Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
pff ge zout denken, 8u voordat het examen begint wat stress te krijgen en u wat te kunnen concentreren maar neen hoor .. kblijf hier maar dagdromen :s alé of om 1u 's nachts kunde mss spreken van nachtdromen maar dat klinkt zo raar :p

Matt. zei:
Nog maar 10 dagen examens? Dat valt echt wel mee eigenlijk. :unsure: Niet dat het al deftig geweest is. :sop: Wel beu dat er al heel wat menseng gedaan hebben...

Ja bij mij is het nog erger 90% van mijn jaar heeft gedaan behalve ik door mijn stom keuzevak :sad:

Nunak

Legacy Member
Snowyflake zei:
pff ge zout denken, 8u voordat het examen begint wat stress te krijgen en u wat te kunnen concentreren maar neen hoor .. kblijf hier maar dagdromen :s alé of om 1u 's nachts kunde mss spreken van nachtdromen maar dat klinkt zo raar :p



Ja bij mij is het nog erger 90% van mijn jaar heeft gedaan behalve ik door mijn stom keuzevak :sad:

Bij mij is iedereen vrijdag klaar terwijl ik dan nog een week mag gaan leren voor een onnozel keuzevak dat perfect op de helft van de tijd geleerd kan worden. Die donderdagavond voor mijn examen wordt echt afzien wetende dat heel Leuven aan het feesten is :cry::cry::cry:

Ik hoop nog iedere dag dat ik een mailtje krijg dat studenten die dat willen hun examen 1 dag eerder mogen gaan afleggen :p

mla

Legacy Member
Indien er rechtenstudenten wakker zouden zijn:
Kan een klant die onder art. 44 van het BTW-wetboek valt of een leverancier uitdrukkelijk kiezen voor 'verkoop op afstand' bij een intracommunautaire levering indien de aankoopdrempel van de klant en de verkoopdrempel van de leverancier niet overschreden is? En kan men kiezen of men onder art. 44 valt? Bv. een advocaat valt daar normaal gezien onder, maar kan die ervoor kiezen om er niet onder te vallen?

:unsure:

Matt.

Legacy Member
Bekos zei:
Bij mij is iedereen vrijdag klaar terwijl ik dan nog een week mag gaan leren voor een onnozel keuzevak dat perfect op de helft van de tijd geleerd kan worden. Die donderdagavond voor mijn examen wordt echt afzien wetende dat heel Leuven aan het feesten is :cry::cry::cry:

Ik hoop nog iedere dag dat ik een mailtje krijg dat studenten die dat willen hun examen 1 dag eerder mogen gaan afleggen :p

Haha echt, ooit eens een paar maten tegengekomen op de tram op weg naar mijn kot de avond voor 't laatste examen, ze waren al lichtelijk beschonken en vree leutig en gingen nog een feestje bouwen, en dan staat ge daar :sop: (En 'k was dan nog gebuisd ook. :lol:)

Nog de nieuwe House kijken en eens op tijd slapen! Vandaag al eens alle slides gedaan, morgen gans de cursus met wat meer info in, en dan kunnen we donderdag nog de belangrijkste dingen herhalen!

Succes voor diegenen met examen morgen!

Iemand

Legacy Member
mla zei:
Indien er rechtenstudenten wakker zouden zijn:
Kan een klant die onder art. 44 van het BTW-wetboek valt of een leverancier uitdrukkelijk kiezen voor 'verkoop op afstand' bij een intracommunautaire levering indien de aankoopdrempel van de klant en de verkoopdrempel van de leverancier niet overschreden is? En kan men kiezen of men onder art. 44 valt? Bv. een advocaat valt daar normaal gezien onder, maar kan die ervoor kiezen om er niet onder te vallen?

:unsure:

Ik ben wakker maar neem btw pas volgens academiejaar op. Kmoet uhet antwoord schuldig blijven. :(

Nunak

Legacy Member
Matt. zei:
Haha echt, ooit eens een paar maten tegengekomen op de tram op weg naar mijn kot de avond voor 't laatste examen, ze waren al lichtelijk beschonken en vree leutig en gingen nog een feestje bouwen, en dan staat ge daar :sop: (En 'k was dan nog gebuisd ook. :lol:)

Nog de nieuwe House kijken en eens op tijd slapen! Vandaag al eens alle slides gedaan, morgen gans de cursus met wat meer info in, en dan kunnen we donderdag nog de belangrijkste dingen herhalen!

Succes voor diegenen met examen morgen!

Als ik buis op dat keuzevak ga ik echt ragen :p

mla

Legacy Member
Iemand zei:
Ik ben wakker maar neem btw pas volgens academiejaar op. Kmoet uhet antwoord schuldig blijven. :(

:cry:

Al maar goe da het examen pas om 13u is, kheb de voorbije dagen weer zoveel tijd verkakt dat ik weer ne nacht mag doortrekken

Th1x4nG

Legacy Member
Dude van in de Zweedse les die wiskunde-assistent is, kstel hem net een vraagske van statistiek en hij legt da zo mega-uitgebreid uit + nog wa extra vragen om te zien of ik het begrijp. Zegt hij zo da als ik me vragen zit, ik altijd mag langs komen op zijn monitoraat 's avonds. Wa nen held. Ik ga dus proberen om deze nacht nog een goe stuk door te doen, zodat ik me wa vragen naar ginder kan gaan morgen.

Als dieje mij goe kan helpen pakkek daar wel echt een awesome fles wijn naar mee

Nog one mirrion pagina's, gogogo

Matt.

Legacy Member
Th1x4nG geeft een feestje voor 9lives voor alle hulp die hij hier gekregen heeft!!!!

Nunak

Legacy Member
Ik zoek trouwens nog een goede wekker voor mijn android toestel waarop ik mijn eigen muziek als wekker kan gebruiken. Heeft iemand hier toevallig tips? Bij voorkeur gratis :p

Snowyflake

Legacy Member
Bekos zei:
Bij mij is iedereen vrijdag klaar terwijl ik dan nog een week mag gaan leren voor een onnozel keuzevak dat perfect op de helft van de tijd geleerd kan worden. Die donderdagavond voor mijn examen wordt echt afzien wetende dat heel Leuven aan het feesten is :cry::cry::cry:

Ik hoop nog iedere dag dat ik een mailtje krijg dat studenten die dat willen hun examen 1 dag eerder mogen gaan afleggen :p

Awel bij mij is het net hetzelfde alleen zijn ze morgen al klaar ipv vrijdag :doh:

Th1x4nG zei:

Ja alle steun dat wij u hier geven :hug:

glashelder

Legacy Member
Bekos zei:
Ik zoek trouwens nog een goede wekker voor mijn android toestel waarop ik mijn eigen muziek als wekker kan gebruiken. Heeft iemand hier toevallig tips? Bij voorkeur gratis :p

Heb je daar een app voor nodig? Bij mij lukt dat gewoon met het wekkerding dat op m'n gsm staat (ook android dus, voor de duidelijkheid).

Nunak

Legacy Member
glashelder zei:
Heb je daar een app voor nodig? Bij mij lukt dat gewoon met het wekkerding dat op m'n gsm staat (ook android dus, voor de duidelijkheid).

EDIT: nvm ik heb het gevonden. Morgen word ik shakend wakker

PinkyNTheBrain

Legacy Member
p203/245 voor vandaag, ik ga er misschien nog geraken. Hoewel ik moe begin te worden :(

Th1x4nG

Legacy Member
Hier een momentje waar geen klote wiskundig inzicht hebben, een spijtige zaak blijkt :sop:

Nunak

Legacy Member
Ik stop er ook mee. Morgen de rest doornemen en dan kan ik donderdag herhalen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan