Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kil911ler zei:Kan nog altijd Masteren in Sociologie moest ik willen![]()
In sociologie heb je dan nog eens redelijk wat papers/presentaties, voor schakels is het nog eens erger, die hebben precies alle vakken met permanente evaluatie tegelijk 
glashelder zei:True. De meerderheid van de schakelstudenten komen van sociaal werk. Wel een lastig jaar, bijvoorbeeld statistiek en kwantitatieve analyse (vervolg op statistiek) in 't zelfde semester, die schakels komen daar echt "wtf?"In sociologie heb je dan nog eens redelijk wat papers/presentaties, voor schakels is het nog eens erger, die hebben precies alle vakken met permanente evaluatie tegelijk
![]()

glashelder zei:True. De meerderheid van de schakelstudenten komen van sociaal werk. Wel een lastig jaar, bijvoorbeeld statistiek en kwantitatieve analyse (vervolg op statistiek) in 't zelfde semester, die schakels komen daar echt "wtf?"In sociologie heb je dan nog eens redelijk wat papers/presentaties, voor schakels is het nog eens erger, die hebben precies alle vakken met permanente evaluatie tegelijk
![]()

kil911ler zei:Yeah... das de grote merde da mij afschrikt om later mss te gaan Masteren![]()
PinkyNTheBrain zei:Dat is ook écht moeilijk hè![]()
In kwantitatieve wordt er van de eerste les gewoon gewerkt met significantietoetsen en zo, dat zie je pas heel op 't eind bij statistiek dus die schakels zitten daar echt van: "wacht, wat is significantie?"Lospeed zei:Statistiek begint plantkunde te evenaren in de ranking van "meest hatelijke vak dat ik heb".
Morgen examen, nog 15pagina's doornemen en dan eens naar oefeningen beginnen kijken.![]()

Ondertussen ook eens bloed laten controleren, is ook alweer twee jaar geleden. Hoewel ik ni weet als da eigenlijk nodig is, sommige mensen zeggen ieder jaar, anderen zeggen dat het helemaal ni nodig is zolang ge u goe voelt... Nu ja, diene mens heeft er voor gestudeerd dus zal da wel weten.
Hopelijk zit ik daar ni weer 2 uur me mijn vingers te draaien.glashelder zei:Wel ja, aangezien je het inleidend vak nodig hebt om het vervolgvak te begrijpen is het inderdaad niet zo simpelIn kwantitatieve wordt er van de eerste les gewoon gewerkt met significantietoetsen en zo, dat zie je pas heel op 't eind bij statistiek dus die schakels zitten daar echt van: "wacht, wat is significantie?"
PinkyNTheBrain zei:Dat is ook écht moeilijk hè![]()
_ns_ zei:Gij doet natuurlijk wel wiskunde enal!

mla zei:argh de mensen die ik ken die ook al jaren aan het failen zijn, zijn er nu ineens van alles door. I feel so alone right now.
Soit, proberen om woensdag en donderdag te slagen zodat ik er toch nog van iets door ben.