Ja was men eerste. Ben eigenlijk content dat ik da nu nie meer heb, wanneer hebdet? Stomato is zo geskift saai, man man.
Examen zelf valt wel mee ze. Der staat ergens zo een samenvatting van NKO op medicaforum, wel handig om vlug eens alles opnieuw te herhalen en quasi alles staat der in.
Voor stomato tsjah, is der een goeie methode? Die vragen gwn rats vanbuiten leren en hopen dat ge geen vraag van mucosaletsels of cysten ofzo hebt.
Zelf had'k mondeling van Debruyne, die gast viel wel goe mee. Schoenaers was blijkbaar beetje ne rare bij sommige, ma andere zeggen dat goe meeviel.

Was wel géén hoogvlieger van mij, dat examen.
Bleh, heb nog neuro. Zit ook al achter op schema. Tvoordeel is dat interessant is, nadeel dat het examen totaal onvoorspelbaar is.