Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stinky zei:Was dat examen vorig jaar moeilijk?
Bekos zei:Send to all contacts ahja![]()

²Burrid zei:Laatste leerdag, geen zin


. Allee, dat is net af. Aan't twijfelen of ik die oefeningen daarop zou maken. Op zich weet ik hoe het moet 
Tsubasa zei:Man man, had ik maar gewoon die ratio's geleerd + interpretatie, maar nee, ik moest alles doornemen voor die MC. Terwijl een 10 genoeg is, zeker omdat ik een schakeljaar doe. Dat is geen diploma dus een graad kan je daar niet op krijgen (voor moest mij dat interesseren). Nu moet ik dat allemaal nog doen, maar ben nog bezig met herhalen van de balans en resultatenrekening herwerken. Allee, dat is net af. Aan't twijfelen of ik die oefeningen daarop zou maken. Op zich weet ik hoe het moet
![]()
Vincort zei:Ik vraag het me al even af, welk vak? Iets accountingachtig? Ik neem aan dat je na je bach. geschiedenis een schakeljaar management fzo doet?
), wordt het mss 3j maar ik probeer het volledig incl master af te werken op 2j.