Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
_ns_ zei:
Idem, copain. Kzit hier me lange tanden ethiek te leren da'k maandag heb. Dan eindelijk weer eens schedeldicht zuipen :love:

AW. YISS.

Ik heb dinsdag de laatste, ma tis nie zo heel veel dus... uitbolleeeuuuh.

En dan uiteindelijk te weinig doen en alles op de laatste dag proberen er in te rammen... ELKE KEER :')

Nas

Legacy Member
Sebiets es een examen statistiek gaan afleggen. 'k Heb niet echt veel oefeningen gemaakt, maar deze die ik gemaakt heb, waren juist! :unsure:

Ironpole

Legacy Member
Oefeningen gingen redelijk. Tweede oefening heb ik denk ik volledig maar een bepaalde vergelijking had geen zinnige oplossing dus heb geen uitkomst kunnen berekenen.

De andere vraag was wat tricky, heb ik wel overal zinnige uitkomsten maar de redenering is misschien overal niet even juist.

Nu ben ik rap middageten aan het binnenboeffen om over iets meer dan een uur al mondeling te kunnen doen. Cursus is gewoon te dik om alles te kunnen herhalen, mja. :scream:

coldplayke

Legacy Member
Samenvatting English literary history: 55 pagina's
Niet goed samengevat -.-'

Burntfaceman

Legacy Member
Burntfaceman zei:
Kheb nu nog 2 dagen voor geschiedenis van het privaatrecht, moet lukken :unsure:

Haha fuck yea eerste 16-18 binnen :cool:
Hij begon zelf vragen te stellen over een gastcollege lulz

Nunak

Legacy Member
De leerstof daarnet nog eens snel volledig doorgenomen. Nu nog eens herhalen like a boss :p

Iconz

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ben al terug! Doe examen open en begin te tellen: 9 van de 20 punten op deel 3. Dus moest al 10 op 11 halen, maar zo goed beheerste ik het niet. 3 van die 11 punten waren al een algebraïsch bewijs dat ik mij niet meer voor de geest kon halen. Heb dan wat kleinere vragen ingevuld en wat aan de oefeningen geprutst, maar toen ze niet uitkwamen heb ik gegokt (was meerkeuze, 8 opties, ze kijken alleen naar de antwoorden) en ben ik het afgebold. Nu even ontspannen en straks al beginnen leren. Dat leek mij veel slimmer dan daar wat te zitten aanmodderen. Er is geen verschil voor mijn zomer tussen een 2 (wat ik nu ongeveer ga hebben) en een 6.

Welk vak heb je nu nog?

Subai

Legacy Member
Vriendin stuurt net een sms dat ze op alles geslaagd is. Typical... En ik ben al zeker van minimum 1 buis = great!

Exorikos

Legacy Member

Lorvet

Legacy Member
Utred zei:
Stuurt terug dat hoogeschoolers dom zijn.

Ik vraag me af hoe snel ze daar wel niet moeten verbeteren. Het zou me niet verbazen als ik de helft van mijn punten over een maand nog niet weet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan