Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Plutus

Legacy Member
Suited up & ready to roll :cool: vak van 7 studiepunten, hopelijk vallen de vragen wat mee.

Tsubasa

Legacy Member
Fuuuck, ik had gisteren niet op café mogen kruipen. Stomme werkende/afgestudeerde vrienden en enen dat al gedaan heeft. + komende 3 dagen moet ik steeds om 18u stoppen door verplichtingen. Ik zie het weer gebeuren he, normaal voldoende tijd om het te studeren, maar dan zal ik vandaag goed moeten doordoen tot 18u. Gelukkig is het examen om 13u.

kil911ler

Legacy Member
Ben et ook wa beu... sinds Kerstmis er vollenbak ingevlogen, maar kvoel de burn-out opkomen :p
Maandag is't de big one en dan donderdag de laatsten... een gemakkelijken (thank god), maar kga me toch niet mogen mispakken en nog altijd volle sjette moeten geven :D

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
Bertold zei:
Kan mij hier echt niet meer motiveren voor mn laatste 2 vakken (gevorderde Financiële analyse en fiscaliteit) De rest ging tot nog toe goed (zou er voor alle 4 moeten door zijn denk ik) maar dat laatste weekje is er echt elk jaar teveel aan :(

alst een troost mag zijn, examen gevorderde financiële analyse is echt zéér gemakkelijk! ze vraagt zowat alle voorbeelden die in het boek staan! en ook een lange oefening over die nopat margin en net interest after taxes en heel die zever (heel die formule die je dan moet verder opdelen enzo!)
is toch ook niet zo overdreven veel?
fiscaliteit daarentegen haha :p succes nog!

Subai

Legacy Member
Had gisteren niet zo lang mogen opblijven. Heel mijn ritme om zeep! Miljaardedju, ontbijten en dan erin vliegen. Da begint toch echt tegen te steken ze.

NotoriousP

Legacy Member
Allé op 4 dagen mijn vak doorgenomen, nu nog 2 dagen focussen op de examenvragen. :p

Snowyflake

Legacy Member
:sleep: Kheb echt geen zin vandaag en kan bijna mijn ogen niet open houden :doh:

edit: en dat voor mijn 1500 ste post :s

Faun

Legacy Member
stage start op 13 feb, punten krijgen we pas op 20 feb. Maar moet wel minstens voor nog één vak geslaagd zijn die ik nu gedaan heb om stage te kunnen aanvangen en de prof wil geen punten vroeger geven. Hmmm

Tsubasa

Legacy Member
kil911ler zei:
Ben et ook wa beu... sinds Kerstmis er vollenbak ingevlogen, maar kvoel de burn-out opkomen :p
Maandag is't de big one en dan donderdag de laatsten... een gemakkelijken (thank god), maar kga me toch niet mogen mispakken en nog altijd volle sjette moeten geven :D

De mijn is sinds vandaag gedaan :p. 1u45 aan het stuk geleerd net. Gaan! Die 4/6 moet :angry:. (in de veronderstelling dat ik die andere 3 juist inschat)

Merci RedDevils! Meteen eens zien naar onze Jokers.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan