Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Reflectus

Legacy Member
Rage zei:
Wat kost dat voor jullie om een thesis te laten afdrukken en inbinden? Het gaat mij hier €120 kosten voor 5 stuks :doh:

Van mij lag het rond de 190 euro voor 4 stuks bij een véél te dure drukker.

Lorvet

Legacy Member
stinky zei:
Ik denk dak stop met leren en zanger wordt.
Kwas naar een concert aan het luisteren en de zanger maakte een dubbelzinnige opmerking en ineens hoorde 2000 vrouwen ofzo roepen. En ik ondertussen maar leren over rekstrookjes :(.
Niet plooien! Eerst mechanica morgen :p Ik ga hier alles maar eens herhalen en op tijd in het bedje kruipen. Nog 6 dagen :applause:

stinky

Legacy Member
Lorvet zei:
Niet plooien! Eerst mechanica morgen :p Ik ga hier alles maar eens herhalen en op tijd in het bedje kruipen. Nog 6 dagen :applause:

2 opeenvolgende dagen examen is toch ni alles :s. Ik heb het mezelf natuurlijk aangedaan.

Het is vooral de theorie waar ik morgen voor vrees trouwens. En voor mij zijn het nog meer dagen want we hebben nog transport :(.

Lorvet

Legacy Member
In combinatie met Analyse I is het idd wel zwaar, anders had ge 10 dagen. Komt er nog veel theorie bij in de laatste HS'en? Ik heb hier mijn begrippen geleerd, HS 3 gelezen en een 6-tal bewijsjes geleerd, veel meer kan ie niet vragen denk ik. Hoe was analyse I btw? Heb gehoord dat de eerste groep een stuk makkelijk was dan de 2de.

stinky

Legacy Member
Analyse ging wel. Maar vorige keer ook, dus... Ik maak altijd fouten op de details die errond worden gesteld en da kost u steeds punten.

Hfst. 4 zijn vooral oefeningen met enkele bewijzen en hfst. 5 is bijna enkel theorie, maar da zijn wel 100 blz.

Lorvet

Legacy Member
We zullen wel zien zeker? Ik denk dat ik het wel allemaal kan, enige dat me zou kunnen nekken is tijdstekort door rekenfouten of mijn rekenmachine dat niet mee wilt werken. Weet gij of ge alles moogt meenemen (dus ook opgeloste oefn en formularia)?

stinky

Legacy Member
Ja, ik denk het wel. Ik had wel ergens in mijn cursus geschreven dat ik voor de zekerheid een ander rekenmachine dan een GRM moest meenemen.

edit: Hebben jullie dat eigenlijk in de voormiddag?

Matt.

Legacy Member
WolCoM zei:
Hmmm kga stoppen voor vnv denk ik. Uurtje vroeger dan normaal, maar ben wa moe en heb nog 1,5 dag om te herhalen. Keer goe filmke checken fzo en der morgen invliegen!

edit: Countdown to 3 feb 2012 19:00 in Brussels

Nog maar 10 dagen examens? Dat valt echt wel mee eigenlijk. :unsure: Niet dat het al deftig geweest is. :sop: Wel beu dat er al heel wat menseng gedaan hebben...

WolCoM

Legacy Member
Matt. zei:
Nog maar 10 dagen examens? Dat valt echt wel mee eigenlijk. :unsure: Niet dat het al deftig geweest is. :sop:

Voor mij eigenlijk nog 2 dagen minder, 1e gedaan. Wel nog men 2 zwaarste examens. Maarja. :)

Joeshoe

Legacy Member
Examen 's morgens is echt niet aan mij besteed. Met mijn planningsvermogen van een goudvis zit ik de avond/nacht voordien meestal nog tot laat alles te herhalen. Zoals vandaag weer het geval gaat zijn. :unsure:

Dat het zo'n ontzettend saai vak als bedrijfsmanagement is doet er ook geen goed aan. :sleep: Meer dan de helft van de leerstof bestaat uit vaag omschreven technieken en methoden van management zonder in detail te gaan. Die dingen knal vanbuiten leren zonder te weten waarover het nu gaat is echt nuttig ja. :sop:

Baats

Legacy Member
Laatste dag blokken zit derop. Nu krijg ik weer het gevoel dat ik het niet grondig genoeg ken.. Heb ik altijd bij economie :p

insomnia

Legacy Member
't is goed geweest, hopelijk gaat het morgen wat beter dan vandaag, ik heb er in ieder geval toch al een beetje meer vertrouwen is, wel jammer dat het niet mondeling is, voor dit vak zou ik me er dan bijna zeker gewoon door kunnen lallen, dat gaat moeilijker op een schriftelijk natuurlijk :sad:

Succes nog nacht & examenmensen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan