottere vraagstukken. Had een 10 in eerste zit hip hoi!

Greenie

Legacy Member
Bekos zei:
Send to all contacts ahja :s:s:s:s

Ooit zullen ze het wonder van het internet wel leren zeker ?
FB en gratis met iedereen chatten (of anderen).

Ging het eerst zien tot ik zag dat het 30+ min was en enkel over sms-ers ging ...
Is toch al meermaals in het nieuws geweest ? Maar dan eerder een paar jaar terug.

WolCoM

Legacy Member
Grapjassen daar bij deredactie.be ;)

"Kritiek op asielbeleid De Block zwelt nog aan"

Tsubasa

Legacy Member
Een laatste volle dag leren. Zal eentje zijn van nu tot 3/4u 's nachts maar allee het is de laatste :sleep:

En fuck, het vriest in Boedapest. What the hell is happening met Oost-Europa. Voor de reis had ik opgezocht dat dat daar (ok, gemiddeld) tussen 0 en 13 graden was in februari. Damn you fucked up weather.

Duckwhisperer

Legacy Member
Neig koud. Ben juist naar het GUSB geweest met de fiets om badminton te reserven.
Doodvriezen en al. :s:s:s

Subai

Legacy Member
Ale bon, van dat vroeg opstaan is niet veel in huis gekomen. Mijn lichaam heeft rust nodig I suppose gezien ik door mijn wekker heb geslapen :p

Bon, geschiedenis afwerken vandaag en morgenvoormiddag op een rapke de actua!

Tsubasa

Legacy Member
Man man, had ik maar gewoon die ratio's geleerd + interpretatie, maar nee, ik moest alles doornemen voor die MC. Terwijl een 10 genoeg is, zeker omdat ik een schakeljaar doe. Dat is geen diploma dus een graad kan je daar niet op krijgen (voor moest mij dat interesseren). Nu moet ik dat allemaal nog doen, maar ben nog bezig met herhalen van de balans en resultatenrekening herwerken :sleep:. Allee, dat is net af. Aan't twijfelen of ik die oefeningen daarop zou maken. Op zich weet ik hoe het moet :unsure:

Vincort

Legacy Member
Tsubasa zei:
Man man, had ik maar gewoon die ratio's geleerd + interpretatie, maar nee, ik moest alles doornemen voor die MC. Terwijl een 10 genoeg is, zeker omdat ik een schakeljaar doe. Dat is geen diploma dus een graad kan je daar niet op krijgen (voor moest mij dat interesseren). Nu moet ik dat allemaal nog doen, maar ben nog bezig met herhalen van de balans en resultatenrekening herwerken :sleep:. Allee, dat is net af. Aan't twijfelen of ik die oefeningen daarop zou maken. Op zich weet ik hoe het moet :unsure:

Ik vraag het me al even af, welk vak? Iets accountingachtig? Ik neem aan dat je na je bach. geschiedenis een schakeljaar management fzo doet?

Tsubasa

Legacy Member
Vincort zei:
Ik vraag het me al even af, welk vak? Iets accountingachtig? Ik neem aan dat je na je bach. geschiedenis een schakeljaar management fzo doet?

Financiële analyse van de onderneming.

Ik doe een voorbereidingsprogramma tot een master TEW. Kan je volgen met gelijk welke ac. bach. Is een programma van 86 SP, waarna je de master kan doen van voorlopig (en voor mij want ben op tijd) 60 SP. Ik doe er dit jaar 62 en heb er 12 vrijgesteld. Dus hopelijk volgend jaar master + de overige 12 SP.

Zie "voor instroom andere bachelors".


Maar afhankelijk van hoe het volgend semester/volgend jaar gaat (want al zeker 2 herexamens, mss 3 afhankelijk van hoe morgen gaat :p), wordt het mss 3j maar ik probeer het volledig incl master af te werken op 2j.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan