mac-bc
Legacy Member
Inderdaad, het eerste jaar dat ik in Gent zat kon je nog 's middags om 15u rustig binnenstappen en beginnen studeren. Nu moet je een kwartier voor openingstijd (8u
) staan aanschuiven om nog een plaatsje te bemachtigen. Dat is dan ook de reden waarom ik daar nog amper te vinden val.
Jammer want bij mij werkte zoiets echt wel. Ook al kende ik daar soms niemand, ik ging er heen om te studeren. Niet om een modeshow te lopen, de populaire uit te hangen of constant te giechelen met een hele bende medestudenten. I.p.v. de toegang te beperken tot de mensen die aan de juiste instelling studeren zou men daar beter op selecteren maar dat is natuurlijk quasi onhaalbaar. Jammer.
Het feit dat ik er nu niet meer heen ga om te blokken is misschien wel de reden waarom ik nu een hele nacht zal moeten doortrekken om er te geraken tegen morgenochtend 8u... Hopelijk krijg ik geen klopje.
) staan aanschuiven om nog een plaatsje te bemachtigen. Dat is dan ook de reden waarom ik daar nog amper te vinden val.Jammer want bij mij werkte zoiets echt wel. Ook al kende ik daar soms niemand, ik ging er heen om te studeren. Niet om een modeshow te lopen, de populaire uit te hangen of constant te giechelen met een hele bende medestudenten. I.p.v. de toegang te beperken tot de mensen die aan de juiste instelling studeren zou men daar beter op selecteren maar dat is natuurlijk quasi onhaalbaar. Jammer.
Het feit dat ik er nu niet meer heen ga om te blokken is misschien wel de reden waarom ik nu een hele nacht zal moeten doortrekken om er te geraken tegen morgenochtend 8u... Hopelijk krijg ik geen klopje.

Ik ga me niet kunnen inhouden om een afleveringske op te zetten, statistiek begint stilaan ook hopeloos te worden... Wat een kutexamenreeks. Wel blij om te horen dat ik het niet alleen ben.
Vanaf volgend semester moet het echt zwaar 3 vitessen hoger, dit is een ramp.
, maar ge ziet wel. 
Was het laatste en dan nog goed gezopen achteraf en pas 's avonds rond een uur of acht thuis. Toen was ik gaaaaaaaaaaar. 


