glashelder
Legacy Member
glashelder zei:
Vage shit.
Wel geestig vanaf een minuut of 35, over hippies. De hele tijd beelden waarop ze amper nog kunnen rechtstaan omdat ze zo stoned zijn, zie je ze allerlei rare dingen doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
glashelder zei:
, maar vraag. Mss weet ik het wel. Kan wel niet beloven dat ik hier nog kom terug kijken voor het feestje van straks.edraket zei:Iemand ervaring met theory of constraints en bottleneck planning?![]()
en ook iets van identificeer de knelpunten, en zorg dat die wegzijn en dan gaat alles opgelost zijn 
Tsubasa zei:Ja, heb daar een heel hoofdstuk over moeten moeten leren voor Productie en logistiek beleid. Is wel meer als 2 weken geleden en ik werk nogal met korte termijn geheugen, maar vraag. Mss weet ik het wel. Kan wel niet beloven dat ik hier nog kom terug kijken voor het feestje van straks.

I feel your pain. Wat een kutdingen hebben die geschrevenFliblit zei:De rederijkers hadden beter wat meer gezopen![]()

Utred zei:Ik ben compleet aant sterven.

Langs den andere kant, hoofdstuk 2 is wel het hoofdstuk waar de volgende 4 hoofdstukken op verderbouwen (alle mogelijke mineralen, whereas de volgende hoofdstukken gaan over wat er met die mineralen kan gebeuren - gevormd, versteend, verweerd, terug afgezet,...). Is eigenlijk het belangrijkste hoofdstuk van de cursus, dus als ik deze dan heel goed ken...Burrid zei:Hmm begin toch mijn twijfels te krijgen bij een keuzevak volgend semester.
Een mastervak over de zaadplanten bij de biologen.. als geoloog. Vorig jaar hebben blijkbaar 3 studenten biologie dat vak genomen. Ik vraag mij af waarom er zo weinig interesse is bij de biologen.


Torche zei:Sta mij toe om dit vreemd te vinden.
Er zijn zoveel interessante geologisch getinte keuzevakken, en dan ga je zoiets nemen ?
Ik had destijds zo'n 20 (geologie gereleateerde) keuzevakken die ik interessant vond, maar kon er helaas maar een stuk of 7 van kiezen.
En zeker nu met die eenmaking Leuven/Gent zijn er nog een pak bijgekomen.
Nugoed, ieder zijn ding, maar ik denk dat je meer hebt aan een vak als bodemsanering dan aan een vak over planten.
Matt. zei:Een vak over zaadplanten bij de biologen? Dat moet één grote nachtmerrie zijn.

Cadiuro zei:Langs den andere kant: jij doet, naar ik vermoed, iets niet-geologisch. Voor jou is het dus fijn als je ook eens iets geologisch kan nemen als je daar een zekere interesse voor hebt.
Burrid doet Geologie, dus een beetje afwisseling is misschien eens welkom?
Als ik zo die vakken van de biologen bezie, zou dat toch niets voor mij zijn.TimeFtw zei:My thoughts exactly![]()
Matt. zei:Die studiefiche alleen al doet niet veel goeds vermoeden.
