Exorikos
Legacy Member
Bekos zei:Tettenfilmke en dan als keuze roos,grijs,blauw of wit ahja
Roos wint met op de tweede plaats grijs en de rest zit mijlenver achter. Die grijze heeft ook zo'n schattig snoetje.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bekos zei:Tettenfilmke en dan als keuze roos,grijs,blauw of wit ahja

glashelder zei:
( in a non-homsexual intelligence/work 'mirin kinda way voor diegene die wat van zijn achtergrond kennen.)Exorikos zei:Roos wint met op de tweede plaats grijs en de rest zit mijlenver achter. Die grijze heeft ook zo'n schattig snoetje.![]()

Duckwhisperer zei:
Utred zei:




Utred zei:

Duckwhisperer zei:
ad:Exorikos zei:Het ging hier toch op tetten?![]()
Snowyflake zei:Anee zet bij mij maar die grijze op eerste plaats en roos op tweede![]()

josilirios zei:Ik blijf mij afvragen in hoeverre het nuttig is de verschillende stappen van een biochemische waterzuiveringsinstallatie te kennen als er in de inleiding staat dat die op elke locatie anders gaat zijn door het verschil in vervuiling.![]()

Joeshoe zei:Da vind ik er ook van!
.clercqie zei:Omdat veel van die principes en technieken algemeen toepasbaar zijn?![]()
ad:Jonasvdv zei:Ik kon gisteren niet deelnemen aan mijn examen economie (Hogent).
Ik zou dit graag zo snel mogelijk inhalen en probeer al een tijdje de ombudsdienst te bereiken ( zonder succes ). Ik heb het ziektebriefje al ingediend maar hoor allerlei verhalen dat je vaak pas in augustus een examen kan inhalen. Iemand die hier ervaring mee heeft ?
lieu10ant zei:morgen is examenperiode gedaan dus tzal 2de zit zijn
lieu10ant zei:morgen is examenperiode gedaan dus tzal 2de zit zijn
Jonasvdv zei:Ik kon gisteren niet deelnemen aan mijn examen economie (Hogent).
Ik zou dit graag zo snel mogelijk inhalen en probeer al een tijdje de ombudsdienst te bereiken ( zonder succes ). Ik heb het ziektebriefje al ingediend maar hoor allerlei verhalen dat je vaak pas in augustus een examen kan inhalen. Iemand die hier ervaring mee heeft ?