Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

_ns_

Legacy Member
DeepKick zei:
Weet mij te zeggen wat Alain Laurent vroeg over negotiation.

Het verschil tussen position en intrest.



Wat een moeilijk examen, kans voor mijn eerst buis evah is vrij reëel. :(


@hierboven: dulci

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:


Ik dacht dit 'Ok, 4u analytisch boekhouden, beginnen om 8u15.. Ik heb Venn. BH overleefd, dus dit moet ook lukken'. En toen zag ik 'Joke Huysman' staan.

Ik kan wel een beetje schikken zodat ik dinsdag vrij heb en alle andere dagen van 8u15 tot 15u30 les heb. 'k Heb wel net gelezen dat statistiek niet wekelijks zou zijn?

Nu nog laatste stukje van de slides van vorig jaar aan't doornemen (aanrader!). Dan nog de moeilijkere stukken in het boek herhalen en vervolgens mijn samenvatting knallen. Zo moet het zeker lukken :p

Tsubasa

Legacy Member
Toevallig op de examenplanning van volgend semester gekomen: kak.

Examens: 2 juni, 6 juni, 8 juni, 9 juni (WISKUNDE), 13 juni, 25 juni.

Burntfaceman

Legacy Member
Kheb nu nog 2 dagen voor geschiedenis van het privaatrecht, moet lukken :unsure:

Matt.

Legacy Member
TimeFtw zei:
*hmm, tis al weer een dag of twee geleden dak nog es buiten ben geweest*
*gaat buiten*
*fuck das kou buiten*
*gaat binnen*

:')

tommie314 zei:
Bio-ir is erger.

Enkel het eerste jaar is erger denk ik? :) Hoewel het tegenwoordig ook al beter is, ze hebben nu ook een uur pauze in eerste bach bij ons (en minder les precies), toen ik in eerste bach zat was dat soms een kwartier of half uur. :p En dat viel echt mee, 's ochtens theorie, en dan een ganse middag practicum meestal.
In tweede bach hebt ge veel meer theorie en veel minder practicum, de dagen mogen dan wel korter zijn, toch een pak zwaarder imo om van 8h30-16h op een stoel te zitten en te luisteren dan van 8h30-13h theorie te hebben en van 14-19h in 't labo te staan...

Snowyflake

Legacy Member
Utred zei:
Mooi zo. 1 van mijn favoriete nummers van hen.

't is dan ook een fantastisch liedje :love:

Baats zei:
Ik dacht dit 'Ok, 4u analytisch boekhouden, beginnen om 8u15.. Ik heb Venn. BH overleefd, dus dit moet ook lukken'. En toen zag ik 'Joke Huysman' staan.

Ik kan wel een beetje schikken zodat ik dinsdag vrij heb en alle andere dagen van 8u15 tot 15u30 les heb. 'k Heb wel net gelezen dat statistiek niet wekelijks zou zijn?

Nu nog laatste stukje van de slides van vorig jaar aan't doornemen (aanrader!). Dan nog de moeilijkere stukken in het boek herhalen en vervolgens mijn samenvatting knallen. Zo moet het zeker lukken :p

ja ik heb mijn lessenrooster als volgt kunnens schikken:

maandag van 8u15 tot 12u30
dinsdag van 8u15 tot 12u30
woensdag vrij
donderdag van 8u15 tot 12u30
vrijdag van 8u15 tot 17u45 (wel weekend als beloning dan :p)

Door altijd om 12u30 klaar te zijn kan ik dat vroeg opstaan dan compenseren met siestas :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Mijn lessenrooster volgend semester zal waarschijnlijk er zo uitzien:

Maandag 3 lessen (twee uurtjes vrij in de voormiddag)
Dinsdag 1 les net na de middag
Woensdag 1 les net tijdens de middag
Donderdag 1 les net na de middag
Vrijdag 1 les net voor de middag

Kga proberen nog wa te foefelen met oefenzittingen verschuiven (bij andere reeksen volgen enzo, kijken waar de beste assistenten zitten). Vrijdag kan ik normaal gezien vrij houden :D

Kan je je ISP nog aanpassen bij het begin van het semester? Dan ga ik wel proberen nog een vak van het tweede jaar bij op te nemen, anders wordt het ook maar saai.

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
Bleh, weet niet goed wat te verwachten van BTW.. prof kan et zo moeilijk maken als hij wil!

TheRedDevils

Legacy Member
Snowyflake zei:
't is dan ook een fantastisch liedje :love:



ja ik heb mijn lessenrooster als volgt kunnens schikken:

maandag van 8u15 tot 12u30
dinsdag van 8u15 tot 12u30
woensdag vrij
donderdag van 8u15 tot 12u30
vrijdag van 8u15 tot 17u45 (wel weekend als beloning dan :p)

Door altijd om 12u30 klaar te zijn kan ik dat vroeg opstaan dan compenseren met siestas :unsure:

Heb mijn rooster ook gemaakt, moet wel nog slagen voor H&F Verrichtingen :p
maandag vrij
dinsdag van 10u30 tot 17u45
woensdag 8u15 tot 15u30
donderdag 13u30 tot 17u45
vrijdag 10u30 tot 15u30

vind het nog een lastig rooster. verlengd weekend is wel zalig :D
kan wel nog veranderen, zal ervoor zorgen dat ik samen met een maat naar duits ga etc...

Matt.

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Heb mijn rooster ook gemaakt, moet wel nog slagen voor H&F Verrichtingen :p
maandag vrij
dinsdag van 10u30 tot 17u45
woensdag 8u15 tot 15u30
donderdag 13u30 tot 17u45
vrijdag 10u30 tot 15u30

vind het nog een lastig rooster. verlengd weekend is wel zalig :D
kan wel nog veranderen, zal ervoor zorgen dat ik samen met een maat naar duits ga etc...

Lastig rooster? Wtf. :p

Hier:
Maandag: 8h30 - 11h15, 14h30-17h15
Dinsdag: 13h-15h45
Woensdag 8h30 - 15h45 (geen middagpauze)
Donderdag: 8h30 - 18h45 (geen middagpauze)
Vrijdag: 8h30 - 12h45

freakykiller

Legacy Member
Jamaja mensen tis wel nog examens hé :sop:, nog nie dromen !

(bovendien is lessen doen overrated)

glashelder

Legacy Member
Lessenrooster:
- maandag 16u-17u15 (gah, da's hier om 14u15 vertrekken en pas om 19u thuis of zo :sop:)
- dinsdag 13u-17u15
- woensdag 10u-11u15 en 14u30-17u15
- donderdag 8u30-11u15 en 11u30-12u45
- vrijdag 8u30-9u45 en 11u30-14u15

freakykiller zei:
het aantal nachtblokkers is precies ferm afgenome :unsure:
't Is sowieso wat stiller op 9lives de laatste tijd. Ik ga slapen, word wakker en ga even later online, en dan is er zo anderhalve pagina bijgekomen in de ergernissen-thread. Is wel eens anders.

Manu zei:
Onderschatting is onze grootste vijand denk ik :p + verveling en eventueel lui zijn, en ge hebt het gescheten. Maar ok daar trapt ge 1x in, heel misschien 2x. Als ge diezelfde fout blijft maken zijt ge gewoon gatachterlijk.

Of zoals ik er nog enkele ken: "Ik heb tijd en mijn vader heeft geld."
Ja, 't zal eerder dat lui zijn, denk ik. Het boek telt zo'n 500 pagina's. Ik las altijd braaf de teksten als voorbereiding op het college (werd aangeraden om goed mee te zijn), en nam het boek dan mee om de belangrijke stukken aan te duiden die ik eventueel nog niet zelf had aangeduid en om te zien waar hij de nadruk legde.

Laatste les hoor ik mensen achter mij zeggen:
"Waar zit jij al?"
"k Weet niet, ergens rond bladzijde 250 of zo."
"Ah, ik nog maar aan 150."

Ja, niet moeilijk hé, als je nog 3/4de van het boek moet lezen als de blok begint :unsure:

Utred

Legacy Member
Wie leest er nu zijn cursussen al voor dat de blok begint, daar zijn de lessen toch voor:s:s:s:s


:unsure:

glashelder

Legacy Member
Mensen die niet van plan zijn om elk semester een andere richting te doen? :unsure:

WolCoM

Legacy Member
glashelder zei:
Ja, 't zal eerder dat lui zijn, denk ik. Het boek telt zo'n 500 pagina's. Ik las altijd braaf de teksten als voorbereiding op het college (werd aangeraden om goed mee te zijn), en nam het boek dan mee om de belangrijke stukken aan te duiden die ik eventueel nog niet zelf had aangeduid en om te zien waar hij de nadruk legde.

Laatste les hoor ik mensen achter mij zeggen:
"Waar zit jij al?"
"k Weet niet, ergens rond bladzijde 250 of zo."
"Ah, ik nog maar aan 150."

Ja, niet moeilijk hé, als je nog 3/4de van het boek moet lezen als de blok begint :unsure:

Hahaha, goeike! Khad et bijna niet door dat vo te lachen was.

Of nie? :wtf: :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan