Utred
Legacy Member
Snowyflake zei:
Is dat toeval of komt je sig van de Dropkick Murphys?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snowyflake zei:
Utred zei:Is dat toeval of komt je sig van de Dropkick Murphys?

DeepKick zei:Weet mij te zeggen wat Alain Laurent vroeg over negotiation.

Snowyflake zei:nooooIk ga ook keer beginnen puzzelen op het eerste zicht kan ik er al voor zorgen dat ik dinsdag geen les zou hebben kwestie van toch dagje uitslapen te hebben
edit: weer om 8u15 van jokege weet dat ge haar lessen nooit een seconde later gaan beginnen he
ad:

TimeFtw zei:*hmm, tis al weer een dag of twee geleden dak nog es buiten ben geweest*
*gaat buiten*
*fuck das kou buiten*
*gaat binnen*
tommie314 zei:Bio-ir is erger.
Hoewel het tegenwoordig ook al beter is, ze hebben nu ook een uur pauze in eerste bach bij ons (en minder les precies), toen ik in eerste bach zat was dat soms een kwartier of half uur.
En dat viel echt mee, 's ochtens theorie, en dan een ganse middag practicum meestal.Utred zei:Mooi zo. 1 van mijn favoriete nummers van hen.

Baats zei:Ik dacht dit 'Ok, 4u analytisch boekhouden, beginnen om 8u15.. Ik heb Venn. BH overleefd, dus dit moet ook lukken'. En toen zag ik 'Joke Huysman' staan.
Ik kan wel een beetje schikken zodat ik dinsdag vrij heb en alle andere dagen van 8u15 tot 15u30 les heb. 'k Heb wel net gelezen dat statistiek niet wekelijks zou zijn?
Nu nog laatste stukje van de slides van vorig jaar aan't doornemen (aanrader!). Dan nog de moeilijkere stukken in het boek herhalen en vervolgens mijn samenvatting knallen. Zo moet het zeker lukken![]()
)

Snowyflake zei:'t is dan ook een fantastisch liedje
ja ik heb mijn lessenrooster als volgt kunnens schikken:
maandag van 8u15 tot 12u30
dinsdag van 8u15 tot 12u30
woensdag vrij
donderdag van 8u15 tot 12u30
vrijdag van 8u15 tot 17u45 (wel weekend als beloning dan)
Door altijd om 12u30 klaar te zijn kan ik dat vroeg opstaan dan compenseren met siestas![]()


TheRedDevils zei:Heb mijn rooster ook gemaakt, moet wel nog slagen voor H&F Verrichtingen
maandag vrij
dinsdag van 10u30 tot 17u45
woensdag 8u15 tot 15u30
donderdag 13u30 tot 17u45
vrijdag 10u30 tot 15u30
vind het nog een lastig rooster. verlengd weekend is wel zalig
kan wel nog veranderen, zal ervoor zorgen dat ik samen met een maat naar duits ga etc...

)'t Is sowieso wat stiller op 9lives de laatste tijd. Ik ga slapen, word wakker en ga even later online, en dan is er zo anderhalve pagina bijgekomen in de ergernissen-thread. Is wel eens anders.freakykiller zei:het aantal nachtblokkers is precies ferm afgenome![]()
Ja, 't zal eerder dat lui zijn, denk ik. Het boek telt zo'n 500 pagina's. Ik las altijd braaf de teksten als voorbereiding op het college (werd aangeraden om goed mee te zijn), en nam het boek dan mee om de belangrijke stukken aan te duiden die ik eventueel nog niet zelf had aangeduid en om te zien waar hij de nadruk legde.Manu zei:Onderschatting is onze grootste vijand denk ik+ verveling en eventueel lui zijn, en ge hebt het gescheten. Maar ok daar trapt ge 1x in, heel misschien 2x. Als ge diezelfde fout blijft maken zijt ge gewoon gatachterlijk.
Of zoals ik er nog enkele ken: "Ik heb tijd en mijn vader heeft geld."

glashelder zei:Ja, 't zal eerder dat lui zijn, denk ik. Het boek telt zo'n 500 pagina's. Ik las altijd braaf de teksten als voorbereiding op het college (werd aangeraden om goed mee te zijn), en nam het boek dan mee om de belangrijke stukken aan te duiden die ik eventueel nog niet zelf had aangeduid en om te zien waar hij de nadruk legde.
Laatste les hoor ik mensen achter mij zeggen:
"Waar zit jij al?"
"k Weet niet, ergens rond bladzijde 250 of zo."
"Ah, ik nog maar aan 150."
Ja, niet moeilijk hé, als je nog 3/4de van het boek moet lezen als de blok begint![]()

http://forgifs.com/gallery/d/74852-1/Fatboy_reacts.gifglashelder zei:Mensen die niet van plan zijn om elk semester een andere richting te doen?![]()