Reflectus
Legacy Member
Rage zei:Wat kost dat voor jullie om een thesis te laten afdrukken en inbinden? Het gaat mij hier €120 kosten voor 5 stuks :doh:
Van mij lag het rond de 190 euro voor 4 stuks bij een véél te dure drukker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rage zei:Wat kost dat voor jullie om een thesis te laten afdrukken en inbinden? Het gaat mij hier €120 kosten voor 5 stuks :doh:
Niet plooien! Eerst mechanica morgenstinky zei:Ik denk dak stop met leren en zanger wordt.
Kwas naar een concert aan het luisteren en de zanger maakte een dubbelzinnige opmerking en ineens hoorde 2000 vrouwen ofzo roepen. En ik ondertussen maar leren over rekstrookjes.
Ik ga hier alles maar eens herhalen en op tijd in het bedje kruipen. Nog 6 dagen :applause:Lorvet zei:Niet plooien! Eerst mechanica morgenIk ga hier alles maar eens herhalen en op tijd in het bedje kruipen. Nog 6 dagen :applause:
. Ik heb het mezelf natuurlijk aangedaan.
.WolCoM zei:Hmmm kga stoppen voor vnv denk ik. Uurtje vroeger dan normaal, maar ben wa moe en heb nog 1,5 dag om te herhalen. Keer goe filmke checken fzo en der morgen invliegen!
edit: Countdown to 3 feb 2012 19:00 in Brussels
Niet dat het al deftig geweest is.
Wel beu dat er al heel wat menseng gedaan hebben...Matt. zei:Nog maar 10 dagen examens? Dat valt echt wel mee eigenlijk.Niet dat het al deftig geweest is.
![]()


Meer dan de helft van de leerstof bestaat uit vaag omschreven technieken en methoden van management zonder in detail te gaan. Die dingen knal vanbuiten leren zonder te weten waarover het nu gaat is echt nuttig ja. 
Matt. zei:Het is hier _echt_ wel stil, 4 posts in een uur?![]()
Drew zei:Nieuwe serie ontdekt![]()
ad: