Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
Exorikos zei:
Roos wint met op de tweede plaats grijs en de rest zit mijlenver achter. Die grijze heeft ook zo'n schattig snoetje. :$

Anee zet bij mij maar die grijze op eerste plaats en roos op tweede :)

josilirios

Legacy Member
Ik blijf mij afvragen in hoeverre het nuttig is de verschillende stappen van een biochemische waterzuiveringsinstallatie te kennen als er in de inleiding staat dat die op elke locatie anders gaat zijn door het verschil in vervuiling. :scream:

Lospeed

Legacy Member
De oefeningen doorgenomen. Het grootste deel begrijp ik goed en kan ik direct zelf oplossen, er zijn er ook nog een paar waar ik niet echt veel van snap. Eerst heel de cursus nog eens proberen herhalen en als ik dan nog tijd en goesting vind die bepaalde oefeningen nog eens herbekijken.
50% oefn en 50% theorie. Aangezien ik het grootste deel van de oefeningen kan ga ik nu eerst zorgen dat de theorie goed zit. :p

clercqie

Legacy Member
josilirios zei:
Ik blijf mij afvragen in hoeverre het nuttig is de verschillende stappen van een biochemische waterzuiveringsinstallatie te kennen als er in de inleiding staat dat die op elke locatie anders gaat zijn door het verschil in vervuiling. :scream:

Omdat veel van die principes en technieken algemeen toepasbaar zijn? ;)

Tsubasa

Legacy Member
Joeshoe zei:
Da vind ik er ook van!

³

Nog (super) veel te doen, maar wat ik doe blijft wel hangen. Gaat dus laat (en ik bedoel laat) worden, maar zit op dat punt dat het mij niet kan bommen. Ik doe gewoon door en lukt het niet, jammer maar helaas. Lukt het wel, super. Sowieso morgen niet meer leren :woohoo:.

Jonasvdv

Legacy Member
Ik kon gisteren niet deelnemen aan mijn examen economie (Hogent).
Ik zou dit graag zo snel mogelijk inhalen en probeer al een tijdje de ombudsdienst te bereiken ( zonder succes ). Ik heb het ziektebriefje al ingediend maar hoor allerlei verhalen dat je vaak pas in augustus een examen kan inhalen. Iemand die hier ervaring mee heeft ?

Ironpole

Legacy Member
Jonasvdv zei:
Ik kon gisteren niet deelnemen aan mijn examen economie (Hogent).
Ik zou dit graag zo snel mogelijk inhalen en probeer al een tijdje de ombudsdienst te bereiken ( zonder succes ). Ik heb het ziektebriefje al ingediend maar hoor allerlei verhalen dat je vaak pas in augustus een examen kan inhalen. Iemand die hier ervaring mee heeft ?

lieu10ant zei:
morgen is examenperiode gedaan dus tzal 2de zit zijn

Euh, zaterdag is pas de examenperiode gedaan.
En vaak worden er in de lesvrije week nog examens georganiseerd voor mensen die ziek werden en/of mensen met een GIT waarvoor de regeling onmogelijk was. Ombudsdienst contacteren is dus de boodschap (en de prof in kwestie eigenlijk eerst).

Als er geen regeling mogelijk is uiteraard pas tweede zit.

felixdraait

Legacy Member
lieu10ant zei:
morgen is examenperiode gedaan dus tzal 2de zit zijn

Klopt niet, ik heb volgende week maandag (06/02) nog een examen.

Ga gewoon eens naar het studentensecretariaat van uw faculteit?

Subai

Legacy Member
Jonasvdv zei:
Ik kon gisteren niet deelnemen aan mijn examen economie (Hogent).
Ik zou dit graag zo snel mogelijk inhalen en probeer al een tijdje de ombudsdienst te bereiken ( zonder succes ). Ik heb het ziektebriefje al ingediend maar hoor allerlei verhalen dat je vaak pas in augustus een examen kan inhalen. Iemand die hier ervaring mee heeft ?

Er naar toe wandelen kan helpen! Just sayin...

O: ben goed bezig, houden zo! Zal nog vrij laat worden vanavond but we don't give up. Dat zal wel lukken!

Ironpole

Legacy Member
Ik zit hier lekker warm binnen te studeren, kan je het nog beter hebben!?!?! (denken we dan...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan