Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Sociologie kan me gestolen worden. Officieel het grootste kutvak ooit. Dat gaat echt over niks.

NotoriousP

Legacy Member
Alle gisteren dagje vrijaf genomen, vandaag is wat voorbeeld examens elektronische basisschakelingen maken. :p

Greenie

Legacy Member
Emma watson duidelijk aan de leiding, maar zo weinig pics!
mja daar kunde moeilijk veel tetten van posten :x

Nog beetje motivatie sprokkelen dus meer posting :)

Joeshoe

Legacy Member
Da gaat hier een serieus contrast zijn. Zo net mijn voorlaatste examen super goed gedaan, terwijl we voor het laatste examen van morgen voor de 10 gaan. Oh boy.

Allez, naart schijnt zou 6 ook al goed zijn omdat het in een cluster zit met een ander vak dat ik ook goed gedaan had, maar zo gaan we niet denken want daar komen vodden van. :p

josilirios

Legacy Member
Joeshoe zei:
Da gaat hier een serieus contrast zijn. Zo net mijn voorlaatste examen super goed gedaan, terwijl we voor het laatste examen van morgen voor de 10 gaan. Oh boy.

Allez, naart schijnt zou 6 ook al goed zijn omdat het in een cluster zit met een ander vak dat ik ook goed gedaan had, maar zo gaan we niet denken want daar komen vodden van. :p
Vorig jaar iemand van m'n klas, eerste semester Mechanica 19/20 en 2e semester een 2/20 :D
edit; was dus gebuisd voor dat vak :p

xversex

Legacy Member
Vandaag twee partims (vakken) gehad: economie en productie en logistiek.

Economie ging (heel) goed, twas echt nie moeilijk :)

Productie en Logistiek: fail (wrs ongeveer 6a7/20 ofzo), die oefeningen opt examen waren duusd keer moeilijker dan in de les. Voordeel: tis bij niemand gelukt en tzit in een cluster met economie :woohoo:

Nunak

Legacy Member
Ik zag net een kotstudent naar huis vertrekken :s

YOU ARE DOING IT WRONG!!!!!!!!!!!!!!!

Reflectus

Legacy Member
Voorlaatste examen is ook voorbij, geen idee wat dat was. Kleine kans datk er door ga zijn, maar voor hetzelfde geld heb ik een 5 ofzo. Nu es met community beginnen :p

Nas

Legacy Member
Reflectus zei:
Voorlaatste examen is ook voorbij, geen idee wat dat was. Kleine kans datk er door ga zijn, maar voor hetzelfde geld heb ik een 5 ofzo. Nu es met community beginnen :p
Lol, nu zeg je gewoon twee keer hetzelfde.

Anywayz, sebiets es een examen sociologie gaan maken. Het zal gene vetten zijn, maar het is MPC, dus misschien met wat geluk met de vragen...

Matt.

Legacy Member
Bekos zei:
Ik zag net een kotstudent naar huis vertrekken :s

YOU ARE DOING IT WRONG!!!!!!!!!!!!!!!

Vorig jaar was het de vrijdag na de examens anders ook heel erg rustig in Gent...

Eens opstaan. :unsure:

Reflectus

Legacy Member
Nas zei:
Lol, nu zeg je gewoon twee keer hetzelfde.

Beter twee keer hetzelfde zeggen dan 2 tegenstrijdige dingen zeggen aja!
Nee, kben nog wa aant bekomen van het examen zeker :unsure:

WolCoM

Legacy Member
Eens vertrekken naar men laatste. :eek:

MC examen van neurologie, how fucked up can it get. Hopen dak der toch iets van bak.
En daarna fjisten, finally. :woohoo:

Succes nog ad rest!

megalomania

Legacy Member
xversex zei:
Productie en Logistiek: fail (wrs ongeveer 6a7/20 ofzo), die oefeningen opt examen waren duusd keer moeilijker dan in de les. Voordeel: tis bij niemand gelukt en tzit in een cluster met economie :woohoo:

Welke prof geeft dat bij jullie? Hopelijk niet Vandaele :( Moet dat vak vrijdag afleggen...

Ironpole

Legacy Member
Examen ging goed. Derde vraag zwaar geaced (heb ik volledig juist denk ik, gelijkstroommachines ftw!). Tweede vraag heb ik ook geaced buiten het laatste deelvraagje. En de eerste vraag heb ik zowat half.

Oefeningen leken nogal op de oefeningen in de cursus, en aangezien ik die gemaakt had was het soms echt té easy. (open boek)

En ook nog iets zot. Ik was aan het sukkelen met oefening 10 van gelijkstroommachines tijdens den blok. Maandag heb ik die dan nog eens geprobeerd en ik kon ze van den eerste keer. :D Niet zo'n simpele dan nog, maar allé. En wat staat er op het examen... oefening 10 met andere getallekes. Innerlijke smile op het examen. :) Alle geluk dat ik die nog opnieuw geprobeerd heb.

Laatste examen vrijdagnamiddag, mondeling van dit vak. Nu nog eventjes wat doelloos surfen om te ontspannen. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan