Snowyflake
Legacy Member
pff ge zout denken, 8u voordat het examen begint wat stress te krijgen en u wat te kunnen concentreren maar neen hoor .. kblijf hier maar dagdromen
alé of om 1u 's nachts kunde mss spreken van nachtdromen maar dat klinkt zo raar 
Ja bij mij is het nog erger 90% van mijn jaar heeft gedaan behalve ik door mijn stom keuzevak
ad:
alé of om 1u 's nachts kunde mss spreken van nachtdromen maar dat klinkt zo raar 
Matt. zei:Nog maar 10 dagen examens? Dat valt echt wel mee eigenlijk.Niet dat het al deftig geweest is.
Wel beu dat er al heel wat menseng gedaan hebben...
Ja bij mij is het nog erger 90% van mijn jaar heeft gedaan behalve ik door mijn stom keuzevak
ad:
Niet dat het al deftig geweest is.
Wel beu dat er al heel wat menseng gedaan hebben...

)

