PinkyNTheBrain
Legacy Member
Utred zei:
[youtube]-0hjSaYCRnA[/youtube] !!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Utred zei:
Tsubasa zei:Heb jij uw examen al gehad waar je ook niet mee rond geraakte?
ad:Subai zei:I get your point...ad:

Tsubasa zei:Huh... I'm guessing no? Was gewoon echt een vraag![]()

3 van de 6 goed en de rest een beetje, dat is erdoor e.Ikzelf heb 3/6 vragen echt deftig kunnen antwoorden. Niet al te goed dus.
Subai zei:Ah, om te antwoorden dan: ja. Was een verschrikkelijk examen. Van iedereen die ik gehoord heb is het bij niemand echt goed gegaan dus daar troost ik mijzelf nog wat mee. Ikzelf heb 3/6 vragen echt deftig kunnen antwoorden. Niet al te goed dus.
Nu nog 2 examens te gaan, maar kan mijzelf amper nog motiveren![]()
Utred zei:3 van de 6 goed en de rest een beetje, dat is erdoor e.

PinkyNTheBrain zei:Ik ken da, das zo het examentraject van een 9... al té vaak gehad![]()
Tsubasa zei:Ik heb dat zelf nog niet zo vaak gehad, maar dat denk ik er nu ook van. Wat er voor zorgt dat ik mezelf echt moeilijk kan motiveren. Dit is echt lame eigenlijk, beetje zelfdiscipline verdomme! Dan blijft de 10 een optie.
Na eten en middagpauze gaat het lukken. Koffie en gewoon gaan.
PinkyNTheBrain zei:Ik ken da, das zo het examentraject van een 9... al té vaak gehad![]()

PinkyNTheBrain zei:Ik ken da, das zo het examentraject van een 9... al té vaak gehad![]()
