Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drew zei:
Gij zijt ne pol&soc'er zeker?The Thick of It is a British comedy television series that satirises the inner workings of modern British government.

edraket zei:Het gaat kut. FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MeMa is niet moeilijk, enkel tijdsgebrek is ambetant. Heb ik toch gehoord van partim's. Voor de 6SP valt het nogal mee vind ik. Soms zijn de oefeningen nogal express lastig gemaakt zodat ge den draad kwijt kunt geraken. Bijvoorbeeld door een rare belasting op een balk te zetten zodat je iets langere singulariteitsfuncties krijgt (of zelfs bijna verplicht bent om die te gebruiken ipv de andere manier). Bij ons zat er een trapezium-vormige belasting op een balk.Lorvet zei:We zullen wel zien zeker? Ik denk dat ik het wel allemaal kan, enige dat me zou kunnen nekken is tijdstekort door rekenfouten of mijn rekenmachine dat niet mee wilt werken. Weet gij of ge alles moogt meenemen (dus ook opgeloste oefn en formularia)?

Utred zei:Kben nog altijd aan het proberen om niet de meeste posts te hebben.

Nog alleszins dit hoofdstuk afwerken en dan zien we wel hoe laat het is!Matt. zei:Dat maakt nu toch echt geen bal uit.![]()
'Maar slechts' is ni bepaald het beste Nederlands, zekerCadiuro zei:Komaan mensen, we hebben nog 1723 posts te gaan en maar slechts een kleine twee weken!
*hoping for no math errors*

Mmh, good one. GL.mac-bc zei:Ai, vandaag ontdekt dat slechts 1/3 van het examen morgen open boek is i.p.v. de 3/3 die ik voor ogen had... Dat wordt nog blokken geblazen vannacht.


Utred zei:Ik zou me een minder slechte student voelen als ik hier niet de meeste posts had.
Kben al blij dat ik er geen 100 voor zit gelijk in de vorige thread.

Matt. zei:Alsof dat een referentie is. Andere studenten kijken 10afleveringen van een of andere serie per dag, leest iedere dag iedere letter die in de krant gedrukt staat, ... ipv hier om het uur/de paar uur een postje te plaatsen... Bij wijze van spreken.![]()
Utred zei:Die drie dingen + Jeroen Meus en je hebt mijn gemiddelde blokdag.
Put_met_keren zei:Al bij al was het 1 van mijn betere dagen.
Met het idee van "ik ken het nu toch al genoeg" (of "als ik het nu nog niet kan, gaat het ook niet meer lukken op 2 dagen"). Zelfs herhalen doe ik niet meer de dag van 't examen, terwijl al mijn examens tot nu toe om 14 uur waren. In het eerste semester had ik dan mijn samenvatting mee en nam ik met opzet de L-trein die er 40 minuten over doet
) zodat ik niet gans gestressed mijn examen zit te maken.