Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
Cadiuro zei:
Oh boy ik verveel mij

ben al nen hele namiddag series aant kijken, ben da echt zo beu intussen. Niemand op kot om ff te pingpongen of chillen of weet ik wat... bleugh

Nog maar een serieke dan
What about studying boy? :woohoo:

_DKsissor_

Legacy Member
wow wat een belachelijk examen was dat vandaag. ffe een vraag op 40% van de punten die zo goed als niemand begreep. Dat gaat weer leuk goochelen met de puntjes worden om een mooie gauss-curve te bekomen :p. In heel m'n studentenloopbaan nog nooit zoiets belachelijks als vandaag tegengekomen :sop:. Goed dat er al enkele de prof gemaild hebben :v

Svenno

Legacy Member
Lospeed zei:
4 (kleine :unsure:) dagen de cursus geleerd/gelezen om dan uiteindelijk nipt rond te geraken. Daarnet op 45min heel de cursus herhaald adhv de slides... :unsure:
Had beter eerst die slides eens doorgenomen, had ik maar eerder geweten dat die echt nog duidelijk zijn (wat in de les niet zo leek :p) en dat bijna alles erop staat.

Had ook voornamelijk de slides geleerd, de oefeningen zeer goed bekeken.

Maar als ge goe mee waart tijdens de oefensessies en ge voldoende zelf hebt gewerkt aan dat project, valt dat examen goed mee.

Lospeed

Legacy Member
Svenno zei:
Had ook voornamelijk de slides geleerd, de oefeningen zeer goed bekeken.

Maar als ge goe mee waart tijdens de oefensessies en ge voldoende zelf hebt gewerkt aan dat project, valt dat examen goed mee.

hmm, 2 keer een 'njet'... :unsure:

Plutus

Legacy Member
Ik stop er mee voor vandaag, 't zou er moeten inzitten. Morgen op mijn gemakske opstaan, aankleden en naar Brussel trekken.

Cadiuro

Legacy Member
Lorvet zei:
What about studying boy? :woohoo:

:lol: Grapjas

Nee on the serious side, keb deze voormiddag examen gehad, genoeg tijd voor het volgende, dus een namiddagje pauze mocht wel.


NotoriousP zei:

Keb me opzet ne sucky laptop meegebracht zoda ik ni zou kunnen gamen :p en ik moet zeggen, hij doet zijn job iets te goed.

Tis ne laptop van 2001, keb er geprobeerd Star Wars: Dark Forces op te zetten (release date: 1995) en da werkte ni, hij kon et ni aan. Hoera.

Vijf tabs in Chrome is zijne spauwgrens: dan loopt em vast voor ne minuut of 4 voor em weer iets wil doen. Teveel tegelijk opzetten lukt dus ni... En de ventilator maakt echt een ranzig geluid. Als em constant draait, komt er een soort van... pieptoontje, fluittoontje (kan et ni echt benoemen) da ge net hard genoeg hoort om te storen maar ook net ni constant genoeg is om er aan te wennen. Als em ni echt iets aant doen is, springt de fan elke twee, drie minuten even aan om dan even keihard te blazen en dan weer niks te doen. Zeer storend.

Kzal blij zijn als ik mijne goeie laptop terug heb na de exames :p

Alsook, keb nog iemand op kot gevonden voor een gesprek, da was fijn :D die had blijkbaar net keihard afgang gemaakt bij de vader van haar nieuwe vriendje, geweldig verhaal

Snowyflake

Legacy Member
Cadiuro zei:
...
Alsook, keb nog iemand op kot gevonden voor een gesprek, da was fijn :D die had blijkbaar net keihard afgang gemaakt bij de vader van haar nieuwe vriendje, geweldig verhaal

Als ge A zegt moet ge ook B zeggen he ... :s:s:s:s

Burrid

Legacy Member
Cadiuro zei:
:lol: Grapjas

Nee on the serious side, keb deze voormiddag examen gehad, genoeg tijd voor het volgende, dus een namiddagje pauze mocht wel.

Ik leer ook niet op de dag van een examen.
Het is de enige pauze dat ik heb.

Cadiuro

Legacy Member
Snowyflake zei:
Als ge A zegt moet ge ook B zeggen he ... :s:s:s:s

Speciaal voor u dan :p

Ik ken ook ni alle details 100%, maar here goes

Da meisje is dus sinds een paar weken samen met deze jongen (zit al een langer verhaal achter maar dat doet hier niet terzake). Ze was ook al een paar keer daar blijven slapen (een "paar" keer :p) en haar kussen lag daar nog. Hij gaat vandaag naar huis, dus zij ging haar kussen halen, gaat naar beneden en laat de buitendeur achter haar in het slot vallen. Op dat moment beseft ze dat ze iets vergeten is, dus ze haalt haar gsm boven.
Ook op dat moment komen een man en een jongen de gang binnen. De man zegt zeer geënerveerd "verdoeme, khad die deur net tegenaan gezet zodat we binnen zouden kunnen". Meisje staat daar in haar joggingbroek, op haar pantoffels, met een GIGANTISCH kussen onder haar arm, gegeneerd een beetje te "smsen" (doorsnee awkward situatie, je kent het wel). Enfin, man stuurt zijn zoon een berichtje zodat die de deur kan komen opendoen... Komt daar aan: het nieuwe vriendje van mijn kotgenote, die dan nog grappig genoeg zegt "He Lisa (fake name), wa doet gij hier". Verwoestende blik van de papa...
Gelukkig weet em blijkbaar nog ni wie ze was. Gaat leuk worden als ze daar ooit op een familiefeest komt :p

Ik geef toe, het was niet ZO'N geweldig verhaal, maar ik heb me er daarnet wel enorm mee geamuseerd, ge kent da, het doorsnee "gij zijt dees op zo'n manier aant vertellen da ik echt op elke zin commentaar kan geven"-verhaal. Alsook het spannendste dat deze avond is gebeurd.

edraket

Legacy Member
Cadiuro zei:
:lol: Grapjas

Nee on the serious side, keb deze voormiddag examen gehad, genoeg tijd voor het volgende, dus een namiddagje pauze mocht wel.




Keb me opzet ne sucky laptop meegebracht zoda ik ni zou kunnen gamen :p en ik moet zeggen, hij doet zijn job iets te goed.

Tis ne laptop van 2001, keb er geprobeerd Star Wars: Dark Forces op te zetten (release date: 1995) en da werkte ni, hij kon et ni aan. Hoera.

Vijf tabs in Chrome is zijne spauwgrens: dan loopt em vast voor ne minuut of 4 voor em weer iets wil doen. Teveel tegelijk opzetten lukt dus ni... En de ventilator maakt echt een ranzig geluid. Als em constant draait, komt er een soort van... pieptoontje, fluittoontje (kan et ni echt benoemen) da ge net hard genoeg hoort om te storen maar ook net ni constant genoeg is om er aan te wennen. Als em ni echt iets aant doen is, springt de fan elke twee, drie minuten even aan om dan even keihard te blazen en dan weer niks te doen. Zeer storend.

Kzal blij zijn als ik mijne goeie laptop terug heb na de exames :p

Alsook, keb nog iemand op kot gevonden voor een gesprek, da was fijn :D die had blijkbaar net keihard afgang gemaakt bij de vader van haar nieuwe vriendje, geweldig verhaal

how does one fap????? :confused::confused::confused::confused:

niet zo super veel gedaan gekregen vandaag, morgen knallen!

Cadiuro

Legacy Member
edraket zei:
how does one fap????? :confused::confused::confused::confused:

With only one tab,
or maybe two:
Not everyone needs six different girls
as you apparently do

En dat gedichtje bewijst het: het is tijd dat de examens gedaan zijn. Fappoëzie, wie had het verwacht.

Matt.

Legacy Member
Juist In Time gezien, Seyfried is wa heet daarin. :drool:
Morgen diehard blokken. Maandag al 't volgende. :( Succes nachtshift!

glashelder

Legacy Member
Fappen met 5 tabs? Hoe inefficiënt.

Ik ga eens 'vroeg' gaan slapen. Maandag examen om 9 uur. Wordt tof.

insomnia

Legacy Member
't is hier precies nogal stil? :unsure:

Veel te vroeg wakker geworden, en kon niet meer slapen, dus ik begin dan maar wat uren vroeger dan normaal zeker.

TheRedDevils

Legacy Member
Matt. zei:
Juist In Time gezien, Seyfried is wa heet daarin. :drool:
Morgen diehard blokken. Maandag al 't volgende. :( Succes nachtshift!

Heb die ook onlangs bekeken :p
Die is idd :drool:


We gaan KNALLEN!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan