PinkyNTheBrain
Legacy Member
_ns_ zei:Idem, copain. Kzit hier me lange tanden ethiek te leren da'k maandag heb. Dan eindelijk weer eens schedeldicht zuipen![]()
AW. YISS.
Ik heb dinsdag de laatste, ma tis nie zo heel veel dus... uitbolleeeuuuh.
En dan uiteindelijk te weinig doen en alles op de laatste dag proberen er in te rammen... ELKE KEER :')
. 



