Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

freakykiller

Legacy Member
Bwa toch altijd wel kleine afbeeldingen, maar wat er op staat is altijd in orde

kabouterwesley

Legacy Member
Gaat van Antwerpen naar Gent in het midden van't schooljaar en ken daar weer niemand... Tga weer wa geven. (En ook nog niet op kot eerste halfjaar)

Subai

Legacy Member
Tsubasa zei:
Huh... I'm guessing no? Was gewoon echt een vraag :p

Ah, om te antwoorden dan: ja. Was een verschrikkelijk examen. Van iedereen die ik gehoord heb is het bij niemand echt goed gegaan dus daar troost ik mijzelf nog wat mee. Ikzelf heb 3/6 vragen echt deftig kunnen antwoorden. Niet al te goed dus.

Nu nog 2 examens te gaan, maar kan mijzelf amper nog motiveren :help:

Tsubasa

Legacy Member
Subai zei:
Ah, om te antwoorden dan: ja. Was een verschrikkelijk examen. Van iedereen die ik gehoord heb is het bij niemand echt goed gegaan dus daar troost ik mijzelf nog wat mee. Ikzelf heb 3/6 vragen echt deftig kunnen antwoorden. Niet al te goed dus.

Nu nog 2 examens te gaan, maar kan mijzelf amper nog motiveren :help:

Valt inderdaad nog mee, nee? Ik kan mezelf ook niet meer motiveren, nochtans als ik wat zou doordoen lukt het heel mss.

Subai

Legacy Member
Utred zei:
3 van de 6 goed en de rest een beetje, dat is erdoor e.

Ja, maar de punten die je kon verdienen stonden niet naast de vragen. En bij de ene vraag moest je al wat meer antwoorden dan bij de andere.

Moet wel zeggen dat ik mijzelf laag inschat zodat het eventueel nog wat kan meevallen :p

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ik ken da, das zo het examentraject van een 9... al té vaak gehad :D

Tsubasa

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Ik ken da, das zo het examentraject van een 9... al té vaak gehad :D

Ik heb dat zelf nog niet zo vaak gehad, maar dat denk ik er nu ook van. Wat er voor zorgt dat ik mezelf echt moeilijk kan motiveren. Dit is echt lame eigenlijk, beetje zelfdiscipline verdomme! Dan blijft de 10 een optie.

Na eten en middagpauze gaat het lukken. Koffie en gewoon gaan.

Subai

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ik heb dat zelf nog niet zo vaak gehad, maar dat denk ik er nu ook van. Wat er voor zorgt dat ik mezelf echt moeilijk kan motiveren. Dit is echt lame eigenlijk, beetje zelfdiscipline verdomme! Dan blijft de 10 een optie.

Na eten en middagpauze gaat het lukken. Koffie en gewoon gaan.

I'll join you!

Fliblit

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Ik ken da, das zo het examentraject van een 9... al té vaak gehad :D

Mja, ik had vorig jaar veel te veel een 8 of een 9 die ik helemaal niet had zien aankomen. Als het nu niet zo goed gegaan is ga ik er nu van uit dat ik geen 10 ga hebben. Beter dat dan denken "ik ga er wel door zijn, kheb tenslotte op alles wat kunnen antwoorden" om dan vier 9's te halen :sop:

Utred

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Ik ken da, das zo het examentraject van een 9... al té vaak gehad :D

Ik had vorig jaar een 10 of 11 op alle vakken waar ik sterk twijfelde. Mijn 9's had ik totaal niet verwacht want die examens waren vlot gegaan:p

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ik heb al 16 herexamens gemaakt op 4j tijd.

In 1e zit waren de punten voor die 16 stuks: 7,7,8,8,8,9,9,9,9,9,9,9,9,9,9,9 fffffffuuuuuuu (wel altijd goed gemaakt in 2e zit, ma toch behoorlijk frustrerend :'))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan