Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
op p139 van de 245 die ik vandaag wil doen :doh:

Tis zoma wa van die blitz herhaling, gezien ik ma 2 dagen heb voor 425 pagina's.

Ironpole

Legacy Member
Ik stop voor vandaag. Ik sta voor op schema, hoera! Mja, niet dat het echt uitmaakt, dan heb ik meer tijd voor examenvragen en theorie herhalen.

Nu nog 10 dagen dus!

Lorvet zei:
We zullen wel zien zeker? Ik denk dat ik het wel allemaal kan, enige dat me zou kunnen nekken is tijdstekort door rekenfouten of mijn rekenmachine dat niet mee wilt werken. Weet gij of ge alles moogt meenemen (dus ook opgeloste oefn en formularia)?
MeMa is niet moeilijk, enkel tijdsgebrek is ambetant. Heb ik toch gehoord van partim's. Voor de 6SP valt het nogal mee vind ik. Soms zijn de oefeningen nogal express lastig gemaakt zodat ge den draad kwijt kunt geraken. Bijvoorbeeld door een rare belasting op een balk te zetten zodat je iets langere singulariteitsfuncties krijgt (of zelfs bijna verplicht bent om die te gebruiken ipv de andere manier). Bij ons zat er een trapezium-vormige belasting op een balk.

Theorie is van wat ik mij herinner vrij makkelijk. :)

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Kben nog altijd aan het proberen om niet de meeste posts te hebben.

Dat maakt nu toch echt geen bal uit. :p

Microscopie is best interessant zolang het niet te diepgaand is. :unsure: Nog alleszins dit hoofdstuk afwerken en dan zien we wel hoe laat het is!

Cadiuro

Legacy Member
Komaan mensen, we hebben nog 1723 posts te gaan en maar slechts een kleine twee weken!

*hoping for no math errors*

nog één afleveringetje werden er twee, uiteraard. Daym.

mac-bc

Legacy Member
Ai, vandaag ontdekt dat slechts 1/3 van het examen morgen open boek is i.p.v. de 3/3 die ik voor ogen had... Dat wordt nog blokken geblazen vannacht.

Utred

Legacy Member
Matt. zei:
Dat maakt nu toch echt geen bal uit. :p

Ik zou me een minder slechte student voelen als ik hier niet de meeste posts had.
Kben al blij dat ik er geen 100 voor zit gelijk in de vorige thread.

Th1x4nG

Legacy Member
Cadiuro zei:
Komaan mensen, we hebben nog 1723 posts te gaan en maar slechts een kleine twee weken!

*hoping for no math errors*
'Maar slechts' is ni bepaald het beste Nederlands, zeker :p
mac-bc zei:
Ai, vandaag ontdekt dat slechts 1/3 van het examen morgen open boek is i.p.v. de 3/3 die ik voor ogen had... Dat wordt nog blokken geblazen vannacht.
Mmh, good one. GL.

Put_met_keren

Legacy Member
Al bij al was het 1 van mijn betere dagen. Van 14u tot 18u30 bezig geweest met een mini-pauze tussendoor.
Alleen een beetje teleurgesteld dat ik na het avondeten niks meer heb gedaan. Maar zodra ik mij dan in de zetel geploft heb geraak ik er niet meer uit.
Nuja, morgen is er weer een dag. Ik kruip erin :)
Slaapwel :p

Utred

Legacy Member
300 pagina's ain't nothing but a thing. Gans herhaald vandaag. Morgen nog eens, en dan wordt dat examen het zoveelste grote succes op rij.

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Ik zou me een minder slechte student voelen als ik hier niet de meeste posts had.
Kben al blij dat ik er geen 100 voor zit gelijk in de vorige thread.

Alsof dat een referentie is. Andere studenten kijken 10afleveringen van een of andere serie per dag, leest iedere dag iedere letter die in de krant gedrukt staat, ... ipv hier om het uur/de paar uur een postje te plaatsen... Bij wijze van spreken. :p

Utred

Legacy Member
Matt. zei:
Alsof dat een referentie is. Andere studenten kijken 10afleveringen van een of andere serie per dag, leest iedere dag iedere letter die in de krant gedrukt staat, ... ipv hier om het uur/de paar uur een postje te plaatsen... Bij wijze van spreken. :p

Die drie dingen + Jeroen Meus en je hebt mijn gemiddelde blokdag.

glashelder

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Al bij al was het 1 van mijn betere dagen.

Hier toch ook wel. Altijd zo de dag na een examen. Frisse start, nieuw vak, heb er dan weer helemaal zin in. De druk is dan ook groot want ik ken het ook nog niet zo heel goed, dus dan doe ik een extra effort.

Hoe dichter bij het examen ik kom, hoe minder ik doe :lol: Met het idee van "ik ken het nu toch al genoeg" (of "als ik het nu nog niet kan, gaat het ook niet meer lukken op 2 dagen"). Zelfs herhalen doe ik niet meer de dag van 't examen, terwijl al mijn examens tot nu toe om 14 uur waren. In het eerste semester had ik dan mijn samenvatting mee en nam ik met opzet de L-trein die er 40 minuten over doet :p

Nu probeer ik gewoon te ontspannen (door een soort fatalistische houding aan te nemen :unsure:) zodat ik niet gans gestressed mijn examen zit te maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan