Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nas zei:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2138698_700b.jpg is echt de beste_ns_ zei:

_ns_ zei:Koopt er maar, mss stikte er dan in.
![]()

tommie314 zei:Ik heb niet echt een degout hoor, ik wil gewoon niet werken als techneut (hoewel dat bij burgerlijk al héél relatief is, altijd theoretisch uiteraard). Het is gewoon zo frustrerend dat je dingen leert terwijl iedereen weet dat je die nooit gaat gebruiken. En dat geldt voor de meerderheid van de richtingen uiteraard.
TheRedDevils zei:http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.ne...ADOerA8MY4vobQvPetpSgTuJ0tCATXivZwMuvxdUIyRg_
http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.ne...Ckk5msMtluPelhcuYmbiqxYDlRTg0CSqYdbdOlzrXWYc_
http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.ne...ufzF7BpdifLXlyjNJ4FimyZo3sF5pSUzXdZwgilsbwnw_
http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.ne...3cCWmode~VWWbUVu75vSYFX6cJBQl6vTpGGtSRlqx0fw_
http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.ne...BuwCGBMV~2tt5f2Pg8EW9BCkGKWvZhb0NvqYIV4aFjMk_
http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.ne...wv7CgwHEoK8WhDSuQTO--HB4Z9fNMmPMAi~D-OCOPDag_
http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.ne...~IfJ7hZPvASH4OAuopcCmW9TE-pcetpWU312YSJS7-l4_
Tsubasa zei:Waar is die laatste Impractical Jokers? Hoe zit dat hier met onze leverancier?![]()

tommie314 zei:Ik heb niet echt een degout hoor, ik wil gewoon niet werken als techneut (hoewel dat bij burgerlijk al héél relatief is, altijd theoretisch uiteraard). Het is gewoon zo frustrerend dat je dingen leert terwijl iedereen weet dat je die nooit gaat gebruiken. En dat geldt voor de meerderheid van de richtingen uiteraard.

tommie314 zei:Ik zit nog niet in de vijfde. Leerkracht secundair overweeg ik momenteel sterk, maar dat is met z'n momenten![]()
libaros zei:Stop met uw studies en word loodgieter; dat is de trend de laatste tijd hier op het forum![]()


tommie314 zei:Burgerlijk ingenieur als loodgieter, 'k vraag mij af of het bestaat![]()

Scumbag teacher incomming, http://media1.break.com/dnet/media/2011/12/14/ea66debb-5a5b-4722-ac9b-43bc9c6f80f1.pngtommie314 zei:Ik zit nog niet in de vijfde. Leerkracht secundair overweeg ik momenteel sterk, maar dat is met z'n momenten![]()
tommie314 zei:Uitred kent anders ook al genoeg van buizen om als loodgieter te starten.
josilirios zei:Scumbag teacher incomming, http://media1.break.com/dnet/media/2011/12/14/ea66debb-5a5b-4722-ac9b-43bc9c6f80f1.png
FU Lievens.