Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Lospeed

Legacy Member
Svenno zei:
Had ook voornamelijk de slides geleerd, de oefeningen zeer goed bekeken.

Maar als ge goe mee waart tijdens de oefensessies en ge voldoende zelf hebt gewerkt aan dat project, valt dat examen goed mee.

Geen idee wat het gaat worden. Sommige vragen vrij goed gekunnen, andere dan weer totaal niet. Het kan dus alle kanten op. :p

Lorvet

Legacy Member
Pff, een laptop die constant vastloopt is niet al te bevorderlijk voor het studeren. Zeker omdat Firefox om de 10 seconden een lag heeft van 10 seconden. :(

Infineon

Legacy Member
Examen vandaag viel nog goed mee, khad het moeilijker verwacht.
Tot nu is alles al redelijk goed gegaan, de hoop om eindelijk eens voor alles te slagen in een examenperiode is nog intact.
Donderdag 't laatste en dan een weekske chilliewillie

Muismat

Legacy Member
@Wolcom: hebt gij al NKO/stomato gehad? Want ik ben da aant leren en daar blijft echt nu is niks van hangen, valt dat examen mee? Ik ben bij de sjansards die Schoenaerts M heeft :(

WolCoM

Legacy Member
Muismat zei:
@Wolcom: hebt gij al NKO/stomato gehad? Want ik ben da aant leren en daar blijft echt nu is niks van hangen, valt dat examen mee? Ik ben bij de sjansards die Schoenaerts M heeft :(

Ja was men eerste. Ben eigenlijk content dat ik da nu nie meer heb, wanneer hebdet? Stomato is zo geskift saai, man man.

Examen zelf valt wel mee ze. Der staat ergens zo een samenvatting van NKO op medicaforum, wel handig om vlug eens alles opnieuw te herhalen en quasi alles staat der in.
Voor stomato tsjah, is der een goeie methode? Die vragen gwn rats vanbuiten leren en hopen dat ge geen vraag van mucosaletsels of cysten ofzo hebt.

Zelf had'k mondeling van Debruyne, die gast viel wel goe mee. Schoenaers was blijkbaar beetje ne rare bij sommige, ma andere zeggen dat goe meeviel. :) Was wel géén hoogvlieger van mij, dat examen.

Bleh, heb nog neuro. Zit ook al achter op schema. Tvoordeel is dat interessant is, nadeel dat het examen totaal onvoorspelbaar is.

_ns_

Legacy Member
Fuck ethiek :angry:. Zwaar gehad met al die filosofen, kheb die begot allemaal al ne keer gezien in filosofie en sociologie.

Cadiuro

Legacy Member
Oh boy, kwas helemaal vergeten dat Geologie slides vereist om alles goed te leren. Dat wordt leren met de laptop aan...

Karaktertest is GO!

Plutus

Legacy Member
Nog 2 uur op de gang moeten wachten voor het aan mij was, ondertussen veel vragen gehoord en zat echt te chillen. 10 mensen gepasseerd en niemand had moeilijke vragen :p

Heel kalm naar binnen gegaan, trek een ficheke, zet mij neer en lees mijn vragen...

Eerste was nog makkelijk, 2 en 3 waren totaal ander niveau dan de vragen die eerder al gepasseerd waren. Ferm zitten op zweten :p maar hij was nog cva, heeft de vragen eens anders geformuleerd, voorbeeld gegeven enzo en uiteindelijk kwam ik er wel altijd zonder echte hints, had gewoon af en toe een duwtje nodig. Bijvragen waren ook niet van de poes, kon ze wel bijna allemaal en de laatste ging perfect. Hij sloot af met "oke, super! Bedankt", ondanks kutvragen zijn die 7 studiepunten dan toch binnen :cool:

Muismat

Legacy Member
WolCoM zei:
Ja was men eerste. Ben eigenlijk content dat ik da nu nie meer heb, wanneer hebdet? Stomato is zo geskift saai, man man.

Examen zelf valt wel mee ze. Der staat ergens zo een samenvatting van NKO op medicaforum, wel handig om vlug eens alles opnieuw te herhalen en quasi alles staat der in.
Voor stomato tsjah, is der een goeie methode? Die vragen gwn rats vanbuiten leren en hopen dat ge geen vraag van mucosaletsels of cysten ofzo hebt.

Zelf had'k mondeling van Debruyne, die gast viel wel goe mee. Schoenaers was blijkbaar beetje ne rare bij sommige, ma andere zeggen dat goe meeviel. :) Was wel géén hoogvlieger van mij, dat examen.

Bleh, heb nog neuro. Zit ook al achter op schema. Tvoordeel is dat interessant is, nadeel dat het examen totaal onvoorspelbaar is.


Dinsdag, niet veel tijd meer dus, merci voor het document - zuur dat ik net NKO af heb maar zal van goudwaarde zijn tijdens het herhalen :D .
Bij stomato ga ik gewoon die vragen leren van opt forum denk ik, er wordt beweerd dat dat genoeg is, voor meer heb ik toch geen tijd voor.

Neuro kan ik u alleen als tip geven leert genetica en gewoon heel die cursus, was een afzichtelijk moeilijk examen, en blijf gewoon doordoen want op den duur denkt ge dat ge niks weet als ge afgaat op de dingen die ge zeker zijt. En ja, genetica he :(

WolCoM

Legacy Member
Muismat zei:
Dinsdag, niet veel tijd meer dus, merci voor het document - zuur dat ik net NKO af heb maar zal van goudwaarde zijn tijdens het herhalen :D .
Bij stomato ga ik gewoon die vragen leren van opt forum denk ik, er wordt beweerd dat dat genoeg is, voor meer heb ik toch geen tijd voor.

Neuro kan ik u alleen als tip geven leert genetica en gewoon heel die cursus, was een afzichtelijk moeilijk examen, en blijf gewoon doordoen want op den duur denkt ge dat ge niks weet als ge afgaat op de dingen die ge zeker zijt. En ja, genetica he :(

Heb die samenvatting ook enkel gebruikt om te herhalen, echt handig vonnek.
Stomato enkel vragen leren idd. Heb die boek ook bekeken, maar had eigenlijk beter onmiddellijk begonnen met die vragen gewoon.

Mja neuro, tzal een mental challenge worden denk ik. Vooral idd om geconcentreerd te blijven. :) Genetica zal ik zeker doen! Thx.

Faun

Legacy Member
Manu zei:
Bedankt", ondanks kutvragen zijn die 7 studiepunten dan toch binnen :cool:

Proffen moeten toch in feite ook wel weten dat sommige vragen totaal niet eerlijk zijn tov andere vragen. Ik vraag mij dat echt soms af.

Plutus

Legacy Member
Faun zei:
Proffen moeten toch in feite ook wel weten dat sommige vragen totaal niet eerlijk zijn tov andere vragen. Ik vraag mij dat echt soms af.
Misschien daarom dat hij mij echt hielp denk ik? Veel vragen waren echt veelvoorkomende termen uit de cursus (representatiebrief, getrouw beeld, controlerisico, ..), elke kleuter kan dat beantwoorden :p. Mocht ik prof zijn, denk wel dat ik daar rekening mee zou houden.

Then again, sommige profs hebben echt rare hersenkronkels. Maar deze was echt nice, zowel nu op het examen als tijdens de lessen. By far beste prof in de voorbije 4 jaar!

glashelder

Legacy Member
Herinner me net dat we ooit eens een film bekeken hebben in de les, en dat de prof in de laatste les zei dat hij daar ook iets over kon vragen. Ik was er toen natuurlijk net niet.

Even gezocht, documentaire gevonden.

Rock My Religion on Vimeo

Mwihi, "studeren".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan