Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
josilirios zei:
Ja inderdaad, meer tetten EN meer impractical jokers! :p

U vraagt, wij draaien :
[youtube]9lg3iTHbQyc[/youtube]

Hopelijk wordt mijn youtube-account niet verwijderd :unsure:

Edit : video laadt precies niet goed :s:s

Burrid

Legacy Member
Algologie en protistologie bevat toch een beetje teveel info over genomen en andere biologische evolutietoestanden.
De prof zei dat het voor biologen al moeilijk te begrijpen is. Als geoloog heb ik nooit veel gen- en proteïne stuff gezien..

Subai

Legacy Member
Fuck it, ik neem nog 10 minuten extra pauze! Heb dat verdiend :unsure:

Daarna beginnen aan het liberalisme! Eindelijk dat stuk over realisme met polariteit en machtsevenwicht kunnen afwerken. Man man, wat was mij dat zeg.

Edit: ge checkt efkes Facebook. Ge ziet de vragen die een andere studente gekregen heeft op haar mondeling dat vroeger valt... Ge kunt ze alle 3 niet oplossen, DAMN! Facebook is echt voor niets goed tijdens de examens. Gelukkig moet ik nog een pak studeren, dus dat komt wel :)

freakykiller

Legacy Member
van impractical jokers wist ik zelf niet dat 7 al uit was :') Dat eten stele is geniaal

Jepjep

Legacy Member
TheRedDevils zei:
U vraagt, wij draaien :
[youtube]9lg3iTHbQyc[/youtube]

Hopelijk wordt mijn youtube-account niet verwijderd :unsure:

Edit : video laadt precies niet goed :s:s

Haha dat einde :rofl::rofl:

Kende dit niet, sebiet nog wat filmpjes daarvan checken

Th1x4nG

Legacy Member
Iets op hun Facebook, maar later hebben ze ook dit gepost
Impractical Jokers
Hey mustache – great news! Not only is there a new show tonight at 10 (e/p), but truTV will have oodles of NEW EPISODES beginning February 16th. We’ll even have a Best Of SPECIAL on February 2nd. Thanks for all your support!
Joepie :D

Th1x4nG

Legacy Member
Bwaja, ooit komt er wel een punt dat het ni meer zo sterk gaat zijn natuurlijk. Maar zoals ze nu bezig zijn, is het alleszins de max. :)

e.House

Legacy Member
Vandaag op de trein 100paginas geleerd, nog nooit zo geconcentreerd twee uur gestuurd deze examenperiode.

freakykiller

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Bwaja, ooit komt er wel een punt dat het ni meer zo sterk gaat zijn natuurlijk. Maar zoals ze nu bezig zijn, is het alleszins de max. :)
Ze hebben wel duidelijk al heel wat minder schaamte :p

Overigens is dit laatste vak absoluut echt wel het saaiste :(

Lospeed

Legacy Member
4 (kleine :unsure:) dagen de cursus geleerd/gelezen om dan uiteindelijk nipt rond te geraken. Daarnet op 45min heel de cursus herhaald adhv de slides... :unsure:
Had beter eerst die slides eens doorgenomen, had ik maar eerder geweten dat die echt nog duidelijk zijn (wat in de les niet zo leek :p) en dat bijna alles erop staat.

Bertold

Legacy Member
Kan mij hier echt niet meer motiveren voor mn laatste 2 vakken (gevorderde Financiële analyse en fiscaliteit) De rest ging tot nog toe goed (zou er voor alle 4 moeten door zijn denk ik) maar dat laatste weekje is er echt elk jaar teveel aan :(

Subai

Legacy Member
Bertold zei:
Kan mij hier echt niet meer motiveren voor mn laatste 2 vakken (gevorderde Financiële analyse en fiscaliteit) De rest ging tot nog toe goed (zou er voor alle 4 moeten door zijn denk ik) maar dat laatste weekje is er echt elk jaar teveel aan :(

Feitje! Ik heb mijzelf verplicht om nog een uurtje door te doen en ben nu tevreden op mijzelf. Zal echter nog zwoegen worden om erdoor te geraken! Maar we gaan er voor.

Beloning: independence day (film) nog eens bekijken. Blijft een zalige film :applause:

Lorvet

Legacy Member
Miljaar zeg, domme fouten dat ik maak :doh: Elke minuut minstens eentje, met gevolg dat het niet bepaald vordert :s

Cadiuro

Legacy Member
Oh boy ik verveel mij

ben al nen hele namiddag series aant kijken, ben da echt zo beu intussen. Niemand op kot om ff te pingpongen of chillen of weet ik wat... bleugh

Nog maar een serieke dan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan