Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

TimeFtw

Legacy Member
Heb mij daar ook al aan mispakt, plannen om een feestje te bouwen in Gent de vrijdagavond na het laatste examen. Fuck al vier jaar aan een stuk gedaan hebben op vrijdag. En fuck al die losers die vroeger gedaan hebben en de vrijdagavond dan braaf naar huis gaan. Gezopen moet er worden!!

Nas

Legacy Member
Ik ga sebiet na mijn examen ook naar huis :s
Om dan zaterdag te gaan zuipen

Fliblit

Legacy Member
Laatste examen ging (heel) goed. Alle theorie geaced. Bespreking van het gegeven sonnet en de vergelijking tussen twee teksten misschien ietsjes minder. Moest hij niet zo streng verbeteren, ik zou schatten op 15+. Enfin, ik zou er toch zeker moeten door zijn. En nu: VAKANTIE

Utred

Legacy Member
Fuck ik lig kapot. Facebookgroep:

Niet zo intelligent meisje:
even een vraagje, niet zozeer over logopedie maar nog over gisteren, bij Anatomie als je die kadertjes van die spieren moest invullen, zijn er eigelijk nog mensen dat deze niet volledig binnen het kadertje geschreven hebben. Want er stond dat je binnen de gegeven plaats moest schrijven en bij mij lukte dat niet zo goed ( was nogal een héél klein kaderke) zit er dan zo met een half woord buiten. Zou die dat dan fout rekenen?

zeveraar van het praesidium
ze zijn daar heel streng op. Das zoals binnen de lijntjes kleuren bij een kleuter de grootste uitdaging van de kleuterschool is, zo is binnen de vakjes schrijven je grootste doel binnen de unief.

Het meisje opnieuw
en wat wil dat dan zeggen in dit geval... heeft Tournoy dat de vorige jaren dan ook fout gerekend?

:rofl:

glashelder

Legacy Member
Hahahaha. Ik ken ook zo'n mensen. Aankondiging van de prof op Minerva: "papieren woordenboeken zijn toegelaten."

Vraag op Facebook: "het klopt toch dat je een papieren woordenboek mag meebrengen hé?" Nee, hij heeft dat op Minerva gezegd voor te lachen en naar iedereen behalve jou een mail gestuurd om te zeggen dat het niet waar is :ironic:

Nas zei:
Sociologie kan me gestolen worden. Officieel het grootste kutvak ooit. Dat gaat echt over niks.

Lies!

FUCK YEAH SOCIOLOGY STUDENT SHEEP :p

Hoe ging het?

Exorikos

Legacy Member
Usain Beuwlt! De man zijn uitspraak is echt geweldig. Ik vraag me af waar hij het gehaald heeft.

Mr.DarK

Legacy Member
Gedaan:applause:!!! Nog veel succes voor diegene die hier nog zitten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan