Nunak
Legacy Member
Matt. zei:Vorig jaar was het de vrijdag na de examens anders ook heel erg rustig in Gent...
Duh, dan ligt iedereen met een kater in bed




Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matt. zei:Vorig jaar was het de vrijdag na de examens anders ook heel erg rustig in Gent...




even een vraagje, niet zozeer over logopedie maar nog over gisteren, bij Anatomie als je die kadertjes van die spieren moest invullen, zijn er eigelijk nog mensen dat deze niet volledig binnen het kadertje geschreven hebben. Want er stond dat je binnen de gegeven plaats moest schrijven en bij mij lukte dat niet zo goed ( was nogal een héél klein kaderke) zit er dan zo met een half woord buiten. Zou die dat dan fout rekenen?
ze zijn daar heel streng op. Das zoals binnen de lijntjes kleuren bij een kleuter de grootste uitdaging van de kleuterschool is, zo is binnen de vakjes schrijven je grootste doel binnen de unief.
en wat wil dat dan zeggen in dit geval... heeft Tournoy dat de vorige jaren dan ook fout gerekend?

Nas zei:Sociologie kan me gestolen worden. Officieel het grootste kutvak ooit. Dat gaat echt over niks.

tommie314 zei:Om deze keer goed voorbereid te zijn: jullie mogen beginnen met vrouwtjes te nomineren voor de volgende poll.
Tibokio zei:Ben ik den enige die da filmpje nu niet zo speciaal vindt?![]()