Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
glashelder zei:
Je kan daar wel mee lachen, maar 't zal ik niet zijn die het vak 5-6-7 keren opnieuw moet doen. :)

Ik ben te lui om te zoeken, maar hoe komt het dan dat je op je 26e nog niet afgestudeerd bent?

Nas

Legacy Member
Mijn lessenrooster is wel episch

Maandag: /
Dinsdag: 13u - 17u15
Woensdag: 14u30 - 17u15
Donderdag: 13u - 15u45 & 16u - 18u45
Vrijdag: 8u30 - 11u15 & 13u - 14u15

glashelder

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik ben te lui om te zoeken, maar hoe komt het dan dat je op je 26e nog niet afgestudeerd bent?

Niet omdat ik niks deed voor school, in ieder geval ;) Heb altijd mooie punten gehad. Alleen nogal wispelturig in mijn puberteit: wou vanalles doen, om de 2 jaar veranderd van richting en mijn ouders die me ook altijd lieten doen met het idee van "ze moet doen wat ze graag doet." Uiteindelijk in Nederland geëindigd, daar ook een opleiding niet afgemaakt (niet omdat ik niet wou, maar mijn relatie was afgesprongen en dan zat ik daar heel alleen in een ander land). Teruggekomen naar België, nog een jaartje of 2 gesukkeld met mezelf en dan begonnen aan tweedekansonderwijs op mijn 22ste.

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Niet omdat ik niks deed voor school, in ieder geval ;) Heb altijd mooie punten gehad. Alleen nogal wispelturig in mijn puberteit: wou vanalles doen, om de 2 jaar veranderd van richting en mijn ouders die me ook altijd lieten doen met het idee van "ze moet doen wat ze graag doet." Uiteindelijk in Nederland geëindigd, daar ook een opleiding niet afgemaakt (niet omdat ik niet wou, maar mijn relatie was afgesprongen en dan zat ik daar heel alleen in een ander land). Teruggekomen naar België, nog een jaartje of 2 gesukkeld met mezelf en dan begonnen aan tweedekansonderwijs op mijn 22ste.
Ik zou dit in je handtekening zetten :unsure:

Trouwens, ik krijg hier het gevoel dat je na het middelbaar direct moet gaan studeren en zo vlug mogelijk je opleiding afmaken.

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Ik zou dit in je handtekening zetten :unsure:

Trouwens, ik krijg hier het gevoel dat je na het middelbaar direct moet gaan studeren en zo vlug mogelijk je opleiding afmaken.

Ik moet echt dringend werk maken van die glashelder FAQ :unsure:

Dat zou ik ook aanraden hoor. Mijn domme keuzes hebben het er niet gemakkelijker op gemaakt, in ieder geval. (Aan de andere kant, misschien was ik op mijn 18de nog niet volwassen genoeg om te studeren en zou ik ook zo'n gevalletje geweest zijn dat niet genoeg doet, of elk semester een andere richting probeert.)


Nas zei:
Mijn lessenrooster is wel episch
Recht op vrijdag van 13u tot 14u15 valt 9 van de 10 keren weg. Die les wordt alleen gegeven mocht hij om één of andere reden niet toekomen met de les van donderdag. Was vorig jaar maar 2 keer zo.

Iemand

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Rechten 27ste :lol:

Merkwaardig dat wanneer je blijkbaar weinig verstand moet hebben om rechten te volgen/begrijpen, je mij toch om duiding vraagt over een inleidende cursus. ;)

Subai

Legacy Member
Duckwhisperer zei:

Iemand die hier cultuurwetenschappen studeert? Gni Gni...

Vandaag nog niets gedaan. Ging ook niet studeren sinds ik pas mijn volgende maandag heb, maar toch. Ge voelt u daar in zekere zin slecht bij, zeker als een wijveke u stuurt: "ik zit daar al, waar zit gij?". En dan moet ik wel een flauwe mop maken: "thuis op mijn bureaustoel" om mij niet ZO slecht te voelen :s

Vincort

Legacy Member
Iemand zei:
Merkwaardig dat wanneer je blijkbaar weinig verstand moet hebben om rechten te volgen/begrijpen, je mij toch om duiding vraagt over een inleidende cursus. ;)

Ze maken alle wetten en KB en shit gewoon zo cryptisch om verstandig te doen.

Nuff said:woohoo:

Th1x4nG

Legacy Member
Iemand zei:
Merkwaardig dat wanneer je blijkbaar weinig verstand moet hebben om rechten te volgen/begrijpen, je mij toch om duiding vraagt over een inleidende cursus. ;)

Nou nou jongens, hou het wel een beetje leuk. :unsure:

glashelder

Legacy Member
Subai zei:
Vandaag nog niets gedaan. Ging ook niet studeren sinds ik pas mijn volgende maandag heb, maar toch. Ge voelt u daar in zekere zin slecht bij, zeker als een wijveke u stuurt: "ik zit daar al, waar zit gij?". En dan moet ik wel een flauwe mop maken: "thuis op mijn bureaustoel" om mij niet ZO slecht te voelen :s

Haha, dat heb ik altijd met ochtend/middagblokkers versus avond/nachtblokkers. Ik behoor dus tot die laatste. Zit ik te chatten met zo ene die om 8u opstaat, vraagt ze mij de oplossing van één of andere oefening en zeg ik dat ik nu niet bezig ben en dat ik dat programma niet opstaan heb. "Ah, neem je pauze?" "Nee, ik moet nog beginnen." "... om 14u? :wtf:" "Ja, ik ben nog niet lang wakker" :p

Die kon dat echt niet vatten, ze heeft me eens om 21u15 verteld dat ze al bezig was van 9u 's ochtends en net gedaan had. Ik zat er toen net aan te denken om eens te beginnen :') Volgens mij denkt die echt dat ik helemaal niks doe of zo.

Tsubasa

Legacy Member
Mijn 3u slaap is mij aan't inhalen. Amai, ben moe. Niet dat ik iets doe of heb gedaan vandaag. Heb vrijdag toch al opgegeven in mijn hoofd. Ga er wel 2 dagen voor leren, maar goed :p

Racing_Genk

Legacy Member
Iemand zei:
Merkwaardig dat wanneer je blijkbaar weinig verstand moet hebben om rechten te volgen/begrijpen, je mij toch om duiding vraagt over een inleidende cursus. ;)
Haha:p

Racing_Genk

Legacy Member
38.5/48 op mijn examen Engels:woohoo:

Telt dus wel maar voor 4.8 mee van de 20 :s

coldplayke

Legacy Member
Morgen mondeling :(
Waarom ben ik zo awkward als ik met mensen praat die ik niet goed ken :cry:

Utred

Legacy Member
Omdat je een jaar hebt overgeslaan en je daardoor niet sociaal hebt kunnen ontwikkelen.

coldplayke

Legacy Member
Ik dacht nu echt dat gij ging zeggen: diepe decolleté en kort rokske aandoen.
Jammer genoeg heb ik dat niet :sop:

Utred

Legacy Member
Pijpen van een jeansbroek knippen en er hotpants van maken! En vanboven alleen een bloemenkans dragen en niets anders. Het zijn daar toch allemaal hippies, die gaan dat appreciëren.

Alhoewel, zitten jullie in Leuven ook in hetzelfde gebouw als de wijsbegeerte en de afrikanen en islamistiekers enzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan