Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

e.House

Legacy Member
Fiets ik helemaal naar Gasthuisberg om een boek uit te lenen, kan ik hem niet uitlenen want hij wordt enkel uitgeleend aan personeel van KUL, wat een zever.

glashelder

Legacy Member
kil911ler zei:
Kan nog altijd Masteren in Sociologie moest ik willen :unsure:

True. De meerderheid van de schakelstudenten komen van sociaal werk. Wel een lastig jaar, bijvoorbeeld statistiek en kwantitatieve analyse (vervolg op statistiek) in 't zelfde semester, die schakels komen daar echt "wtf?" :p In sociologie heb je dan nog eens redelijk wat papers/presentaties, voor schakels is het nog eens erger, die hebben precies alle vakken met permanente evaluatie tegelijk :p

kil911ler

Legacy Member
glashelder zei:
True. De meerderheid van de schakelstudenten komen van sociaal werk. Wel een lastig jaar, bijvoorbeeld statistiek en kwantitatieve analyse (vervolg op statistiek) in 't zelfde semester, die schakels komen daar echt "wtf?" :p In sociologie heb je dan nog eens redelijk wat papers/presentaties, voor schakels is het nog eens erger, die hebben precies alle vakken met permanente evaluatie tegelijk :p

Yeah... das de grote merde da mij afschrikt om later mss te gaan Masteren :unsure:

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
bleh, meer dan 40 pagina's over 1 paragraaf van één wetsartikel.. alleen van crombrugge kan zoiets!
en zo theoretisch, op zich nog interessant maar om dat allemaal vanbuiten te beginnen leren
tgaat nog nipt worden voor maandag

PinkyNTheBrain

Legacy Member
glashelder zei:
True. De meerderheid van de schakelstudenten komen van sociaal werk. Wel een lastig jaar, bijvoorbeeld statistiek en kwantitatieve analyse (vervolg op statistiek) in 't zelfde semester, die schakels komen daar echt "wtf?" :p In sociologie heb je dan nog eens redelijk wat papers/presentaties, voor schakels is het nog eens erger, die hebben precies alle vakken met permanente evaluatie tegelijk :p

Dat is ook écht moeilijk hè :p

Duckwhisperer

Legacy Member
Fuck, da loopt hier vol me ****** en scholieren in Gent St. Pieters :s:s:s

mla

Legacy Member
argh de mensen die ik ken die ook al jaren aan het failen zijn, zijn er nu ineens van alles door. I feel so alone right now :(.
Soit, proberen om woensdag en donderdag te slagen zodat ik er toch nog van iets door ben.

Greenie

Legacy Member
Nog eentje gedaan.
7 uur binnen gezeten (schriftelijk) ... ik dacht dat het er 5 waren :x
(En de rest was nog vollop bezig, auw)

Zal wel genoeg geweest zijn om er door te zijn met iets wat punten.


Maar dan nu de welbekende hoofdpijn!

Lospeed

Legacy Member
Statistiek begint plantkunde te evenaren in de ranking van "meest hatelijke vak dat ik heb". :sop:
Morgen examen, nog 15pagina's doornemen en dan eens naar oefeningen beginnen kijken. :unsure:

glashelder

Legacy Member
kil911ler zei:
Yeah... das de grote merde da mij afschrikt om later mss te gaan Masteren :unsure:

Mja, ik zou het ook niet zo snel doen met wat ik er nu van weet. De schakels worden direct gedropt in een werkcollege en moeten een onderzoeksplan opmaken, hebben dat nog nooit van hun leven gezien, de reguliere studenten moeten dan alles uitleggen, etc.


PinkyNTheBrain zei:
Dat is ook écht moeilijk hè :p

Wel ja, aangezien je het inleidend vak nodig hebt om het vervolgvak te begrijpen is het inderdaad niet zo simpel :unsure: In kwantitatieve wordt er van de eerste les gewoon gewerkt met significantietoetsen en zo, dat zie je pas heel op 't eind bij statistiek dus die schakels zitten daar echt van: "wacht, wat is significantie?"

Matt.

Legacy Member
Lospeed zei:
Statistiek begint plantkunde te evenaren in de ranking van "meest hatelijke vak dat ik heb". :sop:
Morgen examen, nog 15pagina's doornemen en dan eens naar oefeningen beginnen kijken. :unsure:

Onmogelijk? :p

Keer naar de dokter, stomme oorprop wil maar niet weg. Daarnet bijna onder een auto gelopen omdat ik niet aan het opletten was en het niet gehoord had. :unsure: Ondertussen ook eens bloed laten controleren, is ook alweer twee jaar geleden. Hoewel ik ni weet als da eigenlijk nodig is, sommige mensen zeggen ieder jaar, anderen zeggen dat het helemaal ni nodig is zolang ge u goe voelt... Nu ja, diene mens heeft er voor gestudeerd dus zal da wel weten. :unsure: Hopelijk zit ik daar ni weer 2 uur me mijn vingers te draaien.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
glashelder zei:
Wel ja, aangezien je het inleidend vak nodig hebt om het vervolgvak te begrijpen is het inderdaad niet zo simpel :unsure: In kwantitatieve wordt er van de eerste les gewoon gewerkt met significantietoetsen en zo, dat zie je pas heel op 't eind bij statistiek dus die schakels zitten daar echt van: "wacht, wat is significantie?"

Professor be like, "je weet zelluuuuf".

Nas

Legacy Member
Kom net van mijn examen statistiek. Het was zeker doenbaar, niet supermoeilijk. Maar ik kan niet echt zeggen of ik erdoor of geflest ben.

En ik heb een usb van UGent gekregen omdat ik meedeed aan een onderzoek over giscorrectie :cool:
VAN 4 GB!

samsonite

Legacy Member
mla zei:
argh de mensen die ik ken die ook al jaren aan het failen zijn, zijn er nu ineens van alles door. I feel so alone right now :(.
Soit, proberen om woensdag en donderdag te slagen zodat ik er toch nog van iets door ben.

En wat doe je nu? Hw of ben je overgeschakeld naar F&V
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan