freakykiller
Legacy Member
Ironpole zei:Zondag aan oud examenvragen gezien voor de theorie dat hij letterlijk lastige afleidingen vraagt. Ik was toen nog bezig met de theorie af te ronden dus heb dat gedaan (was er dinsdag mee klaar). Vanaf dan heb ik alle theorie grondiger opnieuw moeten leren, vooral die vuile afleidingen. Heb maandag mijn laatste oefening gemaakt; heb deze week heel veel tijd in theorie gestoken en hoop maar dat de oefeningen morgen nog lukken.
Heb deze week via studietijdmeting maandag tot vandaag 14u, 13u, 14u en 13u geleerd, allemaal door die stressboost van zondag. De examenperiode mocht echt wel stoppen nu, maar moet nog een week doen...
Dan hoop ik dat die afleidingen blijven plakken zijn... Morgen 8:30 oefeningenexamen tot 12:00 en vanaf 14:00 tot 17:30 mondeling theorie. Klotendag.Ik ga de afleidingen van het eerste hoofdstuk rap doorbladeren en dan slapen, heb de wekker om 6:36 gezet.
Hmmm toch iets wat medelijden met u
, ik zou beschaamd zijn moest ik mijn uren moeten voorleggen 
Allemaal succes, de blok begint zijn tol te eisen merk ik (bij mezelf ook, nog minder motivatie) maar blijven gaan !
Ik ga de afleidingen van het eerste hoofdstuk rap doorbladeren en dan slapen, heb de wekker om 6:36 gezet.





