Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vorig jaar iemand van m'n klas, eerste semester Mechanica 19/20 en 2e semester een 2/20Joeshoe zei:Da gaat hier een serieus contrast zijn. Zo net mijn voorlaatste examen super goed gedaan, terwijl we voor het laatste examen van morgen voor de 10 gaan. Oh boy.
Allez, naart schijnt zou 6 ook al goed zijn omdat het in een cluster zit met een ander vak dat ik ook goed gedaan had, maar zo gaan we niet denken want daar komen vodden van.![]()




Bekos zei:Ik zag net een kotstudent naar huis vertrekken
YOU ARE DOING IT WRONG!!!!!!!!!!!!!!!

Lol, nu zeg je gewoon twee keer hetzelfde.Reflectus zei:Voorlaatste examen is ook voorbij, geen idee wat dat was. Kleine kans datk er door ga zijn, maar voor hetzelfde geld heb ik een 5 ofzo. Nu es met community beginnen![]()
Bekos zei:Ik zag net een kotstudent naar huis vertrekken
YOU ARE DOING IT WRONG!!!!!!!!!!!!!!!

Nas zei:Lol, nu zeg je gewoon twee keer hetzelfde.

xversex zei:Productie en Logistiek: fail (wrs ongeveer 6a7/20 ofzo), die oefeningen opt examen waren duusd keer moeilijker dan in de les. Voordeel: tis bij niemand gelukt en tzit in een cluster met economie![]()
Moet dat vak vrijdag afleggen...
Niet zo'n simpele dan nog, maar allé. En wat staat er op het examen... oefening 10 met andere getallekes. Innerlijke smile op het examen.
Alle geluk dat ik die nog opnieuw geprobeerd heb.