Exorikos
Legacy Member
glashelder zei:Je kan daar wel mee lachen, maar 't zal ik niet zijn die het vak 5-6-7 keren opnieuw moet doen.![]()
Ik ben te lui om te zoeken, maar hoe komt het dan dat je op je 26e nog niet afgestudeerd bent?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
glashelder zei:Je kan daar wel mee lachen, maar 't zal ik niet zijn die het vak 5-6-7 keren opnieuw moet doen.![]()
Exorikos zei:Ik ben te lui om te zoeken, maar hoe komt het dan dat je op je 26e nog niet afgestudeerd bent?
Heb altijd mooie punten gehad. Alleen nogal wispelturig in mijn puberteit: wou vanalles doen, om de 2 jaar veranderd van richting en mijn ouders die me ook altijd lieten doen met het idee van "ze moet doen wat ze graag doet." Uiteindelijk in Nederland geëindigd, daar ook een opleiding niet afgemaakt (niet omdat ik niet wou, maar mijn relatie was afgesprongen en dan zat ik daar heel alleen in een ander land). Teruggekomen naar België, nog een jaartje of 2 gesukkeld met mezelf en dan begonnen aan tweedekansonderwijs op mijn 22ste.Ik zou dit in je handtekening zettenglashelder zei:Niet omdat ik niks deed voor school, in ieder gevalHeb altijd mooie punten gehad. Alleen nogal wispelturig in mijn puberteit: wou vanalles doen, om de 2 jaar veranderd van richting en mijn ouders die me ook altijd lieten doen met het idee van "ze moet doen wat ze graag doet." Uiteindelijk in Nederland geëindigd, daar ook een opleiding niet afgemaakt (niet omdat ik niet wou, maar mijn relatie was afgesprongen en dan zat ik daar heel alleen in een ander land). Teruggekomen naar België, nog een jaartje of 2 gesukkeld met mezelf en dan begonnen aan tweedekansonderwijs op mijn 22ste.

Nas zei:Ik zou dit in je handtekening zetten
Trouwens, ik krijg hier het gevoel dat je na het middelbaar direct moet gaan studeren en zo vlug mogelijk je opleiding afmaken.

Recht op vrijdag van 13u tot 14u15 valt 9 van de 10 keren weg. Die les wordt alleen gegeven mocht hij om één of andere reden niet toekomen met de les van donderdag. Was vorig jaar maar 2 keer zo.Nas zei:Mijn lessenrooster is wel episch
Racing_Genk zei:Rechten 27ste![]()

Duckwhisperer zei:

Iemand zei:Merkwaardig dat wanneer je blijkbaar weinig verstand moet hebben om rechten te volgen/begrijpen, je mij toch om duiding vraagt over een inleidende cursus.![]()

Iemand zei:Merkwaardig dat wanneer je blijkbaar weinig verstand moet hebben om rechten te volgen/begrijpen, je mij toch om duiding vraagt over een inleidende cursus.![]()

Th1x4nG zei:Nou nou jongens, hou het wel een beetje leuk.![]()

Subai zei:Vandaag nog niets gedaan. Ging ook niet studeren sinds ik pas mijn volgende maandag heb, maar toch. Ge voelt u daar in zekere zin slecht bij, zeker als een wijveke u stuurt: "ik zit daar al, waar zit gij?". En dan moet ik wel een flauwe mop maken: "thuis op mijn bureaustoel" om mij niet ZO slecht te voelen![]()
" "Ja, ik ben nog niet lang wakker" 
HahaIemand zei:Merkwaardig dat wanneer je blijkbaar weinig verstand moet hebben om rechten te volgen/begrijpen, je mij toch om duiding vraagt over een inleidende cursus.![]()
