Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

freakykiller

Legacy Member
Ironpole zei:
Zondag aan oud examenvragen gezien voor de theorie dat hij letterlijk lastige afleidingen vraagt. Ik was toen nog bezig met de theorie af te ronden dus heb dat gedaan (was er dinsdag mee klaar). Vanaf dan heb ik alle theorie grondiger opnieuw moeten leren, vooral die vuile afleidingen. Heb maandag mijn laatste oefening gemaakt; heb deze week heel veel tijd in theorie gestoken en hoop maar dat de oefeningen morgen nog lukken.

Heb deze week via studietijdmeting maandag tot vandaag 14u, 13u, 14u en 13u geleerd, allemaal door die stressboost van zondag. De examenperiode mocht echt wel stoppen nu, maar moet nog een week doen...

Dan hoop ik dat die afleidingen blijven plakken zijn... Morgen 8:30 oefeningenexamen tot 12:00 en vanaf 14:00 tot 17:30 mondeling theorie. Klotendag. :( Ik ga de afleidingen van het eerste hoofdstuk rap doorbladeren en dan slapen, heb de wekker om 6:36 gezet.

Hmmm toch iets wat medelijden met u :unsure:, ik zou beschaamd zijn moest ik mijn uren moeten voorleggen :unsure:

Allemaal succes, de blok begint zijn tol te eisen merk ik (bij mezelf ook, nog minder motivatie) maar blijven gaan !

Subai

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ja jongens, wens mij succes...

:rofl:

Zal mij maar aan de kant zetten zodat ik niemand stoor als ik na een uur weg ga. Als de vragen nu plots gemakkelijk zijn en geen enkel uit deel 3, slaag ik mezelf wel de kop in dat ik gisteren die oefeningen niet deftig heb gedaan, maar dat is toch onmogelijk. + ik ken delen 1 en 2 niet grat van buiten. Sommige dingen ben ik al goed kwijt heb ik gisteren gemerkt. Oh, en boardwalk empire is echt goed!



Op dit moment ne serieuze baard + ga het niet kunnen. Straks tussen 90% merkhemdjes/typische economiestudent gaan zitten hehe

Succes jongen! Ik ben eens vrij vroeg wakker en ga er eens invliegen! Here we go, yes yes yes! :applause:

Tsubasa

Legacy Member
Ben al terug! Doe examen open en begin te tellen: 9 van de 20 punten op deel 3. Dus moest al 10 op 11 halen, maar zo goed beheerste ik het niet. 3 van die 11 punten waren al een algebraïsch bewijs dat ik mij niet meer voor de geest kon halen. Heb dan wat kleinere vragen ingevuld en wat aan de oefeningen geprutst, maar toen ze niet uitkwamen heb ik gegokt (was meerkeuze, 8 opties, ze kijken alleen naar de antwoorden) en ben ik het afgebold. Nu even ontspannen en straks al beginnen leren. Dat leek mij veel slimmer dan daar wat te zitten aanmodderen. Er is geen verschil voor mijn zomer tussen een 2 (wat ik nu ongeveer ga hebben) en een 6.

_ns_

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ge ziet zo echt altijd 2 groepen mensen op een examen he. De bravekes met hun oordoppen in, volledig zen met hun doorzichtig pennenzakske. En anderzijds zo de mannen met hun haar helemaal halfzeven, zowa stoppels in hun gezicht, Nalu/RB aan 't drinken om 9u. :')

Het enigste wat ik mee heb op een examen is ne style, en ne reservestylo in mijne zak. :unsure:

Soit, ON TOPIC:

Mokkes voor bij 't Blokken | Facebook

Fliblit

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ben al terug! Doe examen open en begin te tellen: 9 van de 20 punten op deel 3. Dus moest al 10 op 11 halen, maar zo goed beheerste ik het niet. 3 van die 11 punten waren al een algebraïsch bewijs dat ik mij niet meer voor de geest kon halen. Heb dan wat kleinere vragen ingevuld en wat aan de oefeningen geprutst, maar toen ze niet uitkwamen heb ik gegokt (was meerkeuze, 8 opties, ze kijken alleen naar de antwoorden) en ben ik het afgebold. Nu even ontspannen en straks al beginnen leren. Dat leek mij veel slimmer dan daar wat te zitten aanmodderen. Er is geen verschil voor mijn zomer tussen een 2 (wat ik nu ongeveer ga hebben) en een 6.

:hug:

Tsubasa

Legacy Member
Iemand dat ik ken had het op 23 januari en had bijna niks uit deel 3 dus moest eens gaan zien he. Ik had mij voorbereid op een buis dus ja :p. Allee, beginnen leren want het laatste wil ik wel kunnen. Nog maar 6 dagen!

Lorvet

Legacy Member
Utred zei:
TIJD OM TE STAMPEN
STAMPEN!!!

Th1x4nG zei:
Succes, Matt!
In de bib zit ik trouwens even rap op mijne laptop als thuis, en daar kan ik niet ne keer roepen als iets ni lukt, of serieke kijken voor de momenten dat ik een vak aan 't leren ben dat ik effectief graag leer, maar gewoon es moet ontspannen. Geen frigo, kunt daar ni in uw joggingbroek/korte broek zitten. Zou me constant ergeren aan van die shitneebs die 10 minuten naar hetzelfde blad blijven staren etc.
² Als je in de bib gaat studeren kan je moeilijk je pyjama aanhouden tot 1 uur 's middags. Of langer :unsure: . Ik zou me echter het meest ergeren aan mensen die al hun gerief daar komen leggen en dan weggaan om 4 uur later terug te keren. En veel te veel hete wijven ook om deftig te kunnen studeren.

Subai

Legacy Member
Lorvet zei:
STAMPEN!!!


² Als je in de bib gaat studeren kan je moeilijk je pyjama aanhouden tot 1 uur 's middags. Of langer :unsure: . Ik zou me echter het meest ergeren aan mensen die al hun gerief daar komen leggen en dan weggaan om 4 uur later terug te keren. En veel te veel hete wijven ook om deftig te kunnen studeren.

Vooral dat laatste :D

Duckwhisperer

Legacy Member
Lichtfestival Gent was mooi!

En we krijgen ons puntjes blijkbaar de 10de februari om 18u!

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
STAMPEN!!!


² Als je in de bib gaat studeren kan je moeilijk je pyjama aanhouden tot 1 uur 's middags. Of langer :unsure: . Ik zou me echter het meest ergeren aan mensen die al hun gerief daar komen leggen en dan weggaan om 4 uur later terug te keren. En veel te veel hete wijven ook om deftig te kunnen studeren.

1e comment
You say Lady Gaga, I say Headhunterz.
You say Hannah Montana, I say Showtek
You say Owl City, I say Noisecontrollers
You say Jonas Brothers, I say Zany
You say Justin Bieber, I say Brennan Heart
You say Taylor Swift, I say D-Block & S-te-fan
80% of teens these days listen to the same crappy pop over and over again. If you're one of the 20% who still listens to real music, thumb this up, then copy and paste it to at least five videos. Don't let the spirit of Hardstyle die!
:rofl:

insomnia

Legacy Member
Utred zei:
Kbegin het beu te worden.
Nog een weekske en dan naar Peking!

:unsure:

Anyway, voorbije 2 dagen geen bal gedaan, nu er toch terug in vliegen. 'k heb het al te vaak meegemaakt dat ik veel tijd had voor m'n laatste examen en het dan verneukte door de goesting die op was en de motivatie die niet meer kwam opdagen.

Racing_Genk

Legacy Member
Psychologie ging degelijk. Gok op een 13 dus das goe :D Volgens mijn meest pessimistische berekeningen kom ik op 10.5/11 uit dus buis zal wel niet zijn

Hoe ging het bij u Vincort?:p

Put_met_keren

Legacy Member
Recht ging wel goed, wat ook nog extra in mijn voordeel heeft gespeeld is dat één er echt niks van bakte :p

We moesten met 3 binnen gaan en dan elk 2 vragen trekken, dan kregen we nog 20 minuten voorbereidingstijd. Vervolgens opende hij dan met een actualiteitsvraag waar we eigenlijk gewoon onze eigen mening over moesten geven en dan dan per vraag kwam iedereen eens aan bod.
Wel lang binnen geweest, om 8u15 en buiten om 9u40.

't Was wel super irritant dat er één tijdens onze voorbereidingstijd, de lector was even weg, gaan roken waarschijnlijk, vragen kwam stellen.
"En? En?" Wij: 't is gewoon nummerkes trekken :ironic:
Om dan 5 min. later weer aan de deur te komen: "en zijn het dezelfde vragen?" Ja, duuuh :wtf:

Maar nu, congé :woohoo:
Dat examen ict van deze middag vergeten we wijselijk :p

_ns_

Legacy Member
Utred zei:
Kbegin het beu te worden.
Nog een weekske en dan naar de bergen!

Idem, copain. Kzit hier me lange tanden ethiek te leren da'k maandag heb. Dan eindelijk weer eens schedeldicht zuipen :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan