Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Utred zei:
Pijpen van een jeansbroek knippen en er hotpants van maken! En vanboven alleen een bloemenkans dragen en niets anders. Het zijn daar toch allemaal hippies, die gaan dat appreciëren.

Alhoewel, zitten jullie in Leuven ook in hetzelfde gebouw als de wijsbegeerte en de afrikanen en islamistiekers enzo?

We zitten in het msi, ik weet dat musicologie en slavistiek en zo daar zitten maar wijsbegeerte... zou kunnen.

Utred

Legacy Member
coldplayke zei:
We zitten in het msi, ik weet dat musicologie en slavistiek en zo daar zitten maar wijsbegeerte... zou kunnen.

Moest de wijsbegeerte daar zitten zou je ze wel al gezien hebben denk ik. Die mensen steken er meestal nogal uit:unsure:

TheRedDevils

Legacy Member
X
Bertel kwam bij ons het lokaal binnen tijdens het examen met de woorden dat hij veel van ons verwacht aangezien iemand hem net had verteld dat "er veel vragen trgkwamen uit vroegere examens". Welke mossel heeft dat verteld??? Das werkelijk niet nadenken voor ge iets zegt.

Y
Beste HW1-ers,
in naam van Z moet ik hem verontschuldigen voor zijn domme daad bij Bertel. Iedereen zal wel weten over wat het gaat :)
Hij is beschaamd over zijn daad en vroeg mij daarom dit te posten, bij deze, sorry aan al degene die een herexamen zullen hebben ! Het was niet zijn bedoeling.

Vriendelijke groetjes van Z

:lol:
Hopelijk ben ik erdoor voor recht, hij zal het herexamen echt moeilijk maken denk ik:D

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
X
Bertel kwam bij ons het lokaal binnen tijdens het examen met de woorden dat hij veel van ons verwacht aangezien iemand hem net had verteld dat "er veel vragen trgkwamen uit vroegere examens". Welke mossel heeft dat verteld??? Das werkelijk niet nadenken voor ge iets zegt.

Y
Beste HW1-ers,
in naam van Z moet ik hem verontschuldigen voor zijn domme daad bij Bertel. Iedereen zal wel weten over wat het gaat :)
Hij is beschaamd over zijn daad en vroeg mij daarom dit te posten, bij deze, sorry aan al degene die een herexamen zullen hebben ! Het was niet zijn bedoeling.

Vriendelijke groetjes van Z

:lol:
Hopelijk ben ik erdoor voor recht, hij zal het herexamen echt moeilijk maken denk ik:D

Maakt toch niet uit? Vragen zijn gesteld, hij kan ze toch niet gaan aanpassen of strenger verbeteren (want MC..).

Herexamen van recht vorig jaar bleek overigens poepsimpel te zijn ;)

Lorvet

Legacy Member
Matt, welk vak was dat waarbij je zo'n 20blz van uw cursus moet reproduceren? Een bio-ir is aan het kijken voor zijn master en voor welke vakken hij zeker niet moet pakken :p

tom1

Legacy Member
Lorvet zei:
Matt, welk vak was dat waarbij je zo'n 20blz van uw cursus moet reproduceren? Een bio-ir is aan het kijken voor zijn master en voor welke vakken hij zeker niet moet pakken :p

Dat is echt een leuk vak hoor, dat zijn allemaal vrij logische dingen :p.

Ardo

Legacy Member
TheRedDevils zei:
X
Bertel kwam bij ons het lokaal binnen tijdens het examen met de woorden dat hij veel van ons verwacht aangezien iemand hem net had verteld dat "er veel vragen trgkwamen uit vroegere examens". Welke mossel heeft dat verteld??? Das werkelijk niet nadenken voor ge iets zegt.

Y
Beste HW1-ers,
in naam van Z moet ik hem verontschuldigen voor zijn domme daad bij Bertel. Iedereen zal wel weten over wat het gaat :)
Hij is beschaamd over zijn daad en vroeg mij daarom dit te posten, bij deze, sorry aan al degene die een herexamen zullen hebben ! Het was niet zijn bedoeling.

Vriendelijke groetjes van Z

:lol:
Hopelijk ben ik erdoor voor recht, hij zal het herexamen echt moeilijk maken denk ik:D

Haha ben ik blij dak n goe gevoel heb bij mn examen :p die gaat da herexamen nu zo moeilijk maken wrs xp

Matt.

Legacy Member
Lorvet zei:
Matt, welk vak was dat waarbij je zo'n 20blz van uw cursus moet reproduceren? Een bio-ir is aan het kijken voor zijn master en voor welke vakken hij zeker niet moet pakken :p

Zie PM.

tom1 zei:
Dat is echt een leuk vak hoor, dat zijn allemaal vrij logische dingen :p.

Interessant ja, tot ge examen hebt. :p Ik vond dat ook een interessant vak en em geeft tof les en zo, maar het examen is meer dan reden genoeg om het niet te volgen imo. :p

Geen tetten maar ook vree schoon.

Rage

Legacy Member
Wat kost dat voor jullie om een thesis te laten afdrukken en inbinden? Het gaat mij hier €120 kosten voor 5 stuks :doh:

stinky

Legacy Member
Ik denk dak stop met leren en zanger wordt.
Kwas naar een concert aan het luisteren en de zanger maakte een dubbelzinnige opmerking en ineens hoorde 2000 vrouwen ofzo roepen. En ik ondertussen maar leren over rekstrookjes :(.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan