Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
s0123986 zei:Ik ben het echt kotsbeu! IK WIL VAKANTIE GODVERDOMME![]()
ad:Bertold zei:Kan mij hier echt niet meer motiveren voor mn laatste 2 vakken (gevorderde Financiële analyse en fiscaliteit) De rest ging tot nog toe goed (zou er voor alle 4 moeten door zijn denk ik) maar dat laatste weekje is er echt elk jaar teveel aan![]()
succes nog!Ge hebt maar een hand nodig om te fappen zeglashelder zei:Fappen met 5 tabs? Hoe inefficiënt.
Ik ga eens 'vroeg' gaan slapen. Maandag examen om 9 uur. Wordt tof.
kil911ler zei:Ben et ook wa beu... sinds Kerstmis er vollenbak ingevlogen, maar kvoel de burn-out opkomen
Maandag is't de big one en dan donderdag de laatsten... een gemakkelijken (thank god), maar kga me toch niet mogen mispakken en nog altijd volle sjette moeten geven![]()
. 1u45 aan het stuk geleerd net. Gaan! Die 4/6 moet
. (in de veronderstelling dat ik die andere 3 juist inschat)